Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 05.09.2013 20:17
od zdenda45
Celkove shrnu muj problem, auto jsem koupil ca pred 2-mesici a nevim o tom nic. 184 najeto bude asi ktavina, ale:
Pri studenem motoru priserne klape
Pri jizde do 90km/h piska (asi turbo) docela dost ( porovnaval jsem jinde a je to jen maly hvizdot), pak uz slyset neni nic treba pri 130/h
Prevodovka: nekdy ji dlouho trva nez preradi treba z 2 na 3, ale to bude asi normalni, razeni cuka jen nepatrne, normal, ale kdyz dam treba R tak ji trva treba 2 vteriny nez tam skoci a obcas pri rozjezdu na semaforu jakoby zaskobrtne.. Olej vymenen - doklad z bmw.
Ale hlavne, spotreba po meste 9.9 l/100, coz je fakt dost ne? Jizda klidna, zadny blazneni.
Celkova jizda s autem ale normalni, tahne, jede, nekouri, nic.
Poradte mi celkove at se neco nevysere a nevletim tam za ranu! Abych neco nezanedbal. Hlavne je mi divny to klepani za studena, je to fakt dost.
Napsal: pát 06.09.2013 01:46
od hamatoyoshi
Ahoj,
reálné kilometry by se teoreticky měli dát zjistit podle klíče v autorizáku.. Taky teoreticky podle jednotky EWS, kam by se měl ukládat počet servisních intervalů, z toho by se dal pak vypočítat hrubej nájezd km.
Mohou být načaté vstřiky, nejlepší by bylo je vyndat a ozkoušet u někoho, kdo se zabývá repasí vstřiků.
Turbo může hvízdat pěkně dlouho, než odejde..
Měnil si olej? Možná by se mohlo ztišit to klepání za studena..
Co se týká tý převodovky, tak si nemyslím, že by bylo normální, že trvá déle přeřadit z 2 na 3. Trvá to déle v automatickým i manuálním režimu? Je dost možné, že automat je už načatý.

Předchozí majitel olej v převodovce mohl vyměnit ze stejného důvodu a když zjistil, že se to nezlepšilo, tak to raději prodal...
Mám podobné zkušenosti s E46 330CdA a spotřebu kolem 10l jsem měl spíše při rychlé jízdě..
Napsal: pát 06.09.2013 07:47
od zdenda45
Diky za radu, ty vstriky by se mohly tykat te spotreby?? Fakt jsem pocital, ze to bude zrat do 8 i ve meste, tak jsem prekvapenej.
Co se tyce toho automatu, tak jen v aut.rezimu a zapomel jsem dodat, ze je to vetsinou do kopecka, tak si to mozna chce sam teosku vytocit?? Je to mozne? Zaradi tak v 2800.. Jinak radi normalne, krom ty zpatecky, ze to trva rekneme ty 2 vterinky.
No a olej, jak v prevodovce tak v motoru je vymeneny, dostal jsem k tomu ucty z bmw tak nevim.
A to hvizdani, kamarad ma ro samy e60, a hvizda mu to taky, ale jen opravdu malinkato, kdyz clovek vi co poslouchat, tak to samozrejme slysi.
A ty vstriky, odhadem cena opravy? Nebo novy?? Nemas predstavu? Diky
Napsal: pát 06.09.2013 10:18
od haarosh
To že si vytočí 2 do kopce je normální, to přeřazení na R a dvě vteřiny bych taky neviděl tak černě. Nejedná se náhodou jen o tvůj subjektivní dojem? Máš zkušenosti s automatem z dřívějška? A jestli jsi čekal že třílitr šestival bude po městě jezdit do osmi litrů, tak jsi hodně naivní! Tím se tě nechci dotknout ale po městě bude i 1.4 Fabie jezdit za víc než osm. Opakuju stokrát psané, kdo chce koně, musí mít na ovsa!
