Stránka 1 z 1

Napsal: úte 17.09.2013 09:31
od Soulich
Zdravim , stava se mi kdyz je rano mlha nebo prsi tak se mi po nekolika kilometrech vypne ABS,protisklus,servo volantu atd jakoby bylo auto na moment odpojeno od baterky a zacne mi to hlasit ze mam slabou baterii kdyz to chcipnu a znovu nastartuji tak je to v poradku. Nesetkali jste se stim nekdo? Mate nejake rady?

Napsal: úte 17.09.2013 20:58
od MUF_IV
Koukni na fóru dela to spatne nakodovana baterka nebo vadny IBS, chce to načíst diagnostikou a pak dále. Uz se to tady resilo.

Napsal: úte 17.09.2013 21:42
od starML
Souhlasím s MUFem, občas blbne ta fičura B895.
Obrázek

To hlášení o vybité baterii je správné, skutečně to nedobíjí a napětí v palubní síti klesá. Z důvodu poklesu napětí to signalizuje poruchu ABS a když není ABS aktivní, tak se sníží nebo vypne posilovač řízení. To zpravidla donutí řidiče, aby si všimnul, že něco není OK. Jen ta souvislost s mlhou nebo deštěm mi tam nesedí. Kolik ten IBS stojí jsem v ETK nenašel, ale prověřit tu baterku bude nejjednodušší.

Napsal: úte 17.09.2013 22:27
od Jendix
neni to náhodou zrovna ten díl, kterej byl měněnej v rámci svolávací akce.. )i po záruce) přišel mi na to nějakej dopis, ještě jsem nestihnul to vyřídit.. jestli se nepletu, pár X5 a X6 kvůli tomu lehlo popelem..

Napsal: úte 17.09.2013 22:31
od matiz
IBS cca 4500Kč. Pri placeni se usmivejte. Je v tom procesor a cely monitoring baterie.

Napsal: úte 17.09.2013 22:51
od starML
Kvůli tomu IBS ta svolávačka nebyla, ale jseš hodně blízko :
http://byznys.ihned.cz/c1-55181380-bmw- ... rozi-pozar
http://www.autozine.cz/bmw-vyhlasilo-svolavaci-akci/
http://www.autoweb.cz/bmw-svolava-minul ... o-servisu/ . Přesně vědí, ve kterém "Kalendarwoche" byla ta vozidla vyrobena a tyto vozy svolávají. Udělá Ti to kterýkoliv BMW servis ve světě na základě VIN, náklady platí fabrika. Teď jde o to, jestli v tom Mnichově najdeš nějaký BMW servis, nebo počkáš na hasiče. :D

Napsal: stř 18.09.2013 08:00
od dvori
Mně se to stalo u mé 545i před týdnem, nastartoval jsem, auto po pár vteřinách restartoval (motor furt šel) a vyskákala mi závada snad všech jednotek, co jsou v autě včetně automatu, kontroly tlaku v pneu atd... po dalším nastartování byl klid, teď se mi to stalo cestou do práce, opět hlášení snad všech jednotek se závadou a tentokrát už to nezmizelo? Takže je to problém s baterkou?

Napsal: stř 18.09.2013 12:29
od Vlasta
Může být problém s registrací, pokud jste baterku měnili home made

Napsal: stř 18.09.2013 13:00
od dvori
Já baterku neměnil

Napsal: stř 18.09.2013 13:13
od Soulich
byl jsem pred cca pul rokem v BMW servisu protoze mi auto prestalo nabijet baterku vymenili mi power modul a bylo to v pohode jen proste obcas kdyz prsi nebo je vlhko tak to udela tak nevim co stim

Napsal: stř 18.09.2013 13:33
od Vlasta
dvori píše:Já baterku neměnil

A dosud měněná nebyla?

Napsal: pon 23.09.2013 18:28
od Soulich
starML píše:Souhlasím s MUFem, občas blbne ta fičura B895.
Obrázek

To hlášení o vybité baterii je správné, skutečně to nedobíjí a napětí v palubní síti klesá. Z důvodu poklesu napětí to signalizuje poruchu ABS a když není ABS aktivní, tak se sníží nebo vypne posilovač řízení. To zpravidla donutí řidiče, aby si všimnul, že něco není OK. Jen ta souvislost s mlhou nebo deštěm mi tam nesedí. Kolik ten IBS stojí jsem v ETK nenašel, ale prověřit tu baterku bude nejjednodušší.
Čau před půl rokem jsem byl v BMW servisu protože mi auto nedobíjelo baterku vyměnili mi power modul a bylo to v pořádku baterii mám novou. Někdy mi to napíše že mám slabou baterii a nekdy hned vyskočí ty chyby stačí když to chcípnu a všechno zmizí i hláška vybité baterie. Tak nevím co stím.

Napsal: pon 23.09.2013 21:51
od starML
Přečti si, co napsal airbone cca před rokem tady http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... bs&start=0 . MUF do toho vlákna taky psal a nakonec ten IBS (=fičura) měnil. Tak mu napiš, jak se to chovalo a jestli se stav změnil. Já Ti nemůžu zodpovědně říci, že to tím IBS je, protože nesnáším bezduché výměny dílů systémem pokus-omyl.

Napsal: úte 24.09.2013 00:22
od HonzaX
Jenže problém s dobíjením nemusí být jen v IBS, IBS je připojené na BSD stejně jako alternátor a jednotka DDE. Takže uplný výpadek dobíjení nebo problém s přebíjením bych spíše viděl na problém v alternátoru většinou na něm odejde regulátor ve kterém je řj. Chybu altru i IBS diagnostika ukáže. MPM u E60 nemá cenu měnit ten restartuje nebo odpojuje jen svorku 30gf, a nemá žádný vliv na dobíjení. Před výměnou nějakého dílu bych radši udělal diagnostiku.

Napsal: úte 24.09.2013 07:47
od tom955i
Mel jsem to same.regultor dobijeni na alternatoru cena asi2.5tis. Vymenil jsem so ho sama ps te doby gut.

Napsal: úte 24.09.2013 17:23
od kadli
Ahoj, tak mam úplně ten stejný problém jako ty. Zkusil jsem odpojit IBS modul, ale nepomohlo to. Auto se úplně za jízdy vybije, začne blikat i-drive, tak zastavim a už to lítá ABS, servotronic, DSC atd... Po chcípnutí už auto nenastartuju, leda přes kabely, ale stačí je jen na 2 vteřiny připojit a vše je jako by se nic nestalo. Fakt vykutálená záhada. Dělá to jen když auto přes noc stojí a je venku chladněji. Pak už to neudělá, jedině zase následující den.

Napsal: úte 01.10.2013 21:50
od kadli
Tak uz jsem to vyresil. Byl to regulator alternatoru. Dnes mi prisel, namontoval jsem a je hotovo.

Napsal: stř 02.10.2013 07:50
od tom955i
A nerikal jsem to?

Napsal: stř 02.10.2013 17:17
od kadli
Jojo, rikal :D