Stránka 1 z 2

Napsal: pát 01.11.2013 15:00
od blinker
jedu si v Havlíčkově Brodě od shellky dolu k semaforům a najednou jsem si všiml že mi to za jízdy chcíplo, svítí kontrolka vstřiku a auto, i když ho gravitace táhne z kopce, prostě nevrčí, zařazenou jsem měl 3.

Co se mohlo stát?

- palivové čerpadlo naftu tlačí přes filtr(ten je nový)
- rozvodovej řetěz tam je a je pevnej
- neprochází mi nafta vstřikovacim čerpadlem ke vstřikům (proto svítí vstřik?) - zkoušel jsem povolit vysokotlakou trubici ke vstřiku a při startování z toho nic nejde.
- stop ventil cvaká (poškozená mechanická část čerpadla?)

Napsal: pát 01.11.2013 16:55
od beny-maser
je nafta ve vstřikovacím čerpadle?

Napsal: pát 01.11.2013 19:07
od blinker
čerpadlo naftu nenasává a nepouští dál to vypadá, nebo myslíš že mám sundat el hlavu a kouknout se do něj jestli tam něco je?

Napsal: pát 01.11.2013 20:15
od beny-maser
tak stačilo by odpojit třeba filtr nebo přepad,jestli tlačí podávačka

Napsal: pát 01.11.2013 20:33
od blinker
Jo tlaci, mel jsem tam repaslou a radsi jsem tam dal novou

Napsal: pát 01.11.2013 21:15
od beny-maser
tlačí nebo je tam nová?nemusí být seplá.

Napsal: pát 01.11.2013 22:05
od blinker
ano tlačí naftu přes filtr - odpojil jsem hadičku za nim. Taky jsem hledal prvně závadu tam. :roll: ani jsem nepřemosťoval relátko, stačil klíček do druhé polohy a nafta šla ven.

Napsal: sob 02.11.2013 19:40
od beny-maser
tak jedině diagnostika,nebo pokud máš čerpadlo na vyzkoužení,
jinak asi nezjistíš jestli něco umřelo v elektronice nebo je to mechanickej problém

Napsal: ned 03.11.2013 17:54
od blinker
mám druhý čerpadlo, který je ale novější typ a má jinou el. hlavu, dá se použít s nějakou úpravou konektoru do řj? i mechanická část čerpadlo má jinou přírubu.

Ale táhne mě to k čerpadlu, prostě nepouští naftu do motoru, ještě taky možnost vyměnit stop ventil, když mám to druhý čerpadlo, co ty na to?

Napsal: ned 03.11.2013 18:37
od beny-maser
na stop-ventil moc nevěřím,byl by to první co by se rozbil na bmw co se v nich vrtám,pokud je to starší typ čerpadla tak jde použít pouze mechanická vnitřní část čerpadla,hlava použít nejde a obal bez mezi kroužku taky nejde použít. Pokud nejde nafta do čerpadla, tak to může být špatná podávačka v čerpadle, nebo ventil co v něm má držet, tlak hned vedle přívodu.Oboje jde opravit nebo přehodit z čerpadla co máš.
Začni diagnostikou, dá nejmíň práce,ať nepřehazuješ čerpadla a nakonec bude umřetá elektronika. Tvoje čerpadlo jako celek je ti k prdu a kupovat jiný když nevíš jestli je to 100% tím taky není zrovna moudré.

Napsal: ned 03.11.2013 19:35
od blinker
ok, tak sháním někoho s vysočiny, co by byl ochotný přijet ke mě (do Babic u havlíčkova brodu) a projet to diagnostikou. Kámoš má nějakou univerzal a moc s ní ani neumí... jako při nejhoršim mám k tomu čerpadlu u řj, prsa z motoru a ews jednotku, ale že by se mi to chtělo celý přehazovat to zrovna ne. :D

Napsal: úte 05.11.2013 18:34
od blinker
tak je to jasný, nádrž plná naturalu, doprdele! u benzínky s obsluhou jsem obsluhu nekontroloval!!! nikdy víc kua :( co mohlo odejít ve vstřikovačce?

