Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 02.01.2014 16:19
od Tecto
Chtěl bych se zde Vás zasvěcených zeptat, jaký je rozdíl v předních světlometech E60/61 LCI kdy přední světla blíže středu vozidla jsou:
a) opatřena čirou čočkou
b) opatřena svisle pruhovaným sklem
Dodnes mi to nikdo nevysvětlil, ale asi v tom nějaký rozdíl je.
Já mám variantu b) - dynamic xenon (potkávací/dálka) + natáčecí + ta vnitřní světla fungují jako přísvit do zatáčky a reagují na natočení volantu.
Ale ty čirý čočky jsou na co?
Dík za info.
Napsal: čtv 02.01.2014 18:44
od triogenn
Podobnou věc momentálně řeším já.Přestavbu světel na LCI.Též dinamic bixenon.Pruhovaná čočka je opravdu přísvit do zatáčky,druhá čočka je už samotný bixenon který by měl zastávat funkci tlumených a při přepnutí i dálkových světel.Já osobně jsem teprve na začátku,budu potřebovat jak trafostartéry tak jednotky natáčení,LM2+adaptéry+nakodovat.Je toho opravdu hodně ..

Udávaná druhá varianta je dle mého názoru klasika tzv klasický xenon světlomet (bez DD),kde je jedna čočka xenon/potkavací + halogen/dálkové?
Napsal: čtv 02.01.2014 19:43
od stawros
Podle toho co se mi podarilo vyzjistit tak u pred LCI bylo to vnitrni svetlo osazeno zarovkou H7 myslim a u LCI je budto tohle svetlo prisvit do zatacek a nebo je ta parabola prazdna bez zarovky..
Napsal: čtv 02.01.2014 19:47
od Vlasta
U LCI je to vnitřní světlo pro denní svícení
Napsal: čtv 02.01.2014 20:30
od Tecto
Denní svícení u "pruhovanýho" jsou kroužky. Neřeším přestavbu (mám LCI), jen mě to docela zaujalo a rád bych věděl důvod obou alternativ
Napsal: čtv 02.01.2014 20:33
od Vlasta
Tak to já viděl denní svícení právě těma proužkama
Napsal: čtv 02.01.2014 22:23
od stawros
Tak jestli to svitilo prouzkama tak to bylo asi prestaveny protoze LCI sviti krouzkama..

Napsal: čtv 02.01.2014 22:48
od Vlasta
Kroužkama svítí až F10. Tady to je, s čirou čočkou je SDS, s proužkama je SDS + natáčení
http://www.zkracovatko.cz/XqFcbJ
http://www.zkracovatko.cz/7YDCRA
Napsal: pát 03.01.2014 00:09
od Tecto
LCI používá tutově pro denní svícení kroužky.
Senzor to pak přepíná na xenon.
Takže e60 LCI už to umí taky

Napsal: pát 03.01.2014 00:24
od Totic

Každopádně s těma přestavbama světel E60 se můžete obrátit na člena "Mentuli"
http://bmwdiag.cz/ a přesně vám řekne co ne/jde předělat a dokóduje.
Napsal: pát 03.01.2014 07:46
od pekarik
Mám E61 LCI a kroužky jsou použity, jako denní svícení origo.
Napsal: pát 03.01.2014 08:20
od Tecto
Ano, je to přesně tak - světla u LCI měla kroužky, které slouží jako denní svícení. Ale v čem je teda rozdíl?? Na něco to snad bude mít vliv?
Napsal: pát 03.01.2014 12:13
od stawros
Rikam ja to ted rozebiral se snejkem a prej sou jenom dve varianty u LCI .. Bud to ma prisvicovani a je tam to prouzkovany svetlo ktery se neda pouzit jako zadny denni sviceni protoze ty prouzky jsou tam kvuli lomu svetla.. Takze to sviti uplne do pryc.. A nebo tam prej je prazdna parabola bez zarovky... O vsechno ostatni se staraji krouzky a cocka...
Napsal: pát 03.01.2014 18:41
od pekarik
Je to tak ty proužky jsou použity jako přísvit a o ostatní se starají kroužky, které při rozsvícení hlavních světel ztlumí svit. U některých nejsou přísvity, ale další čočka kde je asi výbojka, nebo žárovka.
Napsal: ned 05.01.2014 08:25
od Tecto
Takže podle výsledků tohoto vlákna bych mohl napsat:
a) vnitřní čiré čočky - jednodušší provedení světlometů bez přísvitu do zatáček
b) vnitřní pruhované čočky - full charged světlomety vč. přísvitu
Díky všem za názory a odpovědi.
Napsal: ned 05.01.2014 22:39
od kornout
Tecto píše:Takže podle výsledků tohoto vlákna bych mohl napsat:
a) vnitřní čiré čočky - jednodušší provedení světlometů bez přísvitu do zatáček
b) vnitřní pruhované čočky - full charged světlomety vč. přísvitu
Díky všem za názory a odpovědi.
Ano přesně tak.