Stránka 1 z 2

Napsal: pon 09.12.2013 18:10
od robines
Ahoj,mám E61 535d a přemýšlím nad rozdvojením výfuku,tak že bych vyměnil original vložku difuzoru v Mpacket nárazníku za jinou s dvěma dírama a rozhodil výfuk i na druhou stranu.Nemáte prosím někdo zkušenosti s takovou věcí...popřípadně jestli je to blbost,nebo se to dá?

Nevím jestli je napravo místo vůbec na dodělání výfuku atd.

Difuzor viz odkaz: http://www.escape6.cz/spoilery/bmw/e60---e61---sedan---kombi--rada-5-/zadni-partie/rieger-vlozka-do-originalniho-zadniho-narazniku-m-technic-pro-bmw-rady-5-model-e60-e61/

Díky moc za rady.

Napsal: pon 09.12.2013 18:57
od Vlasta
K čemu je to dobrý?

Napsal: pon 09.12.2013 21:06
od robines
Vlasta píše:K čemu je to dobrý?
funkcne asi k nicemu....pouze esteticka zalezitost...trochu mi vadi ta nesymetrie na pohled a dodalo by to sportovnejsi vzhled.

Napsal: pon 09.12.2013 21:12
od Vlasta
Tak to ty kačky raděj pošetřím na další auto

Napsal: pon 09.12.2013 21:27
od robines
Vlasta píše:Tak to ty kačky raděj pošetřím na další auto
diky za rady:-)

Napsal: pon 09.12.2013 21:36
od Vlasta
Rady jsou jednoduchý, ty a la M5 koncový tlumiče dělá Remus, Hartge a potom většina noname výrobců výfuků. Raděj šetři na novej DPF. Brzy bude na ME hůř.

Napsal: pon 09.12.2013 22:53
od robines
Vlasta píše:Rady jsou jednoduchý, ty a la M5 koncový tlumiče dělá Remus, Hartge a potom většina noname výrobců výfuků. Raděj šetři na novej DPF. Brzy bude na ME hůř.
DPF nevedu

Napsal: pon 09.12.2013 22:54
od Vlasta
Se připrav, pokud si auto necháš ještě dva roky

Napsal: pon 09.12.2013 23:53
od robines
Vlasta píše:Se připrav, pokud si auto necháš ještě dva roky
proc? Mam ho vykuchany

Napsal: úte 10.12.2013 00:18
od butthead740
DPF OFF moje liga !! :-D

Napsal: úte 10.12.2013 00:20
od robines
butthead740 píše:DPF OFF moje liga !! :-D


:D

Napsal: úte 10.12.2013 07:31
od Perunwit
vlasta asi naráží na zprávy, co probleskujou médii, že by se mělo přitvrdit na kontrolách, zda auto filtr má, či ne...

Napsal: úte 10.12.2013 08:44
od Vlasta
Ve zprávách to vytáhli jako novinku, ale metodika měření se řeší už dlouho

Napsal: úte 10.12.2013 13:54
od Pazdi
připojím se s dotazem, když už se to tady řeší...
mám v plánu koupit 535d, kdy je prý na výfuku neoriginální vlnovec (navařen?) - majitel tvrdí, že je to díky vyhození dpf filtru - je problém ho dát zpátky (samozřejmě dpf seženu z bouračky nebo od těch, co ho vyhodili a nechám vyčistit - 50 za nový je ranec)

Napsal: úte 10.12.2013 14:04
od VRsix
Vlasta koukal na televizi. :) Jakej je problem u nas technicka?

Napsal: úte 10.12.2013 14:30
od Perunwit
jakej je to problém nevím, faktem je, že když tě nějaký snaživý kolegové odchytěj a budou chtít dostat, tak si tě pošlou na stk a pojedou tam s tebou... a asi budeš v prdeli. Nevim. Někde jsem četl, že ti můžou nařídit okamžitou prohlídku (ne dutin) na STK.

Napsal: úte 10.12.2013 14:32
od PPetr
Hele zase to nebude tak horký. Už před cca 10 roky když jsem měl passata TDI PD a vyndali jsme kat, tak mi poradili až pojedu na technickou tak ho prohnat a nechat poradně prohřat. Pak jsem šel na emise a frajer se rozplýval jak je to dobre ježděny auto a emise byly úplně o.k. Já mám ted na 535d najeto 150 a dpf je o.k. A to jezdím hodně projížďky po Praze, když se dostanu na dálnici tak mu nalozim aby se prohřal a je klid. To stejný u tatova MB i sestry Mazdy a všechny jsou zatím o.k.

Napsal: úte 10.12.2013 15:23
od Filozof
Toho bych se nebál. STK straší už 2roky jak budou kontrolovat. Podívejte jaké vraky občas jezdí po silnicích.... a klídek pohoda a nikdo se nevzrušuje.

Dám pepanovi 2litry a projde auto i bez výfuku když to přeženu.... :lol:
Tak to chodí v ČR běžně. Problém bude až fakt zastaví policie a bude se ptát kde má výfuk a proč to čoudí jak z kamen...

Mě vždy udivuje jak celkem mladé auto dokáže kouřit černej smrad a celej zadek má špinavej od výfuku z toho bordelu co leze ven...
To bych trestal hned.

Jinak auto bez DFP projde uplně v pohodě a legálně stk a výfuk může bejt čistej.
Když jedu za 530xd a nemá DFP fitr je to uplně v pohodě. Nevidím žádnej kouř nic. Když je motor v pořádku tak by nafta kouřit neměla.

Napsal: úte 10.12.2013 15:46
od Vlasta
VRsix píše:Vlasta koukal na televizi. :) Jakej je problem u nas technicka?

Ale nekoukal, jen mně na jaře při měření emisí říkal technik, co se chystá a co by se už vlastně i teď mělo dělat a nedělá

Napsal: úte 10.12.2013 15:54
od Teddy
Mě napadla jen jedna otázka. Kdyby náhodou byla metodika, která to dokáže spolehlivě změřit a byla nasazena v praxi:

Jak by to pak bylo s postihem? To, že tam nemáš DPF ani nemusíš vědět. Je hromada lidí, kterým samovolně shořel a prostě vyletěl ven (alespoň to tu dost lidí píše). Běžnej řidič nemá šanci to sám poznat, ani jinak zkontrolovat.

Takže hypoteticky: kdyby tě chlupatý chytli, odvezli na stk, tam se zjistilo, že nesplňuješ emise, tak ti seberou techničák do doby, než odstraníš závadu. Tedy asi do doby, než si uděláš novou stk. Samozřejmě už tam, kde ti to pepa dá za litr do kapsy ne?

Pletu se? nebo je ta hysterie kolem vyndanejch DPF na místě? :D

Navíc až to bude hodně aktuální, tak je pořád možnost tam ten filtr dát zpět i s původnim SW motoru ne?

Certifikovaná druhovýroba DPF z německa stojí přijatelných 12 tis.