Stránka 1 z 1
Napsal: pát 13.09.2013 15:23
od force
ahojte, mám dotaz jestli někdo tušíte jak je vyřešen pohon/napájení tachometru u e28 nebo i u 34ky (podobná převodovka) ...udělal jsem totiž trochu bastl a kvůli nedostatku kvalitních dílů nainstaloval převodovku z bmw e28 do fordu mustang 66

(zkrátil kardan a odlil frému pro spojku atd...) jen řeším jak poladit aby to ukazovalo rychlost....tušíte jestli z těch převodovek je nějaký vývod s bovdenem nebo tak který by šlo napojit na tacho?
Napsal: pát 13.09.2013 16:54
od Francis
BMW nepoužívá bowden už velmi velmi dlouho, desítky let, už od E23 a možná i dříve. V diferu uvnitř je implusní plechové kolo, zezadu ve víku diferu je bezkontaktní snímač a zbytek už je jen elektricky.
Napsal: sob 14.09.2013 14:43
od Mir3k
Měl jsem e21 320 r.v. 1978 a tam bylo lanko s bovdenem
Napsal: sob 14.09.2013 21:03
od force
díky za info, já právě koukal do etk a tam pohon asi na bovden maj vyvedenej tak teď nevím...přemejšlím jak by to šlo napojit, popř. jak to udělat abych to mohl napojit na tacháč u toho mustanga...(analog na bovden) je trapný když vzadu hořej gumy a ručička leží jak chcíplá

máte někdo tip?
Napsal: ned 15.09.2013 06:36
od DC
převodovka z E28 ani E34 už výstup na bovden nemá
první pětka tzn. E12 ještě měla tacho z převodovky, ale ty převodovky se sháněj hodně špatně