Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 03.10.2013 10:06
od basspatrick
Dobrý den, pořídil jsem bmw e39 523i v bazaru mi tam dali na cestu domů zrovna novou baterii (65Ah), asi po 15km se rozsvítila kontrolka na palubovce, že není dobíjena baterie. Může mi někdo poradit jak postupovat jestli koupit nový alternátor nebo zkontrolovat kabely, pojistky ? Díky za odpovědi.
Napsal: čtv 17.10.2013 06:32
od KamilAC
Změř si měřákem hodnotu dobíjení přímo na baterce. Tím bych začal, ať víš jestli to jen dobíjí méně, anebo vůbec. Pokud méně, mohou být už jen opotřebované uhlíky v altíku. Pokud vím, mění se to zároveň s celým tím diodovým kroužkem.
Napsal: pát 18.10.2013 12:56
od soukupadam
Připojim se, jdou vyměnit uhlíky v regulátoru bez demontáže celýho alternátoru? myslim jestli jde sundat jenom zadní víko?
Je normalni kdyz dava 13,6-13,7 behem jizdy?
motor M54 díky
Napsal: sob 19.10.2013 09:46
od Mechosh
soukupadam píše:Připojim se, jdou vyměnit uhlíky v regulátoru bez demontáže celýho alternátoru? myslim jestli jde sundat jenom zadní víko?
Je normalni kdyz dava 13,6-13,7 behem jizdy?
motor M54 díky
13 - 14 V při dobíjení je naprosto normální..
Napsal: ned 12.10.2014 12:41
od Tompo
Neřešil někdo sekundární dobíjení v E39, třeba jako Audi A6 kolektorem v šíbru? Já teď jezdím strašně krátké tratě, vím, že je to na houby. Navíc těch žárovek co svítí po otevření/odemčení (to by se snad mohlo eliminovat LEDkama). Nicméně dobíjení OK, baterka na zátěžáku drží, ale už podruhé za poslední měsíc dobíjím. Dnes jsem nenastartoval, včera jsem akorát měnil vzpěry víka...