Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 29.08.2013 09:05
od Mateo
Ahoj mam takovej dotaz
Po zjištění padání nafty jsem hned vyměnil gumičky na vstupu a výstupu do palivového čerpadla s tím že to snad bude ono (gumičky jsem nekupoval originál u bmw ale u firmy co se na výrobu těsnění specializuje a rozměr jsem měl taky správný). Nicméně nepomohlo s tím že mám teď v plánu vyměnit palivový filtr jestli náhoudou ten špatně netěsní.Co se tyče padání jako takového je jedno zda je motort studeny či teplý s tím že pokud je auto na rovině či čumákem napřed dolů natahovat při startu se musí nafta jednou z 10-20 startů pokud je čumákem nahoru je pádání téměř 100%. Při startu se chová tak že na sekundu jakoby nastartuje a pak chcípne z toho usuzuju že zpětny ventil na vstřikovacím čerpadle je dobrý ten ještě naftu udrží ale v potrubí za nim už je něco špatně.Jinak jakmile auto nastartuje tak už vše funguje tak jak má a při jízdě se neděje nic nenormálního. Je rozdíl v O-kroužcích od BMW a jiného výrobce? Osobně už pak svaluju problém buď na ten netěsnící palivový filtr či vadný zpětný ventil v podavacím čerpadle nebo prostě někde děravý potrubi nebo může být problém ještě někde jinde?

Napsal: čtv 29.08.2013 15:07
od blinker
může kapat samotný vstřikovací čerpadlo... to by pod ním kapala nafta za chodu motoru - přetěsnit ho se nechá asi za hodinku práce. přepadový hadičky a samozřejmě to chce projít podávací čerpadlo, dát do něj nový uhlíky ať dobře funguje :)

Napsal: pát 30.08.2013 11:26
od Ji-rka
zkontroluj podávací čerpadlo a pokud tam máš starej palivák,tak dej nový.Kdyby jsi měl děravé potrubí,tak naftu ucítíš a pod tebou bude flek.

jinak na pohádku o přetěsnění čerpadla za hodinu a doma zapomeň,pokud se budu bavit o opravdovém přetěsnění a né výměny těsnění pod hlavou.

trik s padáním nafty je oblíbený trik lidí co prodávaj TDS s čerpadlama na odchodu.

Napsal: pát 30.08.2013 20:02
od blinker
ále přetěsnění pod rozdělovací hlavou chce dělat opatrně, nesundat jí úplně, starý těsnění vytáhnout háčkem na ryby a nové tam přetáhnout. pak to kape dole pod tim plíškem s pružinou a to taky není problém :) a sada těsnění stojí asi 350 v boschi :)

Napsal: pát 30.08.2013 22:24
od Mateo
Ok diky za rady

Napsal: sob 31.08.2013 09:50
od Ji-rka
Já myslel,že se bavíme o přetěsnění čerpadla a né o výměně dvou těsnění :-) Až budeš dělat to pod tou rozdělovací hlavou,tak si pro sychr označ jak tam byla aby ti to pak chytalo.Štelovat to je práce pro hodináře.