Stránka 1 z 1

Napsal: stř 04.09.2013 23:42
od Karbos1
Ahoj,

potřebuji radu,nebo nějaký nápad už jsem bezradny.. jedná se o e39 528i rok 98,prostě za jízdy šíleně škube a má nepravidelny volnoběh.Měl sem podezření na čidlo vačky,po výměně žadna změna..tak jsem vymenil čidlo na klice volnoběh se uklidnil,za jízdy ani škubnutí zdálo se to jako vyřešené,ale po dvou dnech se to zase začalo projevovat až to bylo to samé.Akorat to čidlo kliky nebylo originál,myslim že to bylo VDO,tak jsem zkusil koupit origo čidlo,dal jsem ho tam a zase to fungovalo asi tři dny,pak to začalo poškubávat,stupnovalo se to až je to stejné...nesetkal jste se někdo s něčím podobný??? Jinak je tam nová váha vzduchu,potenciometr škrtící klapky,snímač teploty vzduchu i volnoběžný ventil...na žadnou z těhle věci to nereaguje,jen když dám novy ten snímač kliky tak je to chvilku dobré. A diagnostika nepiše žadnou zavadu v motoru...

neměl jste někdo nějaky podobný problém,nebo nějakou radu??
Děkuji za každý nápad

Napsal: stř 04.09.2013 23:53
od ThomasOFP
a kouří auto?

Napsal: stř 04.09.2013 23:55
od Karbos1
Ne,ne nekouří....

Napsal: čtv 05.09.2013 00:01
od Karbos1
A kdyby kouřilo??

Napsal: čtv 05.09.2013 01:03
od ThomasOFP
Takový věci může dělat profláklý olejový separátor. Takhle to vypadá buď na nějakej falešnej vzduch, blbý svíčky, tlaky ve válcích, nebo jakýkoliv jiný problémy během procesu spalování

Napsal: čtv 05.09.2013 09:07
od Karbos1
Oĺejovy separator je taky novy.. Me prave mate,ze kdyz dam nove to cidlo kliky tak to chviĺku chodi normalne.

Napsal: čtv 05.09.2013 09:59
od fubutomas
A když to čidlo vytáhneš nemáš na něm nějaký bordel? Třeba nachytané nějaké šponky atd?

Napsal: čtv 05.09.2013 10:08
od Karbos1
to puvodní čidlo bylo trošku zaflákané od oleje a bylo tam trochu bordelu,ale ted je to uplně čisté..

Napsal: ned 08.09.2013 21:55
od Karbos1
Nikdo se nesetkal s něčím podobným?? 8O

Napsal: pon 09.09.2013 07:20
od Filozof
Co palivová pumpa ? Mě škube třeba LPG když dochází plyn ale muže to dělat i bordel v nádrži ...voda v benzínu ,,, nebo palivový filtr ucpanej...ten taky dělá paseku....
Svíčky jsi kontroloval zda jsou ok nebo jsou špatné ?

Ale sám tipuji z 90procent to bude někde v palivovém systému nebo svíčky , cívky ...

Mě takto škubalo auto když jsem vzal špatnej benzín na SHELL a byla tam voda ... čerpadlo muže dělat paseku když odchází ... to samé ...A pokud je palivový fitr plnej muže tam lítat tlak a takto škubat ...

Napsal: pon 09.09.2013 09:06
od Karbos1
Palivovy čerpalo jsem měřil,dává správně. Palivovy filtr je novy.. Kdyz dám novy snímač kliky tak je to tak 200km ok a pak se to skubani zacne nepatrně projevovat a stupnovat..

Napsal: ned 28.02.2016 14:54
od abcent500
Zdravim,

dnes jsem projizdel mestem a zda se mi, ze treti prevodovy stupen pri plynulem klidnem rozjizdeni radil na ctyrku ve vysokych otackach, az skoro 2,5 tis. Na najezdu na dalnici jsem se rozjel a auto dvakrat, trikrat za sebou zaskubalo. Potom uz to nedelalo. Nahodou nejaky tip, cim to mohlo byt?
Diky

530 xd, E61, 173 kW, r.v.2007

Napsal: pon 04.04.2016 11:38
od condorCZ
Dobrý den chtěl sem se zeptat jak jste to potěšil me to začalo taky skubat a nevím si rady.

Napsal: pon 04.04.2016 12:06
od abcent500
condorCZ píše:Dobrý den chtěl sem se zeptat jak jste to potěšil me to začalo taky skubat a nevím si rady.
Teprve to resit zacinam, zacalo mi to vibrovat pri akceleraci a nakonec vyletela hlaska chyba prevodovky. Ve stredu me ceka diagnostika a pak se uvidi, co dal.