Stránka 1 z 1
Napsal: sob 19.10.2013 13:07
od radikator
Ahoj. Měl bych dotaz ohledně geometrie předku. Po výměně řízení mi dělali geometrii a údajně na přadku to má větší odklon než je nějaká norma a už s tim nejde hnout. A prý to má být kvůli unaveným pružinám. Je to možný?? Mě to přijde jako nesmysl. Neví někdo??
Napsal: ned 20.10.2013 09:24
od radikator
Nikdo neví? Nechce se mi kupovat ty péra zbytečně.
Napsal: ned 20.10.2013 13:07
od horan
Ahoj. Řeším to teď u sebe. U mě je problém, že mám špatnou jen jednu stranu. A to dost. Štelovat to nejde. Tedy jde, ale musí se hýbat celou nápravnicí a zase by se rozhodilo to ruhý kolo, který je u mě v pořáku. A vzhledem k tomu, že jsem měl pokopaný všechny kola, tak původní majitel zřejmě zkoušel přeskočit chodník nebo nějakej bordel na dálnici. Nevím. Tak mám tušení, že bude něco ohnutý. Zrovna to mám rozdělaný a budu porovnávat obě strany. Co vím jistě, tak hrnce jsou OK, takže to bude tlumič, nebo těhlice....?
Tak jestli něco podobnýho nebude u tebe.
Napsal: ned 20.10.2013 13:32
od radikator
No prej je to těma pérama. Že jsou už unavený.Přijde mi to divný, protože přeci když auto jede, tak pruží a výška se mění. Tak snad se ta geometrie nemůže pořád za jízdy měnit. Já fakt nevim. Koupim nový péra o řeknou mi že to tim nebylo atd... a pět tisíc v prdeli.
Napsal: ned 20.10.2013 15:25
od horan
Zkus si prvně odměřit výšku auta proti jinýmu. Předpokládám že máš podle fotky M-packet, tak podle M-packetovýho. A pak budeš vědět.
Já právě teď zjistil, že ač to vypadá nereálně, tak mám ohnutou těhlici. A druhá věc co jsem zjistil je ta, že se dá "dohnat" odklon otáčením tlumiče v těhlici. Logicky se tedy musí změnit záklon, ale jako nouzové řešení jsem to nastavil podle druhého kola a než vyměním těhlici, tak uvidím co se změnilo.
A nebo je ohlej i tlumič a proto ta změna odklonu při otáčení.
No budu vědět víc, až jak to budu postupně měnit.
Napsal: ned 20.10.2013 15:52
od radikator
horan píše:Zkus si prvně odměřit výšku auta proti jinýmu. Předpokládám že máš podle fotky M-packet, tak podle M-packetovýho. A pak budeš vědět.
Já právě teď zjistil, že ač to vypadá nereálně, tak mám ohnutou těhlici. A druhá věc co jsem zjistil je ta, že se dá "dohnat" odklon otáčením tlumiče v těhlici. Logicky se tedy musí změnit záklon, ale jako nouzové řešení jsem to nastavil podle druhého kola a než vyměním těhlici, tak uvidím co se změnilo.
A nebo je ohlej i tlumič a proto ta změna odklonu při otáčení.
No budu vědět víc, až jak to budu postupně měnit.
A jak to máš od země do prostřed blatníku vysoký ty? Jestli máš tedy 530D mpaket. Díky
Napsal: ned 20.10.2013 16:16
od horan
Mám to teď rozdělaný, ale zkusím to změřit jak to dám do kupy. Spíš to změřit od středu kola po lem blatníku. Každej má jiný gumy.......
Mám 525d M-p
Napsal: ned 20.10.2013 22:39
od jaradaf
Napsal: pon 21.10.2013 08:59
od radikator
Díky všem za reakci. Neví ale někdo odpověď na můj původní dotaz? Jestli unavený péra můžou mít vliv na to, že už nejde seřídit pořádně odklon kola? Díky
Napsal: pon 21.10.2013 18:49
od horan
Sice už není potřeba, ale když už jsem se k tomu donutil, tak od středu kola k lemu 35,5 cm
A to druhý.
Teorie je taková, že když auto odlehčíš, tak budou kola do "V", v normálním zatížení by měly být v normě (nevím kolik je u e39 to rozmezí) a pak čím víc auto zatěžuješ (a klesá k zemi) tak se kola staví do "A"
U tebe jsou obě kola do "A" nebo každý jinak......