Napsal: stř 11.12.2013 13:37
Dotaz - mám e34 toura r.v.1993, motor tam byl původně M50b20 110kw bezvanos. Nějakou dobu jsem s tim normálně jezdil, pak mi prý fouklo těsnění pod hlavou, tak místo opravy jsem zvolil rovnou výměnu za M50b25 bezvanos 141kw, jelikož mě všichni kolem přesvědčovali, že se dá víceméně vyměnit kus za kus.
Motor do auta pásnul na stávající držáky, ale hroznej problém s elektrikou. Nejdřív měl servisák problém se svazkem k ŘJ, nakonec vyřešeno, pak že jsou jiný ty vícepinový zástrčky od motoru k pojistkovce (jedna byla snad s trjúhelníkem uprostřed a jedna strana se sluníčkem)...nechal jsem si poslat komplet svazek i s pojistkovkou přímo od toho motoru...
Nicméně servisák mi aktuálně už asi měsíc tvrdí, že tam nic nesedí, že by se musela komplet elektrika přepinovat a že ho všichni jeho známý co dělali i u bmw přímo přesvědčují o tom, že u e34 takto motory vyměnit prostě nejdou...
Nevíte někdo jak to tedy je? Lze tyto motory prohodit bez problému s elektrikou, nebo je to opravdu tak zásadní problém, že si s tím neporadí ani tři servisáci?
Já už fakt nevim
Motor do auta pásnul na stávající držáky, ale hroznej problém s elektrikou. Nejdřív měl servisák problém se svazkem k ŘJ, nakonec vyřešeno, pak že jsou jiný ty vícepinový zástrčky od motoru k pojistkovce (jedna byla snad s trjúhelníkem uprostřed a jedna strana se sluníčkem)...nechal jsem si poslat komplet svazek i s pojistkovkou přímo od toho motoru...
Nicméně servisák mi aktuálně už asi měsíc tvrdí, že tam nic nesedí, že by se musela komplet elektrika přepinovat a že ho všichni jeho známý co dělali i u bmw přímo přesvědčují o tom, že u e34 takto motory vyměnit prostě nejdou...
Nevíte někdo jak to tedy je? Lze tyto motory prohodit bez problému s elektrikou, nebo je to opravdu tak zásadní problém, že si s tím neporadí ani tři servisáci?
Já už fakt nevim
