Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: pon 23.12.2013 10:51
				od kristizsro
				Ahoj vsem, 
mam dotaz ohledne chcipani motoru u e39 (rok 2000) - pri dobrzdovani napr. na krizovatce, pri otaceni atd. mi zacalo auto chcipat. Deje se to i nekolikrat denne, nikoliv vsak pravidelne. V servisu na nic neprisli, jelikoz se jim to nestalo a pocitac chyby neukazoval. Nemate s tim prosim nekdo zkusenosti? Baterka je v aute v pohode. Rikal jsem si, jestli to neni prevodovkou, ktera nestihne zaradit pri dobrzdeni na stupen 1 a motor kvuli tomu chcipne. 
Diky moc za rady. 
T
			 
			
					
				
				Napsal: pon 23.12.2013 11:22
				od e155
				A jaký to byl servis? Podobně se projevuje čidlo vačky/kliky. Když budeš hledat, tak je tady o tom něco málo napsané. Občas to ještě dělává i to, že když je motor teplý, tak hůře startuje.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 23.12.2013 15:58
				od Mir3k
				vyměn čidlo vačky,dělalo mi skoro to samé a diag neukázal nic
			 
			
					
				
				Napsal: stř 25.12.2013 12:44
				od Vesa88
				Me to teda dela lambda pred katem....Ale nechcipne mi auto uplne jen hodne cukne... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 25.12.2013 19:53
				od Fx
				Mně se děje totéž (cuknutí, tendence chcípnout), byla chyba na čidle vačky na bank 1, to jsem vyměnil a druhé vyčistil, když už jsem tam byl. Chyba se od té doby na diagnostice neukázala, ale problém přetrvává.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 26.12.2013 10:40
				od e155
				A jaké čidlo jsi tam dával? Dle zkuśeností servisu v Blažovicích dobře funguje jen origo, druhovýroba v tomhle konkrétním případě dělá prý jen problémy.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 26.12.2013 11:55
				od Vrablik
				zkusil bych mrknout na volnobežný ventil, něco podobnýho nám dělala e38 740iA.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 26.12.2013 20:21
				od Birkoff
				To není jen jejich zkušenost, opravdu nic než originál čidla nebrat. Jinak řeším to stejný - čidla nějaký febi, takže asi tak ...
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 26.12.2013 20:26
				od Lucifer
				http://www.bmwclub.lv/files/E46M54ENGS43.pdf
Str 28 v tomhle pdf 
V tom grafu to je vidět
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 26.12.2013 20:30
				od Fx
				Čidlo jsem dával origo... Každopádně mě čeká přetěsnění sání, ventildeklů a výměna svíček, takže další budu řešit až potom. Motor se jinak chová normálně, žádné problémy nezaznamenávám... Když mám puštěnou klimu (zvedne volnoběh), tak nemá tendenci chcípnout.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 26.12.2013 21:05
				od Birkoff
				Přesně totéž, jenže teď v zimě s klimou nejezdím. Dělá mi to hlavně teplý motor. Ještě mě napadlo přes diagnostiku zvednout volnoběžné otáčky, ale ještě jsem se k tomu nedostal ...
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 26.12.2013 22:07
				od Lucifer
				Chce to někoho s osciloskopem kdo s ním umí a nechat si proměřit čidla otáček pak bude jasno je to vidět v tom dokumentu o M54 na str 28 jak jsem posílal. Benzínový BMW motory jsou hodně citlivý na sebemenší výchylky u signálů z čidel otáček 

 A nejpřísnější výstupní prohlídky jsou u OEM dílů  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 03.01.2014 19:30
				od Vesa88
				Fx: To cidlo ti vyhodila diagnostika? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 03.01.2014 20:13
				od E30STORM
				Stalo se mi to stejné před cca 1/2 rokem na mé 530i a víte co to bylo ? Samozřejmě to dělalo ,,pořád,, pokaždé při dobržďování na křižovatku .
Zkontroluj si podtlakové hadice , ze zadní strany hlavy , měl jsem jí fuklou , vyměnil jsem origo hadici a byl klid , trvalo mi cca měsíc než jsem na to přišel - nedalo se s tím jezdit!
Když jsem jel pod plynem žádný problém ale jekmile jsem al N nebo dobržďoval , tak to zhaslo - mám taky automa.
PS - na každém baworu jsem měnil vždy čidlo vačky i kliky , vždy jsem dal FEBI a s autem jezdil vždy minimálně rok a nic se nestalo , takže nevím proč nedat tuto značku , vyrábí to VDO vy chytráci , přesněji to asi FEBI překoupí od VDO , chce to jen číst .
Kdo chce dát 3litry za čidlo v BMW tak ať dá , ja to koupim se slevou v KELLY za cca 900kč .
Zdar
			 
			
					
				
				Napsal: stř 12.02.2014 08:50
				od Birkoff
				Trochu oživím tohle téma: může to souviset s váhou vzduchu, diagnostika píše že podpětí něco ... Obě čidla vaček jsem vyměnil (za originály) takže hledám dál. Nejblbější je, že normálně jezdím (i několik dní) a pak najednou začne chcípat. Druhý den všechno v normálu. Včera už to dospělo do fáze že nastartuju, otáčky se vyhoupnou, začnou klesat k volnoběhu a samo chcípne. Dneska ráno bez problému. Tak fakt nevím.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 12.02.2014 09:19
				od Viky
				Takhle se chovala moje ex 528ia Rv98. Auto tři dny jezdilo vpohode a další den jsem si připadal jak nějaká prvnicka po autoškole. V mým pripade to byla sporadicka chyba čidla kliky kterymu se někdy nechtělo fungovat. Zakoupeno VDO a auto jezdí dodnes ...
			 
			
					
				
				Napsal: stř 12.02.2014 09:45
				od fasik
				Může to být i špatně utaženými kontakty na baterce.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 12.02.2014 10:19
				od Fx
				Já jsem si včera přebíral auto po přetěsnění toho sání, vík ventilů a výměně membrány na sání, tak to v nejbližších dnech budu zkoumat.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 12.02.2014 10:52
				od Vesa88
				Zkuste kouknout na ty lambdy...Jak rikam ja mam jedinou chybu predehrev lambdasondy na strane ridice...Ale je k tomu blbi pristup, takze to resim s jednim sikovny mechnikem... 

 Pocitam ze az se to udela, bude to dobre. Dela to teda jen za tepla...Studeny motor je v pohode...Taky to dela ze kdyz jedu konstantni rychlosti tak motor ma tendence zrychlovat po 50ot...Takze to jakoby cuka...Ted je to teda lepsi, protoze jsem pouzil tady neci radu a jezdim s klimou 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 12.02.2014 18:39
				od Fx
				Tak u mě po výměně membrány sání, všech těsnění sání, pod škrticí klapkou, o-kroužků vstřiků, těsnění ventildeklů a výměně svíček problém ustal. Dělalo se všechno najednou, tak nevím, co z toho mělo největší vliv.