Stránka 1 z 1

Napsal: úte 17.09.2013 19:36
od MUF_IV
Ahoj, čekají mě tyčky řízení a čepy za tyčkama řízení, je to pohodová výměna? Ty kuláky už jsem dělal, stačilo to nahřát, ale ty axiální tyčky ne...

Napsal: úte 17.09.2013 20:36
od kadli
Ahoj, je to naprosto v pohodě, jen na to potřebuješ v nejlepšim případě zvedák, nebo jámu. Sundáš plast pod motorem, hliníkovou výstuž, pak si povolíš mazžety na axiálních táhlech. Vyndáš čep řízení s těhlice, pak povolíš axiální táhlo a máš vše venku. Až to budeš mít venku, tak si to přibližně změř a nové díly nastav tak nějak stejně, ať nemáš geometrii úplně v prd... , ale na geometrii jeď hned. :D

Napsal: stř 18.09.2013 10:04
od Teddy
Dělal jsem to poprvé. Práce na cca půl hodinky, když máš potřebnej vercajk.

Po druhý už to bylo hned. Poprvé jsem koupil Meyle, ale vydrželo to cca 2 tis. km, pak to šlo totálně do hajzlu, takže jsem to po 14 dnech dělal znova. :-(

Napsal: stř 18.09.2013 12:38
od MUF_IV
Aha, díky za postřehy, tak se na to v pátek vrhnu no já to vidím na LEMFORDER, to by snad mělo vydržet.. :)

Napsal: stř 18.09.2013 13:07
od chip
No já nevím, ale není lepší tam dát origo BMW? Měnit to po 2000 km tak to je teda síla.

Napsal: stř 18.09.2013 13:17
od MUF_IV
Teddy píše:Dělal jsem to poprvé. Práce na cca půl hodinky, když máš potřebnej vercajk.

Po druhý už to bylo hned. Poprvé jsem koupil Meyle, ale vydrželo to cca 2 tis. km, pak to šlo totálně do hajzlu, takže jsem to po 14 dnech dělal znova. :-(


hele ted koukam že 2tisice, ja myslel že 20tkm aspon, no a nebyly ze dřeva ? já najedu 2tkm někdy za 2dny :) To byl for :) ale tohle je fakt mazec..

Napsal: stř 18.09.2013 20:02
od Teddy
Bohužel fakt jen ty cca 2 tis.

Taky jsem dal nový brzdy vod Meyle. Taky jdou do hajzlu. Ty začaly házet hned cestou z práce (mam to cca 500 km). Pravda je, že v alpách brzdim poměrně ostře. :-) ale i to museji brzdy vydržet ne? Na služebákách (F10) nám teda drží.

Meyle už mi nesmí přes práh!!! Myslel jsem, že dělaji kvalitní díly.
U kotoučů je mi to jedno. Prostě je vrátim, vezmu peníze a půjdu koupit něco lepšího. U toho axiálního táhla mě to nasralo. Jednak jsem to fakt nečekal a jednak když jsem se ve votonu ptal, kdo mi zaplatí další geometrii, tak votava dělal, že neslyší, parchant.

Holt chybama se člověk učí.

Ještě, že se to tak snadno mění. Tohle maji u BMW vychytaný....

Napsal: pát 20.09.2013 16:43
od ardo
To samé na E39-čepy řízení MEYLE a jeden po cca 1500km K.O. :!:

Napsal: čtv 26.09.2013 10:30
od avana
MUF_IV píše:Ahoj, čekají mě tyčky řízení a čepy za tyčkama řízení, je to pohodová výměna? Ty kuláky už jsem dělal, stačilo to nahřát, ale ty axiální tyčky ne...


Ahoj,
jak se ti projevovala vada, klepalo to, či to bylo nestabilní za jízdy? Díky

Napsal: čtv 26.09.2013 10:53
od MUF_IV
Ahoj,

jo klepalo to, prvni jemně po hrbolech a potom postupně více, nebyly to teda jen kulové čepy ale i axiální tyčky. Dneska jsem po geometrii a vše paráda, akorát cestou tam jsem se málem zabil, auto lítalo jak splašené prase :) Teď je to jiné kafe :Kapela:

Napsal: čtv 26.09.2013 12:56
od avana
MUF_IV píše:Ahoj,

jo klepalo to, prvni jemně po hrbolech a potom postupně více, nebyly to teda jen kulové čepy ale i axiální tyčky. Dneska jsem po geometrii a vše paráda, akorát cestou tam jsem se málem zabil, auto lítalo jak splašené prase :) Teď je to jiné kafe :Kapela:


Aha. Mě právě lupe "něco" ve volantu, ikdyž stojím na místě a jen otáčím. Nikde pod autem se nic neprojevuje, 2x jsem to kontroloval na STK, všechno drží, tak mě napadlo, že jedině snad řízení. Někde jsem četl, že buď na tyči řízení jsou nějaké čepy, nebo hřeben. Jak si to zkoušel, pod autem a točil volantem, nebo to šlo cítit tahem?

Napsal: čtv 26.09.2013 17:11
od klimsonn
Něco podobného mi to taky dělalo. A bylo to horní uloženi tlumicu

Napsal: pát 27.09.2013 12:00
od avana
klimsonn píše:Něco podobného mi to taky dělalo. A bylo to horní uloženi tlumicu

Hele a šlo to vidět, že je tam vůle, nebo jak si to detekoval? Nerad bych začal něco, co nebude třeba.... Dík

Napsal: pát 27.09.2013 14:51
od klimsonn
Stůj na místě a toč volantem. Mel by to byt takový tupo železný zvuk od jednoho a nebo druheno tlumiče. S otevřenou kapotou by to melo jít slyšet. Zkus a uvidis...

Napsal: pon 30.09.2013 07:46
od avana
klimsonn píše:Stůj na místě a toč volantem. Mel by to byt takový tupo železný zvuk od jednoho a nebo druheno tlumiče. S otevřenou kapotou by to melo jít slyšet. Zkus a uvidis...


Jo, takový zvuk to je i uvnitř auta. Každopádně dík, mrknu na to :wink: