Stránka 1 z 1
Napsal: úte 27.05.2003 22:10
od Unregistered
Zajímalo by mě v čem je motor m43 rozdílnej od motoru m40. Mam e30 a chtěl bych, právě místo m40, dát m43. (co elektrika, paliv. pumpa, ...)
Díky za každou radu apod...
Napsal: stř 28.05.2003 10:26
od darmon
jenom strucne rozdily mezi M40 a M43:
1.)nahradil v roce 93 M40
2.)M43 ma vetsi tocak a na nizsich otackach
3.)ma retez misto remenu
4.)vazi o dve kila vic
Napsal: stř 28.05.2003 16:06
od Klakson
řetěz je základ

Napsal: stř 28.05.2003 16:26
od darmon
zaklad je sest a vice hrnku

Napsal: stř 28.05.2003 17:44
od Don T
Ctyri taky postacej.. aspon tolik nevazej:bigok:
Napsal: stř 28.05.2003 22:31
od Unregistered
Originál zaslal darmon
jenom strucne rozdily mezi M40 a M43:
1.)nahradil v roce 93 M40
2.)M43 ma vetsi tocak a na nizsich otackach
3.)ma retez misto remenu
4.)vazi o dve kila vic
Takže to ještě nejni šestnáctiventil? Jde mi o to jestli by šel narvat do e třicky místo m 40. Co úchyty a elektrika apod?
Dík moc
Napsal: čtv 29.05.2003 00:55
od Unregistered
do E30 asi musíš vyměnit olejovou vanu (kvůli jinému uložení motoru na nápravě), nevím jestlim to jde. Já to dělal u motoru M-40 z E 36 do E 30, to bylo bez problémů.
Napsal: čtv 29.05.2003 19:11
od Unregistered
ještě jedna otázka: elektrika je stejná? a druhá: takže to nejni 16v...? Dík
Napsal: čtv 29.05.2003 19:43
od Klakson
ne, 16v je M42 nebo M44
Napsal: pát 30.05.2003 00:11
od Unregistered
Dík. A otázka 1 - elektrika + říď jednotka...?
Napsal: pát 30.05.2003 01:25
od Unregistered
Obávám se, že řj i kabely přehodit. Kabely byly jiný i na M 40 e 30 x M 40 e 36. A tu olejovou vanu si prověř, u M 40 jde prostě přehodit vana e 30/ vana e 36, ale M 43 už může být trochu jiný... Víc nevím, hodně zdaru. PS dej si tam radši is (M 42)