Stránka 1 z 1

Napsal: úte 26.11.2013 22:02
od Meda
Mam takovy mensi problem, musim zacit omackou, pak pujdu k veci:

Stavim si M5 touring, auto uz je cca z 90% hotove, tudiz temer zastrojeny interier a vse podstatne, elektriku jsem vytvarel troufam si rict celkem poctive-puvodni M5 kabelaz domotana k GM i LCM modulu o vse co ma touringova elektrika navic plus samozrejme vse co bylo treba, da se rict, ze se upravovala el. jen od palubky dozadu, hlavni svazek i s kabelazi k motoru zustal temer nedotcen. Ocekaval jsem tedy, ze pokud neco nepujde, bude to v zadni casti, tam ale kupodivu funguje vse, co se podarilo odzkouset vcetne Niva. Jeste bych dodal, ze elektrika z darcovske M5 mela Sherloga, ktery mi dlouho pil krev, tudiz to byla jedna z prvnich veci, ktera letela do popelnice, kupodivu cele zapojeni spocivalo vicemene jen v jednom prerusenem dratku od elektricke casti spinacky (cerno-zluty), zbytek byl parazitovan na napajeni, uzemneni atd., takze se tenhle vymysl odstranil a kabelaz uvedla do puvodniho stavu.

Po dokompletovani elektriky jsem pouzil jak puvodni sloupek rizeni s puvodnim klickem i EWS, vymenil jsem za nove akorat LCM a GM modul z kombikove verze.

Tesne pred prestavbou jsem si nechal upravit motorovou jednotku, soucasti premapovani je i vymazani EWS, ktere fungovalo (mam jednotku z jineho auta a normalne fungovala).

No a ted k problemu-dnes jsem auto dostrojil do faze kdy jsem chtel oslavovat oziveni, jenze se nezdarilo-nestartuje :/ Chova se jako by me nepustilo immo, cili otocim na kontrolky, vse OK, palivova pumpa tlaci, snazim se startovat-nic se nedeje, starter necvakne. Ze zoufalstvi jsem otocil na kontrolky, starter natvrdo roztocil, auto startuje, ale nechytne, cili ani zapalovani nejede, z toho mi plyne, ze neco odpojuje jak starter, tak zapalovani, muj typ je EWS, nebo spis temer jistota.

Zkusil jsem zapojit jinou EWS jednotku vcetne sloupku rizeni i klicku a stejne nic..


A otazky ted jsou:

--Mohl se za 2 mesice neaktivity nejak rozladit klicek s EWS jednotkou?

--Da se EWS nejakym zpusobem obejit abych si byl jisty, ze je problem v nem?

--Muze byt problem v odlisnem GM, nebo LCM modulu? (to moc netipuju)

--Co to sakra muze byt :)?


Jinak se jedna o M5 E39, rok 1999, cilova kastle je 2003 touring.

Napsal: úte 26.11.2013 22:52
od all
EWS musí být sparovaný s DDE nebo DME

diag a spárovat ;-)

Napsal: úte 26.11.2013 22:57
od Meda
Z DME je EWS odstraneno, takze tam by parovani nemelo byt treba, jedine co me napada je parovani klicku s jednotkou EWS, preci jen bylo vse temer 2 mesice bez napeti..

Napsal: úte 26.11.2013 23:34
od all
to by se němělo nikdy rozkodovat...
no, nevím asi bude problém v tom odstranění.. bud to bude fungovat divně a nebo není nad to to stejně zkusit zpárovat :-D to je 5 minut s kabelem ;-)

Napsal: úte 26.11.2013 23:38
od Meda
Ja s tim pred rozebranim jezdil asi mesic, nebo dva a naprosto bez problemu..

Zkusim se domluvit s FXem, jestli by se na to nepodival osobne, ja se s Inpou dostanu jen do motorove jednotky, nikam jinam, ani GM, LCM, nebo EWS :/