Napsal: úte 26.11.2013 22:02
Mam takovy mensi problem, musim zacit omackou, pak pujdu k veci:
Stavim si M5 touring, auto uz je cca z 90% hotove, tudiz temer zastrojeny interier a vse podstatne, elektriku jsem vytvarel troufam si rict celkem poctive-puvodni M5 kabelaz domotana k GM i LCM modulu o vse co ma touringova elektrika navic plus samozrejme vse co bylo treba, da se rict, ze se upravovala el. jen od palubky dozadu, hlavni svazek i s kabelazi k motoru zustal temer nedotcen. Ocekaval jsem tedy, ze pokud neco nepujde, bude to v zadni casti, tam ale kupodivu funguje vse, co se podarilo odzkouset vcetne Niva. Jeste bych dodal, ze elektrika z darcovske M5 mela Sherloga, ktery mi dlouho pil krev, tudiz to byla jedna z prvnich veci, ktera letela do popelnice, kupodivu cele zapojeni spocivalo vicemene jen v jednom prerusenem dratku od elektricke casti spinacky (cerno-zluty), zbytek byl parazitovan na napajeni, uzemneni atd., takze se tenhle vymysl odstranil a kabelaz uvedla do puvodniho stavu.
Po dokompletovani elektriky jsem pouzil jak puvodni sloupek rizeni s puvodnim klickem i EWS, vymenil jsem za nove akorat LCM a GM modul z kombikove verze.
Tesne pred prestavbou jsem si nechal upravit motorovou jednotku, soucasti premapovani je i vymazani EWS, ktere fungovalo (mam jednotku z jineho auta a normalne fungovala).
No a ted k problemu-dnes jsem auto dostrojil do faze kdy jsem chtel oslavovat oziveni, jenze se nezdarilo-nestartuje :/ Chova se jako by me nepustilo immo, cili otocim na kontrolky, vse OK, palivova pumpa tlaci, snazim se startovat-nic se nedeje, starter necvakne. Ze zoufalstvi jsem otocil na kontrolky, starter natvrdo roztocil, auto startuje, ale nechytne, cili ani zapalovani nejede, z toho mi plyne, ze neco odpojuje jak starter, tak zapalovani, muj typ je EWS, nebo spis temer jistota.
Zkusil jsem zapojit jinou EWS jednotku vcetne sloupku rizeni i klicku a stejne nic..
A otazky ted jsou:
--Mohl se za 2 mesice neaktivity nejak rozladit klicek s EWS jednotkou?
--Da se EWS nejakym zpusobem obejit abych si byl jisty, ze je problem v nem?
--Muze byt problem v odlisnem GM, nebo LCM modulu? (to moc netipuju)
--Co to sakra muze byt
?
Jinak se jedna o M5 E39, rok 1999, cilova kastle je 2003 touring.
Stavim si M5 touring, auto uz je cca z 90% hotove, tudiz temer zastrojeny interier a vse podstatne, elektriku jsem vytvarel troufam si rict celkem poctive-puvodni M5 kabelaz domotana k GM i LCM modulu o vse co ma touringova elektrika navic plus samozrejme vse co bylo treba, da se rict, ze se upravovala el. jen od palubky dozadu, hlavni svazek i s kabelazi k motoru zustal temer nedotcen. Ocekaval jsem tedy, ze pokud neco nepujde, bude to v zadni casti, tam ale kupodivu funguje vse, co se podarilo odzkouset vcetne Niva. Jeste bych dodal, ze elektrika z darcovske M5 mela Sherloga, ktery mi dlouho pil krev, tudiz to byla jedna z prvnich veci, ktera letela do popelnice, kupodivu cele zapojeni spocivalo vicemene jen v jednom prerusenem dratku od elektricke casti spinacky (cerno-zluty), zbytek byl parazitovan na napajeni, uzemneni atd., takze se tenhle vymysl odstranil a kabelaz uvedla do puvodniho stavu.
Po dokompletovani elektriky jsem pouzil jak puvodni sloupek rizeni s puvodnim klickem i EWS, vymenil jsem za nove akorat LCM a GM modul z kombikove verze.
Tesne pred prestavbou jsem si nechal upravit motorovou jednotku, soucasti premapovani je i vymazani EWS, ktere fungovalo (mam jednotku z jineho auta a normalne fungovala).
No a ted k problemu-dnes jsem auto dostrojil do faze kdy jsem chtel oslavovat oziveni, jenze se nezdarilo-nestartuje :/ Chova se jako by me nepustilo immo, cili otocim na kontrolky, vse OK, palivova pumpa tlaci, snazim se startovat-nic se nedeje, starter necvakne. Ze zoufalstvi jsem otocil na kontrolky, starter natvrdo roztocil, auto startuje, ale nechytne, cili ani zapalovani nejede, z toho mi plyne, ze neco odpojuje jak starter, tak zapalovani, muj typ je EWS, nebo spis temer jistota.
Zkusil jsem zapojit jinou EWS jednotku vcetne sloupku rizeni i klicku a stejne nic..
A otazky ted jsou:
--Mohl se za 2 mesice neaktivity nejak rozladit klicek s EWS jednotkou?
--Da se EWS nejakym zpusobem obejit abych si byl jisty, ze je problem v nem?
--Muze byt problem v odlisnem GM, nebo LCM modulu? (to moc netipuju)
--Co to sakra muze byt
Jinak se jedna o M5 E39, rok 1999, cilova kastle je 2003 touring.