Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 03.10.2013 18:36
od DestinyE34
Ciao :) Bimmer 525i 141Kw NO-Vanos 1991
někdy před rokem jsem řešil kolísání otáček, na co mi každý řekl, že to někde přisává falešný vzduch, všechno jsem rozdělal, vyčistil utěsnil a pořád ten stejný problém. Jel jsem na diagnostiku k někomu kdo dělá hlavně BMW, nenašel nic, všechno OK, i volnoběžný ,,senzor" na klapce je ok a ukazuje správně. Tak nic, vyměnil jsem originál lambdu BOSH za nějakou polskou shitku, problém pořád stejný, měnil jsem lambdu,protože po odpojení jel Bimmer normálně, zkusil jsem jinou váhu vzduchu, pořád stejný...
po nějaké době jsem to zase začal řešit a koupil jsem NGK Lambdu, údajně stejná kvalita jako BOSCH a o nějakou tisícovku levnější, problém pořád stejný :D tak jsem rozdělal komplet sání, dal vše na silikon, všechny malinké hadičky taky :P opět našel pár míst kde to mohlo přisávat, dokonce i tu hadičku co jde z víka ventilů...všechno je 100% utěsněný a problém se zdá malinko menší,ale je tady pořád :D
katalyzátory jsou okay, výfuk už trošku starší", ale žádné díry nemá a pokud ho podržím rukou, nikde nic nesyčí :D je mi jasný jak kvalitní test to je :D ale tak... Nicméně váha vzduchu se zdá být z čelní strany rezavá, nebo, má takový hnědý povlak, neměl jsem čas to více zkoumat a jsem pracovně mimo čr, takže nemůžu ani zkusit váhu jinou...
Pocitově kolísání přestane někdy u 4500 ot./min.
Spotřeba mimo město 7.5/100 normálně mezi 8-10l , olej nebere. Startuje na otočení, vše se zdá být super :D

Co by jste mi ještě doporučili?

A ohledně přehřívání, vyměnil jsem termostat, jen tak předběžně a měl jsem v autě co otevírá při 80°C :!: podle BMW tam má být 92°C a ten jsem tam taky dal. Teď je ručička malinko za středem na ukazateli a někdy jde až na další dílek a to jen když je kolem 0°C a topím. Odvzdušněný je krásně a a a nic už mě nenapadá, nějaké nápady??

Díky...

Napsal: čtv 03.10.2013 19:19
od horan
Jestli seš si jistej, že je to přisáváním vzduchu, tak doporučuji čistič na brzdy ve spreji nebo rozprašovači a při nastartovaným motoru postříkat vše, co vede vzduch k motoru. POkud někde něco bude (prasklé sání....) tak se změní zvuk a otáčky motoru. Samozřejmě s citem a bez cigarety. :lol:
No a co svíčky, kabely, tlaky....

Napsal: čtv 03.10.2013 19:46
od DestinyE34
jistej si nejsem :D
svíčky NGK R BKR6EA poctivě měním, kabely ok, tlaky ok... zkusím to prostříkat, slyšel jsem o tom, ale bál jsem se, že to může blafnout :D


podle youtube je to jednoduchý a rychlý...dám vědět jak to dopadlo...

Napsal: čtv 03.10.2013 20:00
od horan
Tak chce to trošku opatrnosti, ale děláme to tak s kolegem a funguje to. Ale bezpečák by to asi vidět nechtěl. :lol:

Napsal: čtv 03.10.2013 20:44
od DestinyE34
obzvláště v Norsku budou nadšení až si na parkovišti podpálím auto :D :twisted:

Napsal: sob 05.10.2013 17:17
od DestinyE34
tak nic. Nikdo to nepřisává, ale je to divný, trochu střílí do výfuku při ubrání plynu a měla by to být chudá směs, takže moc vzduchu?? Podle toho co jsem vyčetl...

Připisuji to váze vzduchu, nechám to na čr...