Stránka 1 z 2
Napsal: pon 03.03.2003 20:32
od thief
Proč mi kolísají otáčky Svíčky,kabely,rozdělovač a olej nové...
A proč mi kolísají hodně když hodně rychle točím volantem úplně na jakoukoli stranu?????
Napsal: pon 03.03.2003 20:33
od Shrek
Protože máš slabý motorek (1.6) a servo je poháněné právě tím slabým motorkem....

Napsal: pon 03.03.2003 20:35
od thief
to jako opravdu, nebo je to zase nějaká narážka na muj NITRO MOTOR???

Napsal: pon 03.03.2003 20:49
od Shrek
Opravdu... ten motor prostě nemá moment v tak malých otáčkách na to, aby bez ztráty květinky poháněl naplno pracující servo...
Napsal: pon 03.03.2003 20:58
od thief
supr díkec

:cuz:

:drive:
Napsal: pon 03.03.2003 21:56
od thief
hovno, nitro tam fíknu a natrhnu ti všech 6 hrnců

))
Napsal: pon 03.03.2003 21:57
od thief
tak to asi nééé, to by mi asi utrhlo půl autítka...

Napsal: pon 03.03.2003 22:52
od LOPOLO
sestivalce sou na hovno .. sou moc vpredu a auto je pak nevyvazeny

jedine ctyri nebo osum

Napsal: pon 03.03.2003 23:25
od lubosh
Napsal: úte 04.03.2003 00:08
od LOPOLO
TT: mejlis se .. BMW E46 M3 H50 V8 je vyvazenejsi auto nez klasicka M3 prave diky motoru.

Napsal: úte 04.03.2003 05:15
od JFK
Originál zaslal LOPOLO
TT: mejlis se .. BMW E46 M3 H50 V8 je vyvazenejsi auto nez klasicka M3 prave diky motoru.
A nepřekoukl jsi se ? Nepsali "těžší"???:)
PS: E46 M3 už líp vyvážená bejt nemůže: 50-50, plus mínus dvě kila
Napsal: úte 04.03.2003 07:53
od Kriznik
Originál zaslal LOPOLO
TT: mejlis se .. BMW E46 M3 H50 V8 je vyvazenejsi auto nez klasicka M3 prave diky motoru.
nez bych neco takovyho rekl, mrknul bych na net, co je vlastne pravda... :bigok:
link1 : link2
All this with a fairly decent weight distribution of 53 percent up front and 47 percent in the rear.
Originál zaslal JFK
PS: E46 M3 už líp vyvážená bejt nemůže: 50-50, plus mínus dvě kila
link1
The weight bias is 51 percent front and 49 percent rear, so this is not a design problem.
Napsal: úte 04.03.2003 10:19
od LOPOLO
Ja vychazel z jednoho clanku a davalo mi to docela smysl.
".. Vysledkem zasahu je dokonalejsi jizdni chovani M3. A to navzdory narustu hmotnosti na predni ose o 30 kg ktery prinesl osmivalcovy agregat. Zlepsila se vsak poloha teziste. Z jakeho duvodu? Diky usporadani do tvaru pismene V je motor v podelnem smeru jako ctyrvalec a teziste je tedy posunuto dozadu. Sestivalec oproti tomu vpredu zasahuje az k chladici. Tato skutecnost tedy kompenzuje vyssi hmotnost. Jizda s takto vyvazenym vozem ....
procenta teda asi nebudou uplne vsechno.