Napsal: čtv 03.10.2013 18:36
Ciao
Bimmer 525i 141Kw NO-Vanos 1991
někdy před rokem jsem řešil kolísání otáček, na co mi každý řekl, že to někde přisává falešný vzduch, všechno jsem rozdělal, vyčistil utěsnil a pořád ten stejný problém. Jel jsem na diagnostiku k někomu kdo dělá hlavně BMW, nenašel nic, všechno OK, i volnoběžný ,,senzor" na klapce je ok a ukazuje správně. Tak nic, vyměnil jsem originál lambdu BOSH za nějakou polskou shitku, problém pořád stejný, měnil jsem lambdu,protože po odpojení jel Bimmer normálně, zkusil jsem jinou váhu vzduchu, pořád stejný...
po nějaké době jsem to zase začal řešit a koupil jsem NGK Lambdu, údajně stejná kvalita jako BOSCH a o nějakou tisícovku levnější, problém pořád stejný
tak jsem rozdělal komplet sání, dal vše na silikon, všechny malinké hadičky taky
opět našel pár míst kde to mohlo přisávat, dokonce i tu hadičku co jde z víka ventilů...všechno je 100% utěsněný a problém se zdá malinko menší,ale je tady pořád 
katalyzátory jsou okay, výfuk už trošku starší", ale žádné díry nemá a pokud ho podržím rukou, nikde nic nesyčí
je mi jasný jak kvalitní test to je
ale tak... Nicméně váha vzduchu se zdá být z čelní strany rezavá, nebo, má takový hnědý povlak, neměl jsem čas to více zkoumat a jsem pracovně mimo čr, takže nemůžu ani zkusit váhu jinou...
Pocitově kolísání přestane někdy u 4500 ot./min.
Spotřeba mimo město 7.5/100 normálně mezi 8-10l , olej nebere. Startuje na otočení, vše se zdá být super
Co by jste mi ještě doporučili?
A ohledně přehřívání, vyměnil jsem termostat, jen tak předběžně a měl jsem v autě co otevírá při 80°C
podle BMW tam má být 92°C a ten jsem tam taky dal. Teď je ručička malinko za středem na ukazateli a někdy jde až na další dílek a to jen když je kolem 0°C a topím. Odvzdušněný je krásně a a a nic už mě nenapadá, nějaké nápady??
Díky...
někdy před rokem jsem řešil kolísání otáček, na co mi každý řekl, že to někde přisává falešný vzduch, všechno jsem rozdělal, vyčistil utěsnil a pořád ten stejný problém. Jel jsem na diagnostiku k někomu kdo dělá hlavně BMW, nenašel nic, všechno OK, i volnoběžný ,,senzor" na klapce je ok a ukazuje správně. Tak nic, vyměnil jsem originál lambdu BOSH za nějakou polskou shitku, problém pořád stejný, měnil jsem lambdu,protože po odpojení jel Bimmer normálně, zkusil jsem jinou váhu vzduchu, pořád stejný...
po nějaké době jsem to zase začal řešit a koupil jsem NGK Lambdu, údajně stejná kvalita jako BOSCH a o nějakou tisícovku levnější, problém pořád stejný
katalyzátory jsou okay, výfuk už trošku starší", ale žádné díry nemá a pokud ho podržím rukou, nikde nic nesyčí
Pocitově kolísání přestane někdy u 4500 ot./min.
Spotřeba mimo město 7.5/100 normálně mezi 8-10l , olej nebere. Startuje na otočení, vše se zdá být super
Co by jste mi ještě doporučili?
A ohledně přehřívání, vyměnil jsem termostat, jen tak předběžně a měl jsem v autě co otevírá při 80°C
Díky...