Stránka 1 z 1
Napsal: stř 11.09.2013 14:04
od Branzi
Ahoj ma problem s motorem nejdriv mi zacal kolem 4tis skubat trosku vzdycky jen tak cuknul jednou za cas najel sem tak 1000km zhorsilo se to a pak uz to delalo i ve 2tis az nakonec uplne chcipnul za studena pak naskoci a jak se ohreje tak zacne znova.neresil jste to uz nekdo? Bc nehlasi zadnou chybu
Napsal: stř 11.09.2013 20:10
od KKKuba
Tohle vypadá na zapalování, mrkni na rozdělovač, kabely a svíčky...
Napsal: stř 11.09.2013 20:33
od berkelay
Měl jsem kdysi se stejným motorem podobný problém, škubání, za tepla špatně startoval. Vyměnil jsem tedy vše co má na starost přípravu paliva a zapalování, takže váhu vzduchu, zapalovací cívku, svíčky a vyčistil jsem kontakty rozdělovače. Konkorem jsem pročistil kontakty zapalovacích kabelů. Po této výměně to byl úplně jiný motor, startoval na první protočení startérem, na přidání plynu reagoval nádherné v celém spektru otáček, zátah jak lokomotiva (byl to M30B35). Vyměnil jsem bohužel vše naráz, takže nemůžu říci, co přesně z toho bylo příčinnou problémů, ale každopádně něco z toho to bylo určitě

. Rozhodně doporučují vyměnit a pročistit preventivně vše co jsem napsal. Ten rozdíl je opravdu znát a nejen na výkonu ale i spotřebě.
Napsal: stř 11.09.2013 22:56
od Branzi
no vaha ta je v pohode kabely jsem dal novy prave me napadnul palec a vicko rozdelovace protoze tam uz jsou kontakty dost ometeny je to taky m30b35

Napsal: čtv 12.09.2013 11:06
od blinker
jó no rozdělovač a cívka nové bych to viděl
Napsal: úte 01.10.2013 16:56
od Branzi
Tak jsem konecne vsechno vymenil a porad nic jak se vytoci nad 2000 zacne kuckat a kdyz je zahratej uz nejde natocit
Napsal: úte 01.10.2013 23:08
od ThomasOFP
palivový čerpadlo?
Napsal: stř 02.10.2013 05:56
od Branzi
Kdyby to bylo cerpadlo tak nenastartuju ani za studena ne?
Napsal: stř 02.10.2013 15:48
od ThatsMe
Mám podobnou zkušenost s Corsou, zkus mrknout na snímač otáček.
Napsal: stř 02.10.2013 18:52
od Branzi
diky za tip zkusim zitra
Napsal: pát 04.10.2013 16:44
od rawen
jj čidlo kliky, kolikrát stačí jen očistit.Ale taky se mi stalo že palec rozdělovače(facet) fungoval jenom někdy, takže mrknout jestli pálí správně svíčky.
Napsal: pon 28.10.2013 21:27
od kuca25
Branzi, čím to nakonec bylo ? trápí mě teď to stejné - po připojení lambdy jen polechtám plyn a začne to skákat na 3 válce. jak se to ohřeje, nenastartuje... bez lambdy to bylo líné tak do 3.5 t, pak táhlo až do omezovače, takže bych čerpadlo vyloučil.

Napsal: úte 29.10.2013 12:27
od Mechosh
A co třeba začít před všema pokusma od piky?
Jako první, bych vyměnil všechny svíčky..
Jinak to vidím na čidlo vačky.
Po zahřátí motoru špatné čidlo vačky dělá přesně to, co popisuješ.
Napsal: stř 30.10.2013 06:51
od Branzi
Tak rikal sem ze uz sem vsechno zkousel nechal sem to napichnout a zadna chyba nakonec je to benzinovy cerpadlo slape,ale ma malej tlak a neotevre vstriky
Napsal: stř 30.10.2013 23:00
od kuca25
očistím kontakty na rozdělovači. máš typ na svíčky, co tam dát - z realoem doporučené bosh nebo se ti osvědčilo něco jiného? taky by nebylo od věci změřit čerpadlo. kolik to má dávat 2.5 bar ? s čidlem vačky máš asi taky pravdu. jen občas chytne nadrc a za tepla ani nemluvit..
Napsal: stř 30.10.2013 23:10
od ThomasOFP
tak hlavně že nalezena příčina

Napsal: čtv 31.10.2013 18:24
od Branzi
svicky tam mam ngk sice jsou drazsi ale nemuzu si stezovat cerpadlo ma tlacit 3.0 bary,nevim no zkousel sem vsechno mozny a nakonec nahodou jsme prisli na cerpadlo,jo je fajn zase jezdit
