Stránka 1 z 3
Napsal: ned 06.10.2013 14:41
od bmw530xd
Zdravím, máte někdo zkušenosti aut z Itálie? Díky za info
Napsal: ned 06.10.2013 14:50
od bmw530xd
Jednalo by se o 530d touring e61, r.v. 2005, automat, poradtě na co si dát ještě pozor, co si zkontrolovat, urřitě zkontroluju km přes servis, má najeto 180tis... což si ovšem ověřím...nějaký rady?

Napsal: ned 06.10.2013 15:09
od Tecto
Taky si zkontroluj lakování. V Itálii to dostává fakt zabrat a oni to před prodejem přelekujou celý. Většinou pak ten lak stojí za h..., je měkej, pod zrcátkama se to loupe, atd. Budeš z toho postupně nešťastnej.
Dál bych si dal pozor na najeté km, protože taliáni to sáčí a to dost razantně.
Pozor - najetý km nezjistíš jen tak z první jednotky, je potřeba to napíchnout na origo BMW diagnostiku.
rozhodně dej na celkový stav auta, km jsou sekundární. Taloši někdy šidí servis, olej, atd.
Napsal: ned 06.10.2013 15:42
od bmw530xd
Tecto píše:Taky si zkontroluj lakování. V Itálii to dostává fakt zabrat a oni to před prodejem přelekujou celý. Většinou pak ten lak stojí za h..., je měkej, pod zrcátkama se to loupe, atd. Budeš z toho postupně nešťastnej.
Dál bych si dal pozor na najeté km, protože taliáni to sáčí a to dost razantně.
Pozor - najetý km nezjistíš jen tak z první jednotky, je potřeba to napíchnout na origo BMW diagnostiku.
rozhodně dej na celkový stav auta, km jsou sekundární. Taloši někdy šidí servis, olej, atd.
Díky, projel jsem to a vypadá to celkem dobře....lak je pěknej, u zrcátek je to taky v pohodě, skoro jako nové, motor táhne dobře- je tam ruplej vlnovec auto smrdí když je studený do kabiny.... převodovka me přijde taky super, prodleva v řazení z N na R je 1 sekunda. turbo nepíská a podle mě, když jsem to zkoukl, tak by mohli ty km sedět....nevím jak jede a v jakým je stavu- motor převodovka v autě, když má nejto 300-400 tis km...netuší někdo?
Napsal: ned 06.10.2013 18:44
od Andre2
Můžu potvrdit, že Italové mají ta auta neskutečně dojebaná a to i poměrně zánovní a dražší auta. Není to dírama v silnici, ale tím, že tam totiž jezdí jako dementi (hlavně ve městech) a přednost v jízdě a následně nějaký ten škrábanec tam nikdo moc neřeší. Nejhorší zážitky jsem měl z Neapole, kdo nezažil neuvěří.
Neříkám, že se tam nepotká hezké auto, ale těch fakt minimum.
Napsal: ned 06.10.2013 19:50
od SpookyKT
Jak jsem tu psal, tankodromy v industriálkach běžná věc, okresky taky občas stojí za to, a když vidim jak tam letí kilem (když vynechám povolenou pedesátku) žádný vyhnutí před dírou, nebo aspoň zpomalení
Dobitý auta to je kapitola sama pro sebe.
Napsal: ned 06.10.2013 20:08
od Don
Take jeste jedna vec... jizni kraje takze bez vyhrevu, webasta
Napsal: ned 06.10.2013 21:13
od bmw530xd
jasně, tak itala nebrat...co němci? přijdou mě drazí, ale vím jak němci jezdí a jaký mají silnice
Napsal: pon 07.10.2013 00:52
od sedyvlk6
Itala nebrat to je štěně bez papírů.
Napsal: pon 07.10.2013 00:55
od Totic

to je tak širokej pojem, že nevím co na to říct. Zkus jít "o dům dál", třeba Francii no..
Auta z Itálie se obecně vozí poňadž nejsou zrezlá a nesolí se tam. Dál mají klimu a šíbry a takovýto výbavy. Výhřevy zas moc nepotřebujou. Za tu relativně nízkou cenu se nějekej ten ťuklej blatník musí holt vyměnit a lak renovovat. Jo a vnitřek.. dekontaminovat!

