Stránka 1 z 1

Napsal: stř 11.09.2013 14:04
od Branzi
Ahoj ma problem s motorem nejdriv mi zacal kolem 4tis skubat trosku vzdycky jen tak cuknul jednou za cas najel sem tak 1000km zhorsilo se to a pak uz to delalo i ve 2tis az nakonec uplne chcipnul za studena pak naskoci a jak se ohreje tak zacne znova.neresil jste to uz nekdo? Bc nehlasi zadnou chybu

Napsal: stř 11.09.2013 20:10
od KKKuba
Tohle vypadá na zapalování, mrkni na rozdělovač, kabely a svíčky...

Napsal: stř 11.09.2013 20:33
od berkelay
Měl jsem kdysi se stejným motorem podobný problém, škubání, za tepla špatně startoval. Vyměnil jsem tedy vše co má na starost přípravu paliva a zapalování, takže váhu vzduchu, zapalovací cívku, svíčky a vyčistil jsem kontakty rozdělovače. Konkorem jsem pročistil kontakty zapalovacích kabelů. Po této výměně to byl úplně jiný motor, startoval na první protočení startérem, na přidání plynu reagoval nádherné v celém spektru otáček, zátah jak lokomotiva (byl to M30B35). Vyměnil jsem bohužel vše naráz, takže nemůžu říci, co přesně z toho bylo příčinnou problémů, ale každopádně něco z toho to bylo určitě :-). Rozhodně doporučují vyměnit a pročistit preventivně vše co jsem napsal. Ten rozdíl je opravdu znát a nejen na výkonu ale i spotřebě.

Napsal: stř 11.09.2013 22:56
od Branzi
no vaha ta je v pohode kabely jsem dal novy prave me napadnul palec a vicko rozdelovace protoze tam uz jsou kontakty dost ometeny je to taky m30b35 :)

Napsal: čtv 12.09.2013 11:06
od blinker
jó no rozdělovač a cívka nové bych to viděl

Napsal: úte 01.10.2013 16:56
od Branzi
Tak jsem konecne vsechno vymenil a porad nic jak se vytoci nad 2000 zacne kuckat a kdyz je zahratej uz nejde natocit

Napsal: úte 01.10.2013 23:08
od ThomasOFP
palivový čerpadlo?

Napsal: stř 02.10.2013 05:56
od Branzi
Kdyby to bylo cerpadlo tak nenastartuju ani za studena ne?

Napsal: stř 02.10.2013 15:48
od ThatsMe
Mám podobnou zkušenost s Corsou, zkus mrknout na snímač otáček.

Napsal: stř 02.10.2013 18:52
od Branzi
diky za tip zkusim zitra

Napsal: pát 04.10.2013 16:44
od rawen
jj čidlo kliky, kolikrát stačí jen očistit.Ale taky se mi stalo že palec rozdělovače(facet) fungoval jenom někdy, takže mrknout jestli pálí správně svíčky.

Napsal: pon 28.10.2013 21:27
od kuca25
Branzi, čím to nakonec bylo ? trápí mě teď to stejné - po připojení lambdy jen polechtám plyn a začne to skákat na 3 válce. jak se to ohřeje, nenastartuje... bez lambdy to bylo líné tak do 3.5 t, pak táhlo až do omezovače, takže bych čerpadlo vyloučil. :(

Napsal: úte 29.10.2013 12:27
od Mechosh
A co třeba začít před všema pokusma od piky?
Jako první, bych vyměnil všechny svíčky.. :idea:
Jinak to vidím na čidlo vačky.
Po zahřátí motoru špatné čidlo vačky dělá přesně to, co popisuješ.

Napsal: stř 30.10.2013 06:51
od Branzi
Tak rikal sem ze uz sem vsechno zkousel nechal sem to napichnout a zadna chyba nakonec je to benzinovy cerpadlo slape,ale ma malej tlak a neotevre vstriky

Napsal: stř 30.10.2013 23:00
od kuca25
očistím kontakty na rozdělovači. máš typ na svíčky, co tam dát - z realoem doporučené bosh nebo se ti osvědčilo něco jiného? taky by nebylo od věci změřit čerpadlo. kolik to má dávat 2.5 bar ? s čidlem vačky máš asi taky pravdu. jen občas chytne nadrc a za tepla ani nemluvit..

Napsal: stř 30.10.2013 23:10
od ThomasOFP
tak hlavně že nalezena příčina :D

Napsal: čtv 31.10.2013 18:24
od Branzi
svicky tam mam ngk sice jsou drazsi ale nemuzu si stezovat cerpadlo ma tlacit 3.0 bary,nevim no zkousel sem vsechno mozny a nakonec nahodou jsme prisli na cerpadlo,jo je fajn zase jezdit :)