Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: pát 18.10.2002 16:07
				od GG
				Ahoj, mám dotaz má nějakou cenu dávat so BMWíčka 325i Tuningové zapalovací svíčky BRISK Premium LGS. 

  Bude znát nějaká změna

  Nebo jaké jsou nej. :love:
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.10.2002 17:16
				od JFK
				Originál zaslal GG 
Ahoj, mám dotaz má nějakou cenu dávat so BMWíčka 325i Tuningové zapalovací svíčky BRISK Premium LGS. 
  Bude znát nějaká změna
  Nebo jaké jsou nej. :love:  
NEDOPORUČUJU!!! jednou jsem tyhle brisky zkusil a znat to bylo, ALE po 3.500 km odesli do kopru. a to nejezdim zadnou rally:))) 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.10.2002 17:27
				od DaF
				Hledej svicky znacky NGK. 

Jsou perfektni...
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 18.10.2002 17:33
				od GG
				Známý taky nedoporučil, prý jsou dobrý Bošky

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 20.10.2002 20:37
				od Lukas H.
				Doporucuju! mel jsem je ve trech autech a ani jednou mi neodesly, a na aute jsem to poznal hned...
			 
			
					
				
				Napsal: ned 20.10.2002 22:31
				od Sobeslav
				Mám je tam asi 20tis.km a nou problém,startuje to i za velkejch mrazech a to by prej mohli dělat problémy.Na výkonu s takovym motorem to znát nebude,ale bude to mít lepší spalování než nějakej obyč.šunt.Takže DOPORUČUJI!!
			 
			
					
				
				Napsal: pon 21.10.2002 16:54
				od Klakson
				NGK jsou doporučovaný pro BMW,
			 
			
					
				
				Napsal: pon 21.10.2002 19:30
				od TT
				yo, NGK, mám je tam taky jsem s nima spokojenej, v osmnáctce mám BOSCHky a ty jsou taky super, Brisk bych zkusil do nějaký Schade:gringo: :bezzub:
			 
			
					
				
				Napsal: úte 22.10.2002 06:55
				od JFK
				Originál zaslal TT 
yo, NGK, mám je tam taky jsem s nima spokojenej, v osmnáctce mám BOSCHky a ty jsou taky super, Brisk bych zkusil do nějaký Schade:gringo: :bezzub: 
 
 :gobeer: :bigok: 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 22.10.2002 16:01
				od Lukas H.
				Na brisk LGS jsem videl reklamu i v nemeckym tuningu... Skoda ze tam nebyl i nejakej test...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 22.10.2002 22:41
				od TT
				Reklamu možná udělali velikou i v německym PRESSU, ale s testama se asi báli vylést :ble: 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 23.10.2002 18:12
				od mcfil
				Měl jsem NGK racing a teď tam mám Boschky, který se tam valej z prvovýroby. Na jízdě to vůbec nepoznáš, ale v peněžence u šestihrnku už dost. Navíc co mi říkal mechanik, že si dával do svýho mercedesu dle hierarchie Boschu lepší svíčky než jaký doporučoval Mercedes a nebylo to dobrý. Ale jestli musíš mít pro pocit NGK tak tím nic nezkazíš.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 24.10.2002 20:09
				od Hanz
				Mám NGK-R a super,Bosch mi vsude kde jsem je mel prisel neslanej nemastnej,mozna je to jen o pocitech.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 29.10.2002 20:30
				od Dave
				Originál zaslal Lukas H. 
Na brisk LGS jsem videl reklamu i v nemeckym tuningu... Skoda ze tam nebyl i nejakej test... 
Ale je - teda byl v Autosport a TUNING 7/2000 ale výsledky nejsou nijak uspokojující - spíše na slabých autech s turbem!!! 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 29.10.2002 20:38
				od Dave
				A druhá stránka (kvůli velikosti)!!!
			 
			
					
				
				Napsal: úte 29.10.2002 22:00
				od Lukas H.
				Me neprijde ze auto ktery ma 150PS je slaby...
			 
			
					
				
				Napsal: stř 30.10.2002 20:51
				od Dave
				Originál zaslal Lukas H. 
Me neprijde ze auto ktery ma 150PS je slaby... 
Myslel jsem spíš objemově slabší! Na 328i nebyl ten nárust tak znát jako u 1,8 s turbem! 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 30.10.2002 21:32
				od Lion
				Koukal sem na mé svýčky a mám tam  taky NGK..Takže jsou asi dost rozšířený..Jinak s těma BRISK Premium LGS ti neporadím nemám s tím zkušenosti...:dunno:
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 31.10.2002 21:46
				od Dave
				
			 
			
					
				
				Napsal: ned 03.11.2002 08:08
				od JFK
				Originál zaslal Lukas H. 
Doporucuju! mel jsem je ve trech autech a ani jednou mi neodesly, a na aute jsem to poznal hned... 
Tak znovu: vsechny NOVE lepsi svicky jsou poznat... Na zavodeni se take pouzivaji brisky, ale je to celkem fuk, hlavne kdyz je da sponzor zadarmo, ze?:)))  Po par stovkach kilometru se totiz vzdy meni:)))) S Kriznikem jsem byl svedkem, kdy pan Vonka zkuhral, ze musi nastartovat svoji zavodni m3 aby ji dostal na vlek, protoze se za studena ty svicky nejvic zasiraj:))) A neslo o ty svicky ale o tu jebacku je porad menit:)))))
Takze nejde o to ze ty Brisky brzo odchazej do kopru, jde o to, ze brzo "vadnou". Po 3500 km jsem je musel na doporuceni servisu vyhodit, protoze vykon "0" a rapidne mi stoupla spotreba, v prumeru tak o litr a pul. S NGK nepoznas rozdil za celou jejich zivotnost, neni tam takovej markantni rozdil ve spotrebe a vykonu. Jenom moje zkusenost.
PS: Lukasi, si delas prdel ze uprednostnis Brisky pred boshkama a NGK???