Napsal: pon 07.10.2013 11:17
od haarosh
Já Itala mám už rok a naprostá spokojenost. E61 530D, serviska, která sedí dle ověření v BMW a i celkový stav auta odpovídá realitě 165 000 KM najetých při koupi. Za rok provozu jen výměna náplní a termostaty (což je slabost u E60). Hlavně nedávej na rady chytráků, jako že Itala nikdy, že jezdí jako prasata a serou na servis. Uvědom si, že kupuješ ojeté auto a nikdy neznáš historii a proto vždy řádně předem prověřit. Ve vychvalovaném Německu také nejsou jenom poctivé káry a poctivý prodejci a určitě každý nejezdí do autorizáku na servis a nedává autu vše, co potřebuje. Každopádně výhoda zapadních aut je vždy v kvalitních silnicích. Proto radši kára ze západu se 300 000 Km, než Čech se 150 000 Km.
Napsal: pon 07.10.2013 13:54
od Tecto
Souhlas. . .
Nemám nic proti dovozu z Itálie. Určitě se tam dá sehnat pěknej kousek. Loni mi utekl W211 Avantgarde 320 a byl v plným tlaku s vyhřívanejme sedačkama a skutečná voňavka. Váhal jsem až jsem prováhal.
Měl jsem taky spadeno na jednu E61 za jihu Itálie, která byla sice přelak, ale jinak vypadala moc pěkně a hlavně motor a motorový prostor byl jak novej - to jsem nepochopil dodneška. Auto mělo doklarováno 127.000km, ale serviska končila v 60.000km, dál nic. Tak jsem to nakonec nevzal a koupil auto z Holandska. No a dodnes to ladím a vychytávám mouchy. Do jetýho auta nevidíš a nikdy nevíš, co se ti vy...
Ale nejhorší co tě může potkat je ČESKÝ SERVISNÍ NÝMAND, kterej je schopnej ti to ještě navíc pok..., takž moje rada je: HLAVNĚ DOBREJ SERVIS !!!!
Napsal: pon 07.10.2013 17:44
od Kantry
Bude to kus od kusu. Že jezdí jak prasata je pravda, ale třeba já mam E39 TDS z Italie, najeto tak milion, ale všechny díly co kdo měnil, byly original BMW. To i včetně kotoučů a destiček. Jezdím s ním bez větších problémů čtvrtým rokem. Takže stejný jako všude jinde: Pořádně prohlídnout.
Napsal: pon 07.10.2013 18:18
od beny-maser
paušálně napsat že auto z itálie nebrat může jenom pako,je ovšem pravda že hrozí mnohem větší nebezpečí, že to bude dojebaná hajtra než třeba v německu,ale všude jsou vyjímky co potvrzujou pravidlo. Rozhodně bych chtěl u takhle novýho auta vyplněnou servisku, pokud je to origo BMW asi nemá cenu řešit kolik to má najeto.
Napsal: pon 07.10.2013 18:33
od SpookyKT
Však to tu nikdo nepsal, nebo ano?

Napsal: úte 08.10.2013 08:51
od haarosh
SpookyKT píše:Však to tu nikdo nepsal, nebo ano?

ne nepsal, jen asi tak pět postu nad tebou!

Napsal: úte 08.10.2013 10:18
od VRsix
bmw530xd píše:Tecto píše:Taky si zkontroluj lakování. V Itálii to dostává fakt zabrat a oni to před prodejem přelekujou celý. Většinou pak ten lak stojí za h..., je měkej, pod zrcátkama se to loupe, atd. Budeš z toho postupně nešťastnej.
Dál bych si dal pozor na najeté km, protože taliáni to sáčí a to dost razantně.
Pozor - najetý km nezjistíš jen tak z první jednotky, je potřeba to napíchnout na origo BMW diagnostiku.
rozhodně dej na celkový stav auta, km jsou sekundární. Taloši někdy šidí servis, olej, atd.
Díky, projel jsem to a vypadá to celkem dobře....lak je pěknej, u zrcátek je to taky v pohodě, skoro jako nové, motor táhne dobře- je tam ruplej vlnovec auto smrdí když je studený do kabiny.... převodovka me přijde taky super, prodleva v řazení z N na R je 1 sekunda. turbo nepíská a podle mě, když jsem to zkoukl, tak by mohli ty km sedět....nevím jak jede a v jakým je stavu- motor převodovka v autě, když má nejto 300-400 tis km...netuší někdo?
Podle me to nebude vlnovec ale svody
Napsal: úte 08.10.2013 14:07
od Couloo
Ja se s autama z Italie vydrbal uz 2x a ja osobne jsem videl z it aut hodne a vsechny vypadaly hrozne!! Prece jen taliani jsou vicemene cigani a jejich auta podle toho vypadaj. Verim ale, ze i tam by se nasel peknej kousek ale ja od jiste doby, koupim radeji auto v DE a to je pak uplne o necem jinem. Drazsi sice jsou ale stoji za to.
Napsal: úte 08.10.2013 19:56
od M3maniac
Pravdou je, že 8 z 10 italských aut je děs a hrůza, ale i tam se najdou fandové bmw a lidé nečuňata. Klasickej ital neřeší, že nemá PDC a parkuje stylem bum bum ,mnohdy neřeší co je zahřát olej, ale na druhou stranu pokud je italské auto od dobře situovaného majitele je auto jako nové , nezažívá mrazivé starty a prosolené zimní silnice. Takže nelze kategoricky soudit všechny auta původem z itálie, jen je třeba býti na pozoru, protože tam se točí tacho naprosto stejně jako v čr a někdy i 2x

Napsal: čtv 10.10.2013 21:05
od SpookyKT
haarosh píše:SpookyKT píše:Však to tu nikdo nepsal, nebo ano?

ne nepsal, jen asi tak pět postu nad tebou!

V klidu, buď jenom rád že máš auto z IT v oukeji. Zřejmě jsi se trefil do toho 0,5%
3 roky mi v tomhle cikánově fakt stačí na to abych si udělal jakš takš úsudek.
PS: Po bazarech tu fakt nechodim, nemám na to čas.
PS2: Sůl v IT běžná věc od Brenneru po Veronu + A4...