Stránka 1 z 1
Napsal: pát 18.10.2013 15:30
od Spirt
Chci se zeptat jak overim blok a hlavu že je to m52b25 nebo m52b28 podle kodu?pistu?je to rozložené hlava/blok...díky moc
Napsal: pát 18.10.2013 18:04
od Francis
Hlava je shodná.
Blok je shodný, jen typ motoru vyražený dole vlevo se liší: 256S3 pro M52B25, 286S1 pro M52B28.
Oboje je fyzicky záměnné, u bloku "narazíš" na STK.
edit: výše psané se týká singleVANOS motorů.
Napsal: pát 18.10.2013 18:59
od Spirt
Super dik,a jak tedy overim hlavu ze je to 100% treba 2.5(2.3) a ne treba 2,0?a pro 2.0 blok je jaky kod?diky moc
Napsal: pát 18.10.2013 19:26
od Francis
Na hlavě je odlito 2.5-2.8 nebo 2.0.
Blok pro 2.0 má vyražený typ analogicky, tedy 206S3 (20xxx je objem, xx6xx je počet válců, xxxS3 je generace)
Bloky poznáš podle vrtání:
2,5/2,8 má vrtání 84 mm
2,0 má vrtání 80 mm
Napsal: sob 19.10.2013 10:04
od Spirt
Tak to je v pr... Blok mam na 100% b25 ale byla na nem teda hlava s odlitkem 2.0

sakra,jak to mohlo jako fungovat?takovej patlaiz...takze ted budu muset prijit nato,co vsechno je z 2.0 a co je original 2.3(2.5)....mohu na ten blok posadit teda i 2.8 hlavu?co vsechno se musi upravovat?(sani,jednotka,vyfuk)...jake jsou rozdily u sani na 2.0,2.5,2.8?jak je rozeznam mezi sebou?co klapky,vstriky,vacky?
Napsal: sob 19.10.2013 10:07
od Spirt
Vim ze jsem otravnej,ale jinak bych nato asi jen tak neprisel,ale musim mit jistotu,diky
Napsal: sob 19.10.2013 12:51
od Francis
Již jsem psal, hlava 2,5 a 2,8 pro singleVANOS je shodná.
Tyto motory mají dále shodné úplně všechno s výjimkou vstřikovačů paliva, software v DME, sací vačkové hřídele, střední a zadní části výfuku.
Výfuk můžeš v klidu ponechat.
Vačková hřídel jen o 5° "opožděná", buď neřeš a nebo pootoč o 10° řetězové kolo.
Vstřikovače a software v DME je nutno použít adekvátně podle objemu motoru.
Napsal: sob 19.10.2013 19:12
od Spirt
Takze 2.5 a 2.8 maji totozne sani,klapku,svody?a 2.0 m52 to ma teda vsechno jine,vacky,sani,klapku,svody,vyfuk
Napsal: sob 19.10.2013 19:31
od Francis
shodné pro 2,0-2,5-2,8:
sací potrubí, svody výfuku, výfuková vačka, DME hardware
shodné pro 2,5-2,8:
blok, hlava, MAF (váha vzduchu), škrtící klapka, těsnění pod hlavu
shodné pro 2,0-2,5:
sací vačka
rozdílné pro každý motor M52:
vstřikovače paliva, písty, klikovka, ojnice, DME software
Chlape, vlevo máš odkazy na 2 ETK, tam si najdeš co je shodné pro které modely, ptáš se dokola na to samé.
Napsal: pon 21.10.2013 18:36
od Spirt
Ok,dekuju,mam jasno,ted otazka,co udela b25 komplekt spodek s komplekt hlavou,vstrikama,dme softwarem z 2.8,to znamena komplekt 2.8 na 2.5kovem spodku a 2.5kovy spojce,diferaku,kardanu?uz to nekdo takhle pachal?jak to potom funguje?jake jsou +-?a co to potom vydrzi?diky moc
Napsal: pon 21.10.2013 22:05
od Francis
Spodek s jakoukoli hlavou 2,5 nebo 2,8 bude vždy hardwarově 2,5.
Páchat na to vstřikovače a sw z 2,8 je nesmysl. Množství vzduchu nasátého do motoru bude jako u 2,5 (hardwarově je to 2,5) ale sw a vstřikovače dodají palivo jako pro 2,8. Toto palivo neshoří kompletně správně = neodvede práci = nezvýší se výkon, jen se zvýší spotřeba.
Tvůj nápad je nesmysl.
Zbytek otázky je tím pádem irelevantní, i tak odpovím: Mám M52B28 v Compactu 323ti, krom čistě motorových záležitostí je vše z 323ti, spojkou počínaje přes převodovku a diferem s poloosama konče.
Napsal: úte 22.10.2013 10:36
od Spirt
Vse jen kvuli zjisteni ze tam byla celou dobu hlava z 2.0,tak jsem dal na spodek nove krouzky,gufeta,kluzny loziska a ojnicni loziska,koupil komplekt hlavu z motoru 2.8,je stejna jako u 2.5,az na saci vacku a vstriky....
Takze musim ponechat saci vacku z 2.0(stejna jako u 2.5) a vstriky sehnat org z 2.5(2.3)....chapu to spravne?
Napsal: úte 22.10.2013 10:39
od Spirt
Je to pakarna to po nekom davat do puvodniho org. Stavu,kdyz nevis co vse bylo vymeneno z jine motorizace
Napsal: úte 22.10.2013 12:50
od Francis
Spirt píše:... Takze musim ponechat saci vacku z 2.0(stejna jako u 2.5) a vstriky sehnat org z 2.5(2.3)....chapu to spravne?
Bingo! Chápeš to správně.
Napsal: úte 22.10.2013 20:45
od Spirt
Ok,moc dekuju...