Stránka 1 z 3
Napsal: stř 28.08.2013 16:22
od alfonzik
Přátelé, zvažuji chip na E61 530xD 170kw automat, ale pořád nejsem rozhodnutý. Nemáte to náhodou někdo v té čtyřkolce chipnuté?
Pokud ano, co chování auta a spotřeba?
Trošku mě štve, že po Brně to žere fakt kolem 11 a ty okresky relativně na pohodu taky žádná hitparáda. Mám 80% dálnice a okresky a 20% město a průměr 9 podle BC, což ale není až tak pravda. Je to cca 9,2.
Teď to bude jezdit chvíli po městě s drahou a to bude randál
Díky
Napsal: stř 28.08.2013 16:54
od HuNTeR
To ti to žere fakt hodně,já mám 535d 228kW,ano neni to 4kolo ale jezdim město reálnou za 10 s tim že poskakuju v zácpě a dálku za 8 reálná a to auto má 2 tuny pohotovostní.Myslim že tam by si se někde měl pohybovat s 30xD.
Napsal: stř 28.08.2013 20:29
od Jendix
Jestli máš takovou spotřebu, nech si spíš možná zkouknout motor diagnostikou. Občas zlobí termostaty a pak auto žere, a nebo klidně renerace dpf. To na diagnostice uvidíš. Každopádně čipem to nevyřešíš.
Napsal: stř 28.08.2013 22:57
od kornout
Termostaty jsou docela šlágr

Napsal: stř 28.08.2013 23:40
od Jendix
kornout píše:Termostaty jsou docela šlágr

no tak staci je jednou vymenit a maz na min 100tkm pokoj, uprime, delal jsem je i s vodni pumpou hned po koupi auta. Zase až taková drahota to neni.
Napsal: čtv 29.08.2013 01:46
od JH76
Můžu potvrdit, že ta spotřeba normální není, mám taky E61 530xd 170 kW - sice teda manuál, což je jediný rozdíl oproti tvému, ale auto mám necelý rok, najeto 19 tisíc km a průměrná spotřeba 7,9 l (ne dle PC, ale vlastním výpočtem dle množství spotřebované nafty a tankování od plné do plné).
Napsal: čtv 29.08.2013 09:26
od Sovaja
Mám to samé....E61 530xd 170kw automat r.v. 2006 předface.
Standardně jedzím:
město 40%
okresky 40%
dálnice 20%
Před výměnou termostatů dle PC 8,9, po výměně 8,2.
Reálná dle výpočtů před 9,7 a po 8,6.
V zimě jsem se dokázal vyšplhat až k 10,5-11,2l/100km(před výměnou termostatů.
Nicméně cesta do Chrovatska minulý měsíc po výměně termostatů...tam 110km/h 7,2 reálná, zpět 130km/h 7,6l/100km.
Prostě ty rozjezdy.....
Napsal: čtv 29.08.2013 10:35
od alfonzik
Auto servisované v Renocaru a teď sem přešel ke klukům KP Design a dělala se kompletní kontrola auta a nic se nenašlo.
Jako je pravda, že hodně dělá opravdu to Brno, to je pořád rozjezd zastavení, rozjezd zastavení.
Dneska mám domluvený chip, tak předám postřehy co a jak...
Napsal: čtv 29.08.2013 12:06
od VRsix
Podle me ta spotreba je uplne normalni... nekdo tu psal ze ma prumer 8 s manualem. On ma 9 s automatem, ja na tom nic spatneho nevidim, zalezi jak kdo jezdi. Ja mam 525dA, jezdim za 8,9l. Vetsinou jezdim normalne, nekdy za to vezmu. Podle spritmonitor.de je globalni prumer 8,43l/100km, nejak me to nevzrusuje, ze mam u pul litru vic

