Stránka 1 z 1
Napsal: ned 01.12.2013 14:15
od Speedy530d
Ahoj lidi, jsem nový majitel BMW 530d v sedanu, stav je super, motor bych rekl skoro po generalce, ale jak je mozne ze pri 200tisicich nekdo dokaze utopit v servisu za motor 6500euro?
Byl by někdo ochotný mi tyto faktury které přikládám přeložit? Swirl klapky taky asi měnili ale podle faktur jen 1ks. OStatní co jsem přelouskal je nová hlava...a některý z válců...
http://speedys4.rajce.idnes.cz/bmw - foto nekterych faktur zde.
jde mi predevsim o to jak se o auto starat dale aby slouzilo mnoho dalsich km, jestli klapky odstranovat..... pripadne se do toho zatim nevrtat zbytecne. Menim pro jistotu olej po 15tis longlife 04 castrol 5w30
Napsal: ned 01.12.2013 16:08
od vita11
Ta velká fakura je za hlavu a dva písty (nepíšou které) ... Mustafa si stěžoval na zvuky z motoru.
Ta menší jsou všechny žhaviče, jednotka žhavení a váha vzduchu.
A ta chronologicky poslední je řemenice na klice (tlumič vybrací).
Napsal: ned 01.12.2013 18:22
od kadli
Pokad se nepletu, tak to auto ma najet pres 500000 km. Kouknete na to nejaky nemcinar.
Napsal: ned 01.12.2013 18:35
od vita11
Ty čísla přes 500000 jsou číslo objednávky a číslo faktury. Km jsou v tom rámečku druhé z prava. Na konci května to mělo skoro 270 tis km.
Napsal: ned 01.12.2013 20:15
od kadli
Jojo, uz jsem si toho vsimnul. Sorry
Napsal: ned 01.12.2013 20:28
od starML
AW je Arbeitsvorgabe Zeit (=normovaná jednotka doby práce). Jedna AW je 5 minut, takže celá hodina je 12*5=60 minut a v Čechách hodina stojí 1.200,- Kč. Na Eura si to převedeš sám

Napsal: ned 01.12.2013 21:39
od sedyvlk6
vita11 píše:Ta velká fakura je za hlavu a dva písty (nepíšou které) ... Mustafa si stěžoval na zvuky z motoru.
Ta menší jsou všechny žhaviče, jednotka žhavení a váha vzduchu.
A ta chronologicky poslední je řemenice na klice (tlumič vybrací).
Kde najdu ten tlumič vybrací?
Napsal: ned 01.12.2013 22:50
od Speedy530d
tech faktur mam vic...dal jsem jen to nejdulezitejsi.
auto ma aktualne najeto 277000km, coz souhlasi, mustafa byl prvni a jediny majitel v DE...a do auta nasypal fakt dost
porad premyslim jestli si nechat tohle , nebo audi, kterou mam jako druhe vozidlo. Jedno z aut chci prodat. Kdyby mel nekdo zajem o BMW a dalo by se dohodnout na hotovosti 230tisic, tak bych asi nepremyslel. Jinak pujde do sveta audinka....
Napsal: ned 01.12.2013 23:46
od vita11
sedyvlk6 píše:Kde najdu ten tlumič vybrací?
ta poslední faktura z 23.5.13
Napsal: ned 01.12.2013 23:52
od Teddy
Napadá mě hodně blbě, že mustafa s tim musel jezdit jako prase, když do toho musel nasypat tolik peněz? Poměrně zásadní věci na motoru.
Nic ve zlym

Napsal: ned 01.12.2013 23:57
od sedyvlk6
vita11 píše:sedyvlk6 píše:Kde najdu ten tlumič vybrací?
ta poslední faktura z 23.5.13
Já myslel kde najdu na autě ten tlumič vybrací

Napsal: ned 01.12.2013 23:59
od Speedy530d
NEVIM... Muze to byt shoda nahod..protoze to auto na 270tisic km fakt nevypada..ani sedacky prosezene....osoupane...celkove je zachovale...mnohem vic jak audi z roku 05 a to se o ni fakt staram.
Podle me to je hlavne problem dlouhych intervalu a prejizdeni... je to presne videt v servisce.....

)
do 200tisic km jezdil 30-35000km.... a po 200tisisch km menil vzdy jen po 20tisicich max.
Napsal: pon 02.12.2013 00:00
od Speedy530d
sedyvlk6 píše:vita11 píše:sedyvlk6 píše:Kde najdu ten tlumič vybrací?
ta poslední faktura z 23.5.13
Já myslel kde najdu na autě ten tlumič vybrací

na drazkovem remenu....je to vlastne napinak s tlumicem.
Napsal: pon 02.12.2013 00:02
od vita11
sedyvlk6 píše:Já myslel kde najdu na autě ten tlumič vybrací

ajo sorry

už jsem dneska nějaký unavený

je to v podstatě řemenice na klice, jenom tomu říkají tlumič vibrací (asi není uplně napevno a tlumí tím vibrace). Hoď si to do ETK, je to ten díl s 371 na konci.
Napsal: úte 31.12.2013 16:36
od Speedy530d
Tak jsem se trochu pohrabal ve fakturach abych mel jasno, jako prase s autem nikdo nejezdil, na to je moc zachovale...spis bych rekl ze mel velkou smulu
zaclo to utrzenyma klapkama, a pak uz to jelo, dva nove valce, nova hlava, ventily, sani, svody....
viz obrázek v příloze, vše jsem si postupně přeložil a sepsal