Stránka 1 z 2
Napsal: úte 01.07.2003 19:21
od TT
tak jsem konečně objevil , chip na 320i , hned jsem ho tam nechal instalovat, otáčky jdou až přes 7500, moc jsem to nezkoušel, protože chčije a nerad bych to někde rozstřelil, ale na 1. stupeň 65 km/h, vyzkouším a dám vědět,
Napsal: úte 01.07.2003 20:29
od Klakson
a před tím na I. ?
Napsal: úte 01.07.2003 21:52
od TT
necelejch 60 těsně pod 60, teď jsem to točnul na 7000 ot, a bylo tam tak nějak 65, určitě by to šlo ještě o nějakej ten km víš, ale ještě nebyl čas to vytočit na max, čekám na sluníčko, ale to že tam je něco poladěnýho, znát opravdu je by? je to jen + 15PS motor jde od spodu ještě líp než před tim, mám tam sání , a od svodů jinej vejfál, bez katu, tak jsem zvědavej , jak to všechno dohromady bude fungovat , a jak se to projeví
Napsal: úte 01.07.2003 22:06
od M3maniac
To je paráda,když to zas letí o něco líp vi´d?
Napsal: úte 01.07.2003 22:12
od Hanz
ze bych preci jenom vyndal katy? ale co na to Greepeace? a co Jan Tleskac? a co na to Zeleny Raul? ???

))
Napsal: úte 01.07.2003 22:22
od TT
Originál zaslal Hanz
ze bych preci jenom vyndal katy? ale co na to Greepeace? a co Jan Tleskac? a co na to Zeleny Raul? ???
))
ole jeden
Napsal: úte 01.07.2003 22:23
od TT
Originál zaslal rene kurc
To je paráda,když to zas letí o něco líp vi´d?
paráda, paráda, snad bude ještě jsem to netestnul, každopádně teď přemýšlým o těch ostřejších vačkách ??:gobeer:
Napsal: úte 01.07.2003 22:24
od Klakson
jo jo o katu jsem taky uvažoval a dal bych tam ten tvůj tlumič Hanzi, co ty na to, čip já nevím myslím si že to málo muziky za hodně peněz, TT kolik tě koštoval jestli to není tajný
Napsal: úte 01.07.2003 22:27
od TT
Originál zaslal Klakson
TT kolik tě koštoval jestli to není tajný
Eriksone, normálka 14.000,- teď byla akční cena 9.200,-, je to od GX, maj tam toho dost a po rozhovoru s technikem , si dovolím říct, že tomu fakt rozumí, a nedovolí si tam dát nějakej shit, řekneš si o co máš zájem o kolik zvýšit otáčky, odstranit omezovač max. rychlosti atd.
Napsal: úte 01.07.2003 22:53
od M3maniac
ALE TO 320ka NEPOTŘEBUJE NEBO JÓÓÓ???????(MYSLIM TIM TEN OMEZOVAČ RYCHLOSTI)A TY KLAKSONE,BER TO TAK,ŽE DÁŠ ČIP,SÁNI,VEJFUK A HNED JE 25 KONÍKU NAVÍC A TO POZNÁŠ,NEBO NÉ???
Napsal: úte 01.07.2003 23:23
od Hanz
myslim, ze po jezdeni s 2ma iS-ama a najeti na nich tak kolem 50tKm mi prijde kritickej hlavne nedostatek kroutaku... vykon je i celkem good, ale kroutak je fuckt bida... 140 nebo 165PS nevyresi problem... V8 resi vse

))
Napsal: úte 01.07.2003 23:33
od M3maniac
To máš svatou pravdu a proto se mi zdá to uvažováni o těch vačkách trochu zbytečný.Ono nejde jen o ten krou?ák,ale o to ,že ten motor tak rychle neutaháš a tolik netrpí .Přece jen musíme dát za pravdu tomu starýmu sloganu,že obsah ničím nenahradíš!
Napsal: úte 01.07.2003 23:44
od TT
Originál zaslal rene kurc
To máš svatou pravdu a proto se mi zdá to uvažováni o těch vačkách trochu zbytečný.Ono nejde jen o ten krou?ák,ale o to ,že ten motor tak rychle neutaháš a tolik netrpí .Přece jen musíme dát za pravdu tomu starýmu sloganu,že obsah ničím nenahradíš!
no utaháš, neutaháš, po výměně vaček se sníží životnost motoru, s tím plně souhlasím, ale otázka za jak dlouho se ten motor zničí, nejezdim závody, takže si myslím , že by nějakejch 50 tis mohlo vydržet a to s ním ani nenajedu, samozřejmě, když mu budu dávat čoud po každé když s ním pojedu a otáčky půjdou přes červený, tak motorek bude za chvíli funět:D
Napsal: úte 01.07.2003 23:54
od M3maniac
Ale jasně,že jo,já jsem taky pro týdle ty věci.Ale jde oto si to spočítat a přebrat-kolik do toho dáš ,jaký bude výs. efekt a budeš na tom asi tak jak sériová 325ka.Ale asi to tolik nevidrží.
Napsal: stř 02.07.2003 00:01
od TT
Originál zaslal rene kurc
Ale jasně,že jo,já jsem taky pro týdle ty věci.Ale jde oto si to spočítat a přebrat-kolik do toho dáš ,jaký bude výs. efekt a budeš na tom asi tak jak sériová 325ka.Ale asi to tolik nevidrží.
...to máš recht spíš jako 323i nebo něco mezi 323i a 325i já se zatím dostal + cca 24-26PS, hrubý výpočet, k mejm 150PS, to víš že bych radši tohle všechno investoval do 325i , zatím sem na žádnou nekáp teda na žádnou šikovnou, viz. DaFova kára je např pěkná, ale barva laku je na P*ČU, někdo Ti to škrábne což se děje dnes a denně a jen tak to neopravíš, nejlepší je sehnat pěknou bouranici opravit ji a nechat si udělat nějakej šikovnej lak, aby pak nebyly problemy , když tě nějaky čuraso vobjede klíčem
Napsal: stř 02.07.2003 00:20
od M3maniac
Tak vidíš,nech to zatím tak ,sežeň kupce na svoje a mezitím sháněj něco silnějšího.V tý 325 máš 220 koní nato tata.Te? jsem nedávno viděl v annonci 325i coupe v pěkný výbavě za 170000,-
Napsal: pát 04.07.2003 00:01
od TT
...170 aby to nebyla nějaká stará past?, nic staršího než 96 už nechci
Napsal: pát 04.07.2003 00:05
od M3maniac
To víš že to musíš nejdřív proklepnout,ale někdy je 91 v lepším stavu než 98 po nějakém hovadu.Myslel jsem tím,že takové úpravy jsou zbytečné.
Napsal: pát 04.07.2003 17:51
od Klakson
TT dík za info, no já spíš jak asi víte špekuluju nad kompressorem, jde o to že než abych prodal tu svoji káru za pár kaček a koupil nějakou mrdku jenom kůli tomu že to 325i tak na to seru, měnit motor ok, ale 325i? jak již bylo řečeno V8:ucta: :ucta: :ucta: :ucta: , je tu ale základní problém který ničí všechny plány a sny

čas, toho je málo, a to mě fuck sere. No jak by řekl našinec "nenaděláš nic".

Napsal: pát 04.07.2003 19:56
od stealth
Klakson poměrně filozofuje

:mhihi: