Stránka 1 z 1
Napsal: úte 03.09.2013 10:29
od jerrykx
Zdravím, mam e39 540iA 1999 automat.klima s akumulátorem zbytkového tepla.
Problém:
Ventily fungují (připojeno na baterku, cvakají..připojeno k autu..fungují..proud do nich jde normálně.
Čerpadlo funkční - připojeno na baterku a točí se. Při připojení do auta NEFUNGUJE!! Snažil jsem se měřit napětí na konektoru k čerpadlu a uplně mrtvo.
Dotaz:
Kdy má čerpadlo sepnout? Připadně kde najdu modul topení v autě a jak případně proměřit hodnoty a kde dál případně hledat chybu. Koukal na schéma zapojení a moc rozumný z toho nejsem

Napsal: úte 03.09.2013 17:17
od sedyvlk6
jerrykx píše:Zdravím, mam e39 540iA 1999 automat.klima s akumulátorem zbytkového tepla.
Problém:
Ventily fungují (připojeno na baterku, cvakají..připojeno k autu..fungují..proud do nich jde normálně.
Čerpadlo funkční - připojeno na baterku a točí se. Při připojení do auta NEFUNGUJE!! Snažil jsem se měřit napětí na konektoru k čerpadlu a uplně mrtvo.
Dotaz:
Kdy má čerpadlo sepnout? Připadně kde najdu modul topení v autě a jak případně proměřit hodnoty a kde dál případně hledat chybu. Koukal na schéma zapojení a moc rozumný z toho nejsem

Čau nevím jaku u tvého auta ale u mého E61 530d to sepne až po dostatečném zahřátí motoru a při vypnutém klíčkua běží to cca 30 minut.
Napsal: úte 03.09.2013 20:43
od ACDC
To čerpadlo běží i při normálním chodu motoru. Podporuje topení při nízkých otáčkách motoru..
Napsal: úte 03.09.2013 21:20
od jerrykx
ACDC: To jsem si myslel. Poradíš mi nějaký tipy případně kam dál to "cestuje". Našel za kastlíkem u spolujezdce nějaký moduly. Předpokládam, že nějaký bude i na topení. V motorovém prostoru jsou taky..ty jsou nejspíš pro motor a převodovku..
Napsal: úte 03.09.2013 21:47
od jerrykx
ACDC píše:To čerpadlo běží i při normálním chodu motoru. Podporuje topení při nízkých otáčkách motoru..
To jsem si myslel. Poradíš mi nějaký tipy případně kam dál to "cestuje". Našel za kastlíkem u spolujezdce nějaký moduly. Předpokládam, že nějaký bude i na topení. V motorovém prostoru jsou taky..ty jsou nejspíš pro motor a převodovku..
Napsal: úte 03.09.2013 22:23
od bibikuba
vyzkoušej odpojit baterku na nějakou dobu a pak zas připojit-možná to naběhne-mě to pomohlo

popř.diagnostika ti napoví..
Napsal: stř 04.09.2013 20:05
od ACDC
Vede z panelu klimatizace...
Napsal: stř 11.09.2013 15:35
od jerrykx
Přišel jsem na další novinky..
DRÁT vedoucí z klimapanelu až k pumpě je v POŘÁDKU. Problém je v KLIMAPANELU. U mě ve voze webasto je..ale slouží pouze jako příhřev a zatím jsem ho "neodkodoval" aby mi běželo klasicky na benzín(to mam v plánu-bohužel v okolí Plzně níkoho neznam tak jedině Praha).
Podle čísla KLIMAPANELU je tento panel z vozidla, který už z výroby má aktivní webasto(to já nejsem).A tak z klimapanelu na daný drát, který vede do pomocné pumpy, nejde žádný proud..
Na voze mam toto :
64 11 6 901 834
Mam tam mít toto :
64 11 6 901 628
64 11 6 901 631
64 11 6 901 633
OTÁZKA: Je chyba v tom? (předpokládam že ano) Nebo by to mělo fungovat i přes daný rozdíl v číslech? Všechny čísla klimapanelů jsou před FL a jdou na 540i..JEDINÝ ROZDÍL JE "AKTIVNÍ/NEAKTIVNÍ" WEBASTO..
Napsal: čtv 12.09.2013 01:00
od bibikuba
pokud to neni moc práce,vyzkoušej odpojit tu AKU

jinak pro sepnutí příhřevu,teda že aby šla štáva do pumpy musíš splnit určité podmínky-venkovní teplota atd...
Napsal: čtv 12.09.2013 07:57
od jerrykx
bibikuba píše:pokud to neni moc práce,vyzkoušej odpojit tu AKU

jinak pro sepnutí příhřevu,teda že aby šla štáva do pumpy musíš splnit určité podmínky-venkovní teplota atd...
Tu baterku jsem zkoušel hned jak jsi mi to poradil. Bez výsledku..
Jinak čerpadlo jsem zkoušel ve všech režimech teploty a větrání..taky odpojil venkovní senzor teploty (aby si myslela, že je -40°C) taky bez úspěchu..
Přes diagnostiku zkoušeli test pumpy a nespustila se..Takže problém je pravděpodobně v tom klimapanelu.
Dá se nějak překodovat klimapanel na ten který potřebuji? Nebo si mam najít jiný? A co někam pumpu připojit "na tvrdo" a obejít to..??
Napsal: sob 14.09.2013 18:27
od jerrykx
Níkdo nic?
