Stránka 1 z 1
Napsal: pát 11.10.2013 17:51
od cabatomas
Dneska jsem se zahratym motorem trochu protahl dvojku a ozvala se rana,skubnuti,auto prestalo tahnout a prdet,jak kdyby praskl vyfuk.Po otevreni haupny vylitla krytka na hornim krytu a stopy striknuti oleje.Co mohlo bouchnout?Turbo,svody,nejaka hadice od turba?

Napsal: pát 11.10.2013 18:51
od cabatomas
Tak po blizsim zkoumani,jsem zjistil ze je praskly sani,cely ten cerny horni dekl je z boku rozevreny a praskly,setkal uz se stim nekdo?
Napsal: sob 12.10.2013 12:39
od cabatomas
Muze to byt uvolneni ci rozlomeni vyrive klapky v sani?

Napsal: sob 12.10.2013 15:47
od DC
obávám se že to bude ono - je to klasika

Napsal: sob 12.10.2013 16:23
od cabatomas
Ted mi na to koukal znamej a mysli si,ze je to pretlakovym ventilem od turba,odesel a mrdlo to tam vsechen tlak a bouchlo to sani,odskocilo to z boku uplne.Uz predtim se mi stalo,ze to dusledkem toho ventilu ztratil vykon.ale nevim,zejtra mu to tahnu na dilnu,tak uvidime az to otevrem.Kazdopadne parada

Napsal: ned 13.10.2013 21:05
od DaweTDS
cabatomas píše:Ted mi na to koukal znamej a mysli si,ze je to pretlakovym ventilem od turba,odesel a mrdlo to tam vsechen tlak a bouchlo to sani,odskocilo to z boku uplne.Uz predtim se mi stalo,ze to dusledkem toho ventilu ztratil vykon.ale nevim,zejtra mu to tahnu na dilnu,tak uvidime az to otevrem.Kazdopadne parada

Já to řešil půl roku zpět.Taky na 2q a plnej

sehnal jsem starší sání a hotovo.Už jsi ho musel mít napsasklé,jinak dobé zvládá i větší tlaky než je Tvoje turbo vůbec schopné natlačit a tak chyba nebude v baňce ,ale ve starém tipu sání.Novější typ to už nedělá.
Napsal: pon 14.10.2013 12:41
od cabatomas
DaweTDS píše:cabatomas píše:Ted mi na to koukal znamej a mysli si,ze je to pretlakovym ventilem od turba,odesel a mrdlo to tam vsechen tlak a bouchlo to sani,odskocilo to z boku uplne.Uz predtim se mi stalo,ze to dusledkem toho ventilu ztratil vykon.ale nevim,zejtra mu to tahnu na dilnu,tak uvidime az to otevrem.Kazdopadne parada

Já to řešil půl roku zpět.Taky na 2q a plnej

sehnal jsem starší sání a hotovo.Už jsi ho musel mít napsasklé,jinak dobé zvládá i větší tlaky než je Tvoje turbo vůbec schopné natlačit a tak chyba nebude v baňce ,ale ve starém tipu sání.Novější typ to už nedělá.
Jak poznaš starší typ saní?A co vše Ti tam při tom výbuchu odešlo?Bylo tím předtlakovým ventilem?
Napsal: pon 14.10.2013 14:45
od DaweTDS
cabatomas píše:DaweTDS píše:cabatomas píše:Ted mi na to koukal znamej a mysli si,ze je to pretlakovym ventilem od turba,odesel a mrdlo to tam vsechen tlak a bouchlo to sani,odskocilo to z boku uplne.Uz predtim se mi stalo,ze to dusledkem toho ventilu ztratil vykon.ale nevim,zejtra mu to tahnu na dilnu,tak uvidime az to otevrem.Kazdopadne parada

Já to řešil půl roku zpět.Taky na 2q a plnej

sehnal jsem starší sání a hotovo.Už jsi ho musel mít napsasklé,jinak dobé zvládá i větší tlaky než je Tvoje turbo vůbec schopné natlačit a tak chyba nebude v baňce ,ale ve starém tipu sání.Novější typ to už nedělá.
Jak poznaš starší typ saní?A co vše Ti tam při tom výbuchu odešlo?Bylo tím předtlakovým ventilem?
Jak už jsem psal..ja při koupi BMW zahídl kolem jednoho místa jakoby tama prznil olej..tak jsem to utřel a neřešil. Po výměně turba za větší a tím pádem větší tlak jsem jednou od benzinky dal na 2q plnej a přesně v tom místě,kde jsem tenkrát utřel tu skvrnu od oleje se do rozletělo a odneslo to celé sání...
Staší model (ten co jsem měl já) ještě neměl výřivé klapky v sání a to sání jsem nemohl nikde sehnat.Sehnal jsem teda z novějšího modelu (142kw) a klapky hodil pryč a dal jsem tam záslepky a hotovo.
Napsal: pon 14.10.2013 15:16
od cabatomas
DaweTDS píše:cabatomas píše:DaweTDS píše:
Já to řešil půl roku zpět.Taky na 2q a plnej

