Stránka 1 z 1

Napsal: ned 24.11.2013 17:30
od lorenzovonmatterhorn
Zdravím,

přesedlal jsem z E34 525i na E39 520D 2003 TOURING.

Autem jsem vyjížděl z centra Prahy, bylo hezky ohřátý a já jsem jel relativně klidně, pak jsem zastavil na benzínce ( netankoval jsem ) a po chvíli se vydal do Barrandovského kopce - pro nepražáky hodně prudký kopec, kde jsem na 3ku předjížděl vozidlo před sebou.

Když jsem vozidlo vytočil a předjel pomalu jedoucí, přeřadil jsem na čtyřku a E39 padly po chvíli otáčky, chvilku se chovala jako Octavia v nouzovém režimu, když jsem měl špatné regulace na turbu, ale pak zase padly a i když jsem podřadil, nešlo nic dělat - auto prostě nejelo, ani nereagovalo na přidání plynu. S vozidlem jsem ještě dojel na parkoviště, zase všechno šlo, ale když jsem zařadil R, abych zaparkoval, už nešlo nic dělat. Auto od té doby nechytá, jen točí.


Nemá někdo zkušenost? Čerpadla hučí, i pod řidičem, i pod zadní sedačkou.


Díky moc :roll: , diagnostika bude až za týden a já jsem z toho celej špatnej. :?

Napsal: ned 24.11.2013 17:39
od all
naftový filtr. zkontrolovat co a kolik toho teče z něj....

Napsal: ned 24.11.2013 18:12
od lorenzovonmatterhorn
Já jsem si to říkal, zda by nestačilo jen vyměnit palivák.
Ale zase si říkám, že když to nebude tím, tak vyhodím 800,- za nic. A když mi pak mechanik řekne, že je to něčím, co bude stát třeba 15tis, tak se pak asi zhroutím. :)

Jinak díky za radu :)

Napsal: ned 24.11.2013 20:09
od all
vyhodit peníze za kvalitní palivák si nedovedu představit.
je to pro dobro všeho co je v palivovém systému.....

Napsal: pon 25.11.2013 00:32
od lorenzovonmatterhorn
Jasně, to beru jako samozřejmost, jen mi šlo o to, zda je nejvyšší pravděpodobnost, že to bude tím. Ale jasně, palivák se prostě neztratí a stejně bych ho dělal. :)