Napsal: čtv 29.08.2013 12:11
od alfonzik
Ano byla by normální při cca 50% město a 50% okresky/dálnice, ale moje spotřeba 9litrů je při 80-90% dálnice a okresky. Je to prostě nějaké nenažrané
Když jezdím pouze město tak mám dojezd na plnou nádrž kolem 650km což je 11litrů.
Napsal: čtv 29.08.2013 12:14
od VRsix
Napsal: sob 31.08.2013 23:23
od mex
chip sem chip tam,nám už je to všecko jedno.Jen to chipujte.At to jede co nejvíc.Jasně,spotřeba pude dolu o 5l/100km

Jestli frajer jezdí po brně s 3.0dx v automatu za 11l/100 km Tak to je uplně v poho.Nechápu čemu se tady divíte...ježiši!!!

Napsal: ned 01.09.2013 13:52
od kornout
Tak chip je super, když je to rozumně udělaný, každopádně to auto hodně ožije a je zábavnější.
Známej má 530xD a taky má průměr cca 9l říkal, já bez 4x4 8,2l s chipem na cca 310PS.
Napsal: ned 01.09.2013 14:56
od alfonzik
Mám tam teď pár dní z těch 170kw a 500nm 195kw a 600nm a ožilo to jak sviňa a spotřeba jde dolů. Jinak auto mnohem příjemněji řadí protože to nemusí tahat ke 2000 ot aby tu 4x4 rozhýbal.
Nechám to ale raději snížit na 192kw a 570nm kvůli převodovce, jezdím lehkou nohu, ale těch 600nm se mi zdá už hodně. Nebo ty původní hodnoty jsou v pohodě?
Napsal: ned 01.09.2013 21:09
od kornout
alfonzik píše:Mám tam teď pár dní z těch 170kw a 500nm 195kw a 600nm a ožilo to jak sviňa a spotřeba jde dolů. Jinak auto mnohem příjemněji řadí protože to nemusí tahat ke 2000 ot aby tu 4x4 rozhýbal.
Nechám to ale raději snížit na 192kw a 570nm kvůli převodovce, jezdím lehkou nohu, ale těch 600nm se mi zdá už hodně. Nebo ty původní hodnoty jsou v pohodě?
Automat to vydrží, to co píšeš je v pohodě já mám 640Nm a drží mi to i normální spojka.
Napsal: pon 02.09.2013 10:33
od HuNTeR
Jen pozor na tu spotřebu,protože kolikrát ten chip ti sníží spotřebu počítačově,ale reálná je jinde.Spočítej si reálnou.
Napsal: pon 02.09.2013 20:47
od kornout
HuNTeR píše:Jen pozor na tu spotřebu,protože kolikrát ten chip ti sníží spotřebu počítačově,ale reálná je jinde.Spočítej si reálnou.
Když na to člověk bude šlapat, tak spotřeba půjde nahoru, při normální jízdě většinou o něco klesne, právě kvůli krouťáku a tudíž nižším otáčkám.
Napsal: čtv 05.09.2013 13:25
od alfonzik
A jaké je tak optimální nastavení chipu na úsporu paliva? Drahá výkon fakt nepotřebuje, aspoň se nezabije...
Napsal: čtv 05.09.2013 21:50
od kornout
alfonzik píše:A jaké je tak optimální nastavení chipu na úsporu paliva? Drahá výkon fakt nepotřebuje, aspoň se nezabije...
Jak budeš šlapat, tak to bude žrát, nic víc v tom nehledej.
Když se jí sklouzne podpatek, tak se zabije i v autě co má polovinu výkonu.
Hold bu´d umí jezdit a šlapat na pedály, nebo ne a to jí pak kup olítanou Octávii a ať se učí.
Napsal: pát 06.09.2013 09:16
od alfonzik
Tak to evidentne u me neni pravda ze jak budu slapat tak bude zrat. Spotreba sla rapidne nahoru. Dalnice tempomat 130km/hod a spotreba podle BC 7l a dle real vypoctu 10l. Takze to jde ven z auta