Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: sob 09.11.2013 19:34
				od KAPSCH
				Ahoj, zdravím zkušené. Poctivě jsem pročítal toto formum pro hledání odpovědí na moje otázky. Přesto jsme něco nenašel.
Nefungují mi ostřikovače předních světel, pojistky jsou všechny na svém místě a v pořádku. Nádržka je plná.Pochopitelně to zkouším při zapnutých světlech 

 Prý se to dá systémově vyřadit, je to pravda? Případně vyřadit pomocí odpojení hadiček- jak to zapojím zpět?
Druhý dotaz je k teplotě motoru - vím že se to tu řešilo mockrát, přesto web nabízí několik cest. Jednou je přes servisní menu možné dostat teplotu motoru na display. Druhou popisovanou jsou nějaké bílé tečky na otáčkloměru a dle toho poznáte jak můžete točit (nic takového na svém autě nemám ani když se dívám hooodně zblízka)
Je to auto rok výro 2009
Díky za help všem
JB
 
			
					
				
				Napsal: sob 09.11.2013 20:42
				od Jendix
				KAPSCH píše:Ahoj, zdravím zkušené. Poctivě jsem pročítal toto formum pro hledání odpovědí na moje otázky. Přesto jsme něco nenašel.
Nefungují mi ostřikovače předních světel, pojistky jsou všechny na svém místě a v pořádku. Nádržka je plná.Pochopitelně to zkouším při zapnutých světlech 

 Prý se to dá systémově vyřadit, je to pravda? Případně vyřadit pomocí odpojení hadiček- jak to zapojím zpět?
Druhý dotaz je k teplotě motoru - vím že se to tu řešilo mockrát, přesto web nabízí několik cest. Jednou je přes servisní menu možné dostat teplotu motoru na display. Druhou popisovanou jsou nějaké bílé tečky na otáčkloměru a dle toho poznáte jak můžete točit (nic takového na svém autě nemám ani když se dívám hooodně zblízka)
Je to auto rok výro 2009
Díky za help všem
JB
 
k tej teplotě.. )najdeš tam obrázky) 
http://www.bmw-driver.net/forum/showthread.php?t=25111
u otáčkoměru máš na urovni 4500ot čárky.. který se při ohřívání pohybují.. zastavit se musí kousek pod 4500.. ale jestli se ti motor správně ohřívá z toho nepoznáš.. přesnější je to přes to skryté menu.. 
u těch ostřikováčů to možná pujde zjistit funkčnost diagnostikou.. jinak nevim jak je to u h7 světlometů.. je možný že pokud nemáš xenony tak to ostřik nemá..
 
			
					
				
				Napsal: sob 09.11.2013 21:18
				od KAPSCH
				Čoveče to mě vůbec nenapadlo že to můžou bejt jen záslepky. Xenony fakt nemám. To by se dalo i vyčíst z výbavy auta, ne?
Dík moc.
JB
			 
			
					
				
				Napsal: sob 09.11.2013 21:55
				od KAPSCH
				Takže po nastudování linku a diskuze z fora docházím k závěru, že to na E61 s označením LCI nejde, což je můj případ. tedy doufám, že moje anglina stačila na překlad.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 09.11.2013 22:36
				od Jendix
				KAPSCH píše:Čoveče to mě vůbec nenapadlo že to můžou bejt jen záslepky. Xenony fakt nemám. To by se dalo i vyčíst z výbavy auta, ne?
Dík moc.
JB
tak ten ostřik nemáš.. je to nutný jen u xenonů.. asi to budou jen záslepky.. upřímě jsem zase až tolik e60 bez xenonů neviděl.. proto s tim nemám zkušenosti..
jinak ten ukazatel teploty jsem taky neviděl na všech budíkách.. je možný že po faceliftu odpadl..
 
			
					
				
				Napsal: ned 10.11.2013 14:04
				od kornout
				LCI už pohyblivou část na tacho nemá, je to napevno podle typu motoru.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 10.11.2013 20:09
				od KAPSCH
				kornout píše:LCI už pohyblivou část na tacho nemá, je to napevno podle typu motoru.
Takže jediná možnost jak to zjistit, je dostat to pomocí skytého menu na display. Je to tak?
 
			
					
				
				Napsal: úte 12.11.2013 12:09
				od JH76
				Je to tak. LCI oproti předfejsu kromě pohyblivých čárek na budíku přišla např. i o odpočet životnosti DPF v menu iDrive a zřejmě i o další věci.