Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 29.08.2013 14:01
od bavo60
Zdravicko mam e60 530d rok vyroby 2003 a chtel bych se zeptat pripada mi ze auto nejede jak ma neni tam poradny zatah jenom nekdy na rozjezd je to line v nizkych otackach a a prevodovce nekdy trva dyl nez preradi na dalsi stupen treba ze 2na 3 nevite cim to muze byt? auto jinak jede v pohode turbo je ok vstriky taky jedine co jsem zaznamenal tak kdyz vypnu motor tak se hrozne zaklepe ale fakt dost jo a prevodovka necuka je taky ok prosim o rady

Napsal: čtv 29.08.2013 14:59
od DaweTDS
bavo60 píše:Zdravicko mam e60 530d rok vyroby 2003 a chtel bych se zeptat pripada mi ze auto nejede jak ma neni tam poradny zatah jenom nekdy na rozjezd je to line v nizkych otackach a a prevodovce nekdy trva dyl nez preradi na dalsi stupen treba ze 2na 3 nevite cim to muze byt? auto jinak jede v pohode turbo je ok vstriky taky jedine co jsem zaznamenal tak kdyz vypnu motor tak se hrozne zaklepe ale fakt dost jo a prevodovka necuka je taky ok prosim o rady


Nevím jestli E60 má taky na silemblokách motoru přivedené podtlaky (on mě někdo dá za pravdu a nebo opraví) ,ale pokud ano,tak Ti tím utrženým silemblokem bude "ucházet" odtlak a turbo nebude naklápět jak má... teda pokud máš tu první verzi co má ještě turbo ovládané podtlakem.

Napsal: čtv 29.08.2013 21:30
od mex
Měnil jsi třeba paliváč někdy?A olej v automatu s vanou? Zaklepání moturu můžou způsobit špatné silenbloky.Kolik máš najeto? 300-400 tis.KM?

Napsal: čtv 29.08.2013 22:25
od bavo60
Jo o tom jsem četl ty podtlaky jinak vana a olej se bude měnit i palivovej jinak najeto je 177

Napsal: sob 31.08.2013 13:13
od mex
Tak vyměň ten paliváč, tím bych začal. Už jsem to zažil mockrát že auto nejelo víc jak 130 km/h a po výměně paliváče OK. Nechce se mi věřit že 3.0D má najeto 177 tis. z roku 2003 :X Udělej ten automat hlavně. Než bude pozdě!

Napsal: sob 31.08.2013 15:18
od kadli
Klidne ty najete km muzou sedet. Ja jsem koupil e60 530d z 2004 a mela najeto poctivych 123000 km. Ted uz 139000 km. Po prvnim majiteli. Pred tim jsem mel auto od nova z 2002 a ve 2012 jsem ho prodaval a melo najeto 168000 km. Takze hned nemusite rikat, ze je to stoceny atd. Jde to dost dobre poznat na stavu interieru a celkovyho auta.

Napsal: sob 31.08.2013 23:14
od mex
:nono: stim bych nesouhlasil :sad2:

Napsal: ned 01.09.2013 12:39
od bavo60
dobre zkusim ho vymenit mel jsem e36 325i tak jeste ten 3,0D poznavam tak chci se zeptat kde tady je ten palivovej filtr jo a a prisel jsem na jednu vec mozna kvuli tomu vykonu pri prerazeni okolo 4tisic otacek to turbo odfoukne nebo jako piskne takze asi dira ve vyfuku ze jo nebo praskly svody

Napsal: ned 01.09.2013 12:41
od bavo60
dobre zkusim ho vymenit mel jsem e36 325i tak jeste ten 3,0D poznavam tak chci se zeptat kde tady je ten palivovej filtr jo a a prisel jsem na jednu vec mozna kvuli tomu vykonu pri prerazeni okolo 4tisic otacek to turbo odfoukne nebo jako piskne takze asi dira ve vyfuku ze jo nebo praskly svody

Napsal: ned 01.09.2013 14:01
od mex
Filtr najdeš na levé straně ve směru jízdy,musíš sundat celý plast od předního levého podběhu až do zadu,pak ho najdeš.Je to plechový válec.Podívej se sem, třeba ti to pomůže... http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=16&fg=15 A taky vyměn olej separátor(odlučovač,odvětrávání kliky).Jo a ty svody vejfukové ty praskali no.Je toho tady dost o tom.To auto jsi koupil tedka někdy?

Napsal: ned 01.09.2013 15:56
od bavo60
dobre ten filtr vymenim uz vim kde je dik za radu no pak budu muset zjistit ty svody jojo koupil jsem to pred tydnem

Napsal: ned 01.09.2013 18:46
od Teddy
Mě to hvízdne taky. U mě to dělá vykuchanej DPF. Musel bych do toho prázdnýho obalu od DPF vevařit trubku. :-)

Napsal: ned 01.09.2013 23:58
od bavo60
aha myslite ze ten vykon ze neni takovej ze to zjisti diagnostika?