Stránka 1 z 2

Napsal: ned 15.09.2013 08:05
od Couloo
Zdravim, nejak me zacali zlobit ostrikovace a uz me to sere. Pri ostrikovani motorek normalne jede, ale nic nestrika a kdyz to drzim delsi dobu, tak po chvili zacnou penit a pak trochu zacnou strikat ale hodne slabe. Dokonce mi stale BC hlasi ze nemam v nadobce vodu a pritom je dolita doplna.

Ze by byl ten motorek nejak ucpanej nebo co?

Napsal: ned 15.09.2013 09:22
od Vesa88
Jestli mas Tour tak co zadni ostrik? Jestli ne, tak co ostrik svetel jde? To co popisujes mi to delalo, kdyz jsem mel malo vody v ostrikovacich, ale pises ze mas plno, tak nevim :)

Napsal: ned 15.09.2013 12:19
od xdreamerx
mno tak necekej a vrhni se na moturek!!! vyndam, profouknu a zkusim. max zkus jeste moturky prohodit mezi sebou.
Videl bych to bud na moturek nebo ucpanou hadici

Napsal: ned 15.09.2013 17:10
od Quido
Měl jsem stejný problém a v mém případě to byly časem strávené hadičky na kapotě. Všechny jsem zrepasoval a O5 stříkám jako za mlada :-D

Napsal: ned 15.09.2013 17:11
od Quido
Měl jsem stejný problém a v mém případě to byly časem strávené hadičky na kapotě. Všechny jsem zrepasoval a O5 stříkám jako za mlada :-D

Napsal: ned 15.09.2013 20:43
od Couloo
Hadičky jsem dával nový a zadni ostřik jede v poho. Jen prostě nejede ostřik předního okna a světel. A stále hlásí nízkou hladinu ostřik.kapaliny. Prostě zkusím dát novej motorek ostřiku a hotovo.

Napsal: ned 15.09.2013 22:00
od PavelP
Ahoj, neznám přesně Tvoje auto, Ale měl jsem taky problém s ostřikovači.Mám intensiv ostřik - takže když ho zapnu jede z nádobky koncentrovaná kapalina na všechen bordel na sklo a pak se sepne hlavní čerpadlo ostřiku.Problém byl v tom, že netěsnily gumové ventilky na tryskách ostřikovače a tedy čerpadlo intensiv hnalo něco na sklo a něco do hlavní nádoby ostřikovače a pak zase hlavní čerpadlo hnalo něco na sklo a taky do nádobky intensiv.Tak,že to stříkalo úplně na p..u.
Nefunkce ventilků se pozná tak,že v nádobce intensiv přibývá kapalina.
Koupil jsem nové ostřkovače a je to OK.

PP

Napsal: pon 16.09.2013 05:43
od KamilAC
To sem řešil taky, a měl jsem jen na jednom místě přiskřípnutou hadičku. :wink:

Napsal: pon 16.09.2013 06:18
od Perunwit
já měl na 34ce ucpanou tu trysku na kapotě... jedna stříkala a druhá "čůrala". Vymáchal jsem to v nějaké žíravině a bylo do dobrý.

Napsal: pon 16.09.2013 11:25
od Hanz
nezkousel jste nekdo dat misto origo treba z Oktavky II s fci "rozprasovace", pasuji bez modifikaci kapoty a pod?

Napsal: pon 16.09.2013 11:46
od Perunwit
někde jsem tu četl vlákno, kde se to řešilo zkus pohledat... nejsem si jistej, jestli starML o tom nemluvil... ale určitě to vyzkoušený je, akorát bude zapotřebí nějakých úprav

Napsal: pon 16.09.2013 15:49
od Vesa88
Na e39 jsem mel ostrikovace z dvojkove fabie a bez uprav...Strikalo to super, takze doporucuju... :) Cena jednoho je v kelly cca 70kc.

Napsal: pon 16.09.2013 16:01
od Perunwit
a jak to sedělo v kapotě, akorát? Ty budou mít jinej tvar ne? Napojení hadičky už asi není problém...

Napsal: pon 16.09.2013 16:03
od Vesa88
Maj jen jeden privod original e39 ma dva privody... A do kapoty mi to sedelo uplne presne...Jen njsou vyhrivane, ale pry kdyz se koupi z octavie 2, tak ty jsou vyhrivane, ale musi se upravit kapota tusim...

Napsal: pon 16.09.2013 20:38
od Couloo
No zkusim ty ostrikovace teda vymenit ale stale nevim, proc mi hlasi nizkou hladinu kdyz je nadobka plna ?

Napsal: úte 17.09.2013 09:54
od cmelak
Jdou tam ostřikovače z E60 - číslo dílu je 61667046060, cena cca 730 Kč včetně daně za kus. Jak to stříká se podívejte na videu... Výměna je tak na 10 minut - uchycení a konektory jsou stejné.

http://www.youtube.com/watch?v=Tei4rvY0 ... r_embedded

Napsal: stř 18.09.2013 07:35
od Birkoff
A jsou taky dvojitý pro Intesive/Normal ? Taky mě to rozčiluje.

Někde jsem kdysi viděl, ale nevím z čeho to bylo, nějaký rozprašováky - fakt super, ale určitě nebyly dvojitý a vyhřívání si už nepamatuju.

Napsal: stř 18.09.2013 07:54
od Fx
Cmelak: Tak co, už jsi je instaloval? U mě rozdíl nebe a dudy... 8)

Napsal: stř 18.09.2013 08:00
od kupca
E60 číslo dílu 61667046060 má jen jeden vstup.
No tutom videu je vidět, jak je to dělané:
http://www.youtube.com/watch?v=4jgII-ZY3AQ
Má to sloučené s nějakým zpětným ventilem už před ostřikovačem.

Ale přemýšlím, že to taky zkusím.

Napsal: stř 18.09.2013 09:18
od Perunwit
Birkoff: no ty rozprašováky byly podle mě právě z koncernu.... kokta nebo něco takovýho.

Fx: takže to doporučuješ :twisted: ?