sehnal jsem starší sání a hotovo.Už jsi ho musel mít napsasklé,jinak dobé zvládá i větší tlaky než je Tvoje turbo vůbec schopné natlačit a tak chyba nebude v baňce ,ale ve starém tipu sání.Novější typ to už nedělá.
Jak poznaš starší typ saní?A co vše Ti tam při tom výbuchu odešlo?Bylo tím předtlakovým ventilem?
Jak už jsem psal..ja při koupi BMW zahídl kolem jednoho místa jakoby tama prznil olej..tak jsem to utřel a neřešil. Po výměně turba za větší a tím pádem větší tlak jsem jednou od benzinky dal na 2q plnej a přesně v tom místě,kde jsem tenkrát utřel tu skvrnu od oleje se do rozletělo a odneslo to celé sání...
Staší model (ten co jsem měl já) ještě neměl výřivé klapky v sání a to sání jsem nemohl nikde sehnat.Sehnal jsem teda z novějšího modelu (142kw) a klapky hodil pryč a dal jsem tam záslepky a hotovo.
Ja mysle,že obě verze jak 135kw,tak 142kw mají klapky,když jsou ty sání udajně stejné.Takže Ti to sání bouchlo pouze tím,že bylo slabší?Já už měl předtím problemi s výpadkem výkonu,bylo mi řečeno,že je to tím předtlakovým ventilem.Takže koupim novej ventil,sání a jedu.Nebo Ti tam odešlo ještě něco?
Napsal: pon 14.10.2013 16:12
od DaweTDS
cabatomas píše:DaweTDS píše:cabatomas píše:
Jak poznaš starší typ saní?A co vše Ti tam při tom výbuchu odešlo?Bylo tím předtlakovým ventilem?
Jak už jsem psal..ja při koupi BMW zahídl kolem jednoho místa jakoby tama prznil olej..tak jsem to utřel a neřešil. Po výměně turba za větší a tím pádem větší tlak jsem jednou od benzinky dal na 2q plnej a přesně v tom místě,kde jsem tenkrát utřel tu skvrnu od oleje se do rozletělo a odneslo to celé sání...
Staší model (ten co jsem měl já) ještě neměl výřivé klapky v sání a to sání jsem nemohl nikde sehnat.Sehnal jsem teda z novějšího modelu (142kw) a klapky hodil pryč a dal jsem tam záslepky a hotovo.
Ja mysle,že obě verze jak 135kw,tak 142kw mají klapky,když jsou ty sání udajně stejné.Takže Ti to sání bouchlo pouze tím,že bylo slabší?Já už měl předtím problemi s výpadkem výkonu,bylo mi řečeno,že je to tím předtlakovým ventilem.Takže koupim novej ventil,sání a jedu.Nebo Ti tam odešlo ještě něco?
135kw klapky nemá a 142kw má.Jestli se mýlím,tak mě někdo určitě opraví.
Ještě jsem akorát vymazal paměť závad a vše bylo OK.
Ještě co myslíš pod pojmem "přetlakový ventil"?
Napsal: pon 14.10.2013 17:35
od beny-maser
přetláčí ti turbo,proto to ruplo,kup nové sání a zajistí správnou funkci regulace turba
Napsal: úte 15.10.2013 14:33
od cabatomas
No bylo mi receno,ze odesel predtlakovy ventil turba,cena 4000kc,plus dodani stareho.Sani uz mam vymeneny a hotovo,uz to jede.
Napsal: úte 15.10.2013 14:37
od Andre
Pak napiš jaký máš dojem z toho BGčka a zda se snížila ta kouřivost.
Napsal: úte 15.10.2013 18:34
od cabatomas
Andre píše:Pak napiš jaký máš dojem z toho BGčka a zda se snížila ta kouřivost.
Jasnacka,zitra si pro nej jedu,zatim jsem nato najel par kilometru,tak pak dam vedet;-)