Stránka 1 z 1
Napsal: úte 10.09.2013 12:20
od actcz
Ahoj, tak jsem se včera dokopal a šel se podivat na auti, mám pořád problém s kouřivostí.... ale....
.... včera jsem to rozdekloval a zkusil postupně ze vstřiků vytáhnout konektory a ejhle, u vstřiku č.4 od chladiče, to přestalo
... říkám si, "asi špatnej vstřik" tak jsem ho vyměnil za lepší z druhé sady....
poskládám to, nastartuju... a zase :-/ odpojím jen pro zajimavost zase čtyřku, a přestalo to...
je možný, že jsem vzal 2x stejně blbej vstřik???
- může to způsobovat něco jiného? kabel to asi být nemůže, protože by ten vstřik nešel vůbec... ne?
Díky za každý postřeh....
Ady
Napsal: stř 11.09.2013 12:37
od actcz
Napsal: stř 11.09.2013 20:13
od milo
jaka 530d? napr. od E39 po FL se myslim musi nakodovat vstrik do ridici jednotky. at me nekdo opravi, jestli kecam.
Napsal: čtv 12.09.2013 09:53
od actcz
jo jo po FL, jak se to dělá???
je to 142kW 9/2001
Napsal: pon 16.09.2013 05:46
od KamilAC
Šikovnou diagnostikou.

Tady v Jihlavě by ti to možná jeden klučina udělal.
Napsal: úte 17.09.2013 14:36
od actcz
Kamile, a jakou diag se to dělá???
Něco málo doma mám... ale nevím, kde se to nastavuje...
Ady
Napsal: pát 27.09.2013 14:00
od actcz
nikdo nic??? zadnej napad???
Napsal: sob 28.09.2013 07:18
od milo
opravdu potrebujes nekoho s dobrou diagnostikou, ne s carsoftem atd... bohuzel ja ti nikoho v tvem okoli neporadim
Napsal: sob 28.09.2013 10:49
od starML
actcz píše:jo jo po FL, jak se to dělá???
Pokud máš INPA, tak si nainstaluj
http://www.teamviewer.com/cs/ a pošli mi ID a heslo. Já Ti ukážu, kde se zapisuje základní korekční hodnota vstřikovače do DDE. Potom si to už DDE v rozmezí +/- 5 doreguluje sama. Ale musíš znát ten alfanumerický znak, který je vyražen na vršku toho vstřikovače. Více najdeš na
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm , pokud si vyhledáš heslo Injektormengenabgleich a potom klikneš na Injektormengenabgleich DDE 5.0/5.1
V případě výměny jednoho vstřikovače se ty základní korekce zapisovat nemusí, ale jen Bůh ví, kolik vstřikovačů bez zápisu tam vlastně máš. Pochopitelně se nesmí kombinovat vstřikovače EU3 a 4 dohromady atp. Doporučuji změřit kompresní tlaky u toho 4. válce a potom ještě u nějakých 2 jiných a porovnat. Možná už tam bude nějaká netěsnost ve ventilové nebo pístní skupině, v nejhorším případě propálený píst, přilepené kroužky - to v případě, že ten předchozí vstřikovač už hodně hlouho ukapával.
Napsal: sob 28.09.2013 12:57
od all
Kluci, DDE4 (jednotka edc15) nemá kodování vstřiků, to má až DDE5 (edc16)
tzn, koduje se až e60 nebo e90
u e39 je pouze smazání vstřikovaví mapy na korekce vstřiků, nebo jak to napsat česky

Napsal: sob 28.09.2013 20:55
od kadli
Kluci, zeptam se, vadi hodne, kdyz mam vstriky u E60 530d 160kw po repasy a jeden novy, ze je nemam jeste nakodovany? Bouzel jsem na to jeste nemel cas....
Napsal: sob 28.09.2013 23:29
od starML
Níže je jasně napsáno, že nezadání základní korekce jednoho vstřikovače u 6-ti válce M57 se neprojeví. Podle WDS u 8-mi válce M67 nemusí být zapsány až dva vstřikovače, aniž by se to nějak projevilo na volnoběhu.
Abgleich Injektoren-Kennfeld DDE 4.0/4.1
Um Toleranzen der Einspritzanlage, speziell der Injektoren ausgleichen zu können, wird am Bandende ein Kennfeld im DDE-Steuergerät mit für jeden Motor spezifischen Werten belegt. Mit diesen Werten wird die vom DDE-Steuergerät berechnete Einspritzmenge während des Motorbetriebs in geringem Maße beeinflußt und so das Abgasverhalten verbessert. Werden mehr als zwei Injektoren beim M57, bzw. mehr als drei Injektoren beim M67 erneuert, so sind die Abgleichwerte auf neutral zu setzen.
Ale pokud máš vyměněny všechny vstřikovače + 1 navíc a základní korekce nejsou zadány, tak se nediv. Volnoběh nebude stabilní a 160kW motor Ti sežere 8-10 litrů nafty na 100km. Po repasi vstřikovačů u BOSCH už nejsou znovu vygravírovány ty alfanumerické znaky, ale dostaneš je dodacím listu. Jejich zadání do DDE přes INPA je otázkou 15 minut, pokud to DDE v autě umožňuje.