Napsal: úte 05.11.2013 19:13
od blinker
jak z toho dostanu všechno palivo? Vytáhl jsem z toho čerpadlem asi 25litrů (odpojil jsem hadičku před filtrem a přemostil relátko) a už to víc nedá. Palivoměr ale ukazuje pořád asi 30 litrů..?? jo a mám touring kvůli nádrži.

Mám ale pocit že už by tam mělo být max 10litrů.

Napsal: úte 05.11.2013 19:14
od Honzek525
Když budeš mít štěstí, tak nic, prvně bych všechno vylil, dal čistou naftu, a trošku víc naaditivoval, zkus a uvidíš.

Napsal: úte 05.11.2013 19:26
od beny-maser
tak to je pecka objev,můžeš jim zajet poděkovat,
kolik jsi na to najel?
podle mě by mělo stačit dotankovat naftu a místo aditiv tam nalej litr motráku(samo nového, toho nejlevnějšího),pokud nemáš nic jiného poruce,jde pouze o to získat správnou hustotu a taky namazat co benzín vysušil,prcek aditiv nic neřeší a jsou to pouze vyhozené peníze,pak asi poznáš co odešlo a co ne,ale tds toho docela dost snese.

Napsal: úte 05.11.2013 19:34
od blinker
hele měl jsem tam před tankovánim asi 10 litrů a najel jsem na to asi 50km, natankoval jsem toho za tisícovku. Takže nějak vysát vstřikovačku a nalejt jí čistou naftu? nacpat tam třeba 50litrů nafty a přidat do ní litřík oleje?
Proč mi palivoměr ukazuje že tam je ještě 30litrů, když už je to vysátý podávačkou?

btw. ale jsem rád že jsem našel příčinu, bohužel nemám účtenku, ale zítra tam zajedu a zkusim to nějak pořešit, vím datum a cca čas kdy jsem tam byl, třeba maj kameru, nebo nějaký záznamy :( snad se ta vstřikovačka rozhejbe, protože teď když jsem startoval a povolil vstřiky tak z nich nešla ani kapka toho naturalu :(

Napsal: úte 05.11.2013 20:00
od beny-maser
pokud tam dáš víc oleje tak nemusíš tankovat ani tolik nafty,ať nelítáš s kanystrama,jako pako,když to na benzínku nedojede.
Pokus se benzínu z čerpadla zbavit,ale je divný, že ke vstřikům nic nejde,aby to nakonec neodneslo čerpadlo ve vstřikovacím čerpadle.
Možná by nebylo špatný sundat víčko hlavy čerpadla stříkačkou s hadičkou odsát co půjde a pak tam cáknout trochu toho oleje a tím ten zbytek zhoustne.
Takhle bych to řešil já,ale možná je i lepší způsob,mě se natankovat benzín nepovedlo tak nemám ty správné zkušenosti.
A nepovol hlavně celou hlavu čerpadla ,ale jen to víko ať nerozhrabeš dávku.
Oleje se neboj ten motor poběží i na čistej,když nebude moc velká zima(a to momentálně není)

Napsal: stř 06.11.2013 17:42
od blinker
tak teď mi to pro změnu nechce točit startérem, prošel jsem ho, uhlíky dobrý, zkusil jsem druhej co mám, nic, na malym plus 10 matka, je při druhý poloze asi 12,40V (ale neni ani slyšet jak startér cvakne) a při třetí poloze se neroztočí. Měnil jsem spínačku, která ale po přehození fungovala. Když ho zkusim přímo na baterku, tak se vysunuje. Já s tim mám problémy to by se jeden posral. Konečně vyčištěný auto od benzínu a nemůžu to zkusit, pfůůůůůůů

Napsal: stř 06.11.2013 18:09
od blinker
ještě jsem to přeměřil a teď to ukazuje v druhý poloze jen 4,5V na to malý plus na startéru

Napsal: čtv 07.11.2013 14:01
od blinker
Aha tak startér je už asi na odchodu, ale výměna kostřícího kabelu motoru pomohla, očistil jsem všechny kontakty, pěkně dotáhl a už to točí :oops:

Horší ale je, že je nějakym způsobem zadřený vstřikovací čerpadlo, protože skrz něj nafta neprojde ke vstřikům. Máte někdo nápad nebo zkušenost? :oops: