Stránka 1 z 1
Napsal: ned 29.09.2013 15:46
od Fx
Mám následující dotaz: Včera jsem dokončil instalaci zadních FL světel na moji předfl E39. Mám 11/98, LCM3. Světla jsem úspěšně nakódoval DISem jako retrofit zadních LED světel, ale stejně při otočení klíčku problikávají diody (check control cold check). To by nebyl až takový problém, cold check si můžu vypnout. Ale po zapnutí světel lehce (za denního světla neznatelně) poblikávají i tak. Má to nějaké řešení? Prošel jsem všechno možné a nikde jsem na to nenašel odpověď.
Jde o originál facelift světla sundaná z vraku, bez trafíček pro dostavbu, s originál BMW redukcemi kabeláže.
Napsal: ned 29.09.2013 18:02
od The_big_deal
Musis si sehnat jeste Lcm z face vozu. Taky jsem to zkousel nakodovat a nic. Bohuzel do pred face svetel do kazdeho vedou 2 draty pro zadni osvetleni, ale face je jen na jeden drat a porad to bude jakoby pulzovat. Nahod jinej lcm z facu a prekoduj si v nem pak km a ne to vyreseny.
Delal jsem to same.
Napsal: ned 29.09.2013 23:21
od Fx
LCM3 z auta z roku 2002 tu mám, jenže je xenonovej a já xenony nemám, takže bych přišel o možnost regulace. Naloženej nejezdím, ale i tak by mi to asi vadilo. No nic, asi nezbude než sehnat teda faceliftovej halogenovej. To zas bude boj. Nakódování není problém, to si udělám za chvilku. Asi ten xenonovej aspoň vyzkouším. Že tam vedou dva dráty jsem si všiml, v kabelové redukci je o jednu pozici míň než v konektoru předface světla.
Jen mi je divné, že to překódování nepomohlo, protože ta možnost jak DISem, tak NCS Expertem tam je, a v mém autě už je LCM3 (dával se od 9/98 ).
Napsal: ned 29.09.2013 23:53
od hansm5
mel jsem to same-lcm nepomohl,tak jsem dal na kazdy svetlo 5w zarovku a v pohode

Napsal: pon 30.09.2013 00:00
od Fx
O tom jsem taky četl, že někdo schoval za tapec interiérovou žárovičku. Ale to se mi moc nechce, zvlášť když už jsem kupoval origo kabelové redukce. No, uvidíme. Zítra na to mrknu.
Napsal: pon 30.09.2013 07:32
od Hanz
pridat kondenzator s odporem (s chladicem), pripadne jak ti radi dat dalsi zarovku a nechat ji svitit jako extra osvetleni kufru

Napsal: stř 02.10.2013 08:41
od Fx
Výměna LCM3 za LCM3A a překódování - pomohlo. Dělalo mi to nakonec víc brikulí, jako třeba zrychlování blinkrů atd. Teď je vše OK.
Napsal: stř 02.10.2013 12:51
od Pavel 528
umim poresit...
Napsal: stř 02.10.2013 13:26
od Birkoff
To mě zajímá, jsem před krokem překodování a nebo.... Klidně SZ.
Napsal: stř 02.10.2013 13:30
od Pavel 528
Birkoff píše:To mě zajímá, jsem před krokem překodování a nebo.... Klidně SZ.
hodim ti to do SZ
Napsal: čtv 17.10.2013 06:38
od KamilAC
Zadní FL lampy originál Hella se dělaly dva druhy. Jedny jako originál facelift a druhé jako retrofit pro předface. Sice nevím proč, ale jedny byly 6V a druhé 12V plus ty měniče. Stačí do každýho světla přiletovat kus drátku s odporem, paralelně s plusem a mínusem těch diodových proužků. Rozhodně lepší varianta, než shánět LCM.Navíc i kdyby pulsovaly jen neznatelně, bude ti palubák hlásit, že ti zadní koncová světla nesvítí a bude ti k tomu přisvěcovat brzdová světla.

Napsal: čtv 17.10.2013 08:03
od Pavel 528
KamilAC píše:Zadní FL lampy originál Hella se dělaly dva druhy. Jedny jako originál facelift a druhé jako retrofit pro předface. Sice nevím proč, ale jedny byly 6V a druhé 12V plus ty měniče. Stačí do každýho světla přiletovat kus drátku s odporem, paralelně s plusem a mínusem těch diodových proužků. Rozhodně lepší varianta, než shánět LCM.Navíc i kdyby pulsovaly jen neznatelně, bude ti palubák hlásit, že ti zadní koncová světla nesvítí a bude ti k tomu přisvěcovat brzdová světla.

no a jde to za relativne malo vyresit,ze to nehlasi chybu a ani prouzek nepulsuje(neblika).....
Napsal: čtv 17.10.2013 09:43
od Fx
Já jsem ten LCM měl na stole, tak to bylo spíš o přejití od židle v kanclu tři metry do dílny a půlhodince práce.
Napsal: ned 03.11.2013 23:13
od pavlis
Ahoj, poradí někdo jakou hodnotu případně typ odporu to má být. Třeba tento:
http://www.gme.cz/rr-0r47-10w-5-100ppm- ... g-p114-320 Díky.