Napsal: pát 06.09.2013 10:36
od cachota
zdenda45 píše:Diky za radu, ty vstriky by se mohly tykat te spotreby?? Fakt jsem pocital, ze to bude zrat do 8 i ve meste, tak jsem prekvapenej.
Co se tyce toho automatu, tak jen v aut.rezimu a zapomel jsem dodat, ze je to vetsinou do kopecka, tak si to mozna chce sam teosku vytocit?? Je to mozne? Zaradi tak v 2800.. Jinak radi normalne, krom ty zpatecky, ze to trva rekneme ty 2 vterinky.
No a olej, jak v prevodovce tak v motoru je vymeneny, dostal jsem k tomu ucty z bmw tak nevim.
A to hvizdani, kamarad ma ro samy e60, a hvizda mu to taky, ale jen opravdu malinkato, kdyz clovek vi co poslouchat, tak to samozrejme slysi.
A ty vstriky, odhadem cena opravy? Nebo novy?? Nemas predstavu? Diky
to v kolika otáčkách ti zařadí automat je odvislý od toho jak moc máš sešláplej plyn. Jinak tu prodlevu na R bych taky neviděl tak černě.
Napsal: pát 06.09.2013 11:46
od Velvetek
Přeřazení na R cca 2sec nebude špatně. Převodovka se vytáčí spíše za studena nebo vždy?
"Zaškobrtnutí" na semaforu - není to třeba, když je auto v mírném pohybu, nechává si tedy zařazenou dvojku, ale ty se pak chceš rychleji rozjet, tak si tam v plynu podřadí na jedničku?
Nech smazat adaptace převodovky, i když se pak začne zase učit dle Tvé jízdy, tak to můžeš vyzkoušet...
Napsal: pát 06.09.2013 12:26
od VRsix
Piskani turba muze byt netesnost, muj tip je, ze mas praskle svody. Na E60 predfl odchazi neskutecne.
Co se tyce prevodovky, taky mi zaradi R za cca 1 vterinu.
Spotrebu mam ve meste s 525d kolem 10l, spis lehce pod. Dalky kolem 7-8l.
Napsal: pát 06.09.2013 14:18
od HuNTeR
Taky se přidám,
ta spotřeba si myslim že je uplně normální.To řazení taky,pokud to něják brutálně necuká při řazení.
Ale navázal bych na to.Mě píská trošku velký turbo když mu trošku "přitopim",při klidný jízdě ani ne.Čím to může být ? Těsnění pod dmychadlem?Svody? Nebo je to běžná věc.
A k tý adaptaci převodovky ? Jak to funguje? Kazí se tim něco ?
Napsal: pát 06.09.2013 14:25
od VRsix
Adaptaci nic nezkazis, je to uvedeni do vychoziho nastaveni jako z vyroby.
Co se tyce piskani, prvni bych kouknul na svody, ty odchazej hodne

Napsal: sob 07.09.2013 10:18
od zdenda45
Diky za rady pratele, sice presne nevim co jsou svody? Jeste jsem diesel nemel jak jsem psal..
No a to ostatni asi bude v pohode, jsou to jen my predsudky nejaky.
Ale zeptam se, v okoli Karlovarska nejaky sikula co by umel diagnostikovat jak tu bylo napsano??
Diky
Napsal: sob 07.09.2013 13:09
od hamatoyoshi
zdenda45 píše:Diky za rady pratele, sice presne nevim co jsou svody? Jeste jsem diesel nemel jak jsem psal..
No a to ostatni asi bude v pohode, jsou to jen my predsudky nejaky.
Ale zeptam se, v okoli Karlovarska nejaky sikula co by umel diagnostikovat jak tu bylo napsano??
Diky
výfukové svody jsou u motoru a na to se pak napojuje výfukové potrubí.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=50
Napsal: pon 09.09.2013 20:10
od zdenda45
Diky za rady.. Neprodlene necham zkontrolovat. A s tou spotrebou, to jsem mel spis na mysli, jestli neni neco spatne, ne ze projedu na 100 km o 100,- korun navic.