Stránka 1 z 1
Napsal: pon 02.09.2013 11:58
od Martin85
Chtěl bych se zeptat, zda jste se s tímto problémem už někdo setkal. Když je motor studenej, tak je výkon normální. Při delší jízdě, cca po půl hodině, začne auto v nižších otáčkách (2000-4000) cukat a nemá plný výkon ani tah. Navíc když ho chci nastartovat se zahřátým motorem, tak to trvá výrazně déle než se studeným.
Dík za rady a postřehy
Napsal: pon 02.09.2013 13:06
od wEnC
chyba čidel, nejpravděpodobněji čidlo kliky toto dělá. Diagnostika by měla ukázat.
Napsal: pon 02.09.2013 13:33
od Martin85
dík za radu. Problém je, že když jsem byl v BMW Bohm v Horních Počernicích, tak se auto s diagnostikou nespojilo. Prý je někde nějaká chyba, která brání ve spojení. Pak jsem si ale přečetl recenze na tuhle firmu zde na foru a asi pojedu ještě jinam.
Asi zkusím Radka z BMWdiag. Má hodně pozitivních referencí.
Napsal: pon 02.09.2013 15:16
od Frax
jj čidlo kliky, rešil jsem nedávno se stejný problém...
Napsal: pon 02.09.2013 16:13
od Martin85
super, tak já to vyměním a dám vědět jak to dopadlo. Poradíte mi ještě jakou značku mám koupit. Co jsem koukal tak jde, FEBI, MEYLE, VEMO(tam píšou OE kvalita)?
Napsal: pon 02.09.2013 18:47
od e155
Tady mi byl doporučen originál, vše ostatní prý docela odchází.
Napsal: pon 02.09.2013 21:29
od Martin85
a cena originálu prosím tě?
Napsal: pon 02.09.2013 21:47
od e155
To už si fakt nepamatuji

Odhadem cca kolem 2 tis, ale fakt nevím.
Napsal: pon 02.09.2013 21:51
od Martin85
OK, dík moc
Napsal: pát 06.09.2013 13:19
od jerrykx
Co se výkonu týče nevím.. U mě ty starty taky byly špatný (540i e39) a pomohla výměna palivového filtru a relátka na čerpadlo benzínu(to jen pro klid duše). Takže u mě to dělal právě ten zanesený filtr..
Napsal: pát 06.09.2013 13:56
od Martin85
Dík za radu, ten mám taky v plánu vyměnit