Stránka 1 z 1

Napsal: sob 24.08.2013 08:52
od talio2
Ahoj kluci a holky, na e60 se mi po cca 10ti minutách jízdy objeví přiložená hláška na CIC. Posledních asi 2000km bylo odježděno jen po městě. Včera jsem to vzal večer projet 64km s tím, že jsem (automat) měl zařazenou čtyřku a jel 110km/h. Dneska se mi to zas rozsvítilo. Nemáte s tím někdo zkušenost ? Je zralý na výměnu/repas ? Díky moc za zkušenosti a názory.

Narážky typu: měl jsi si koupit benzín atd. rovnou ignoruji a je zbytečné je psát :)

Napsal: sob 24.08.2013 10:44
od matiz
Je to tu porad stejne... Myslis si ze nekdo z nas na klubu ma kristalovou kouli a vi v jakem stavu je zrovna tvuj filtr? Neda se to zobecnit, absolutne vzdycky zalezi na konkretnim kusu, podminkach a stavu. Takze je velmi realna moznost napravy, je velmi realna moznost napravy i bez demontaze a nasledneho srani a je velmi realna moznost ze je totalne v prdeli... Bez diagnostiky a mereni ani ranu a muze to byt i ten nejlepsi diagnostik na svete, dokonce i lepsi nez dr. House ale kdyz to auto nebude mit pred sebou, budou to akorat plane zvasty kterych je tu tri prdele. Zatim jsem zadne dpf nemenil a jedno melo fest namale, desetkrat prekrocena maximalni hodnota, presto auto odjizdelo s tlakem jako u noveho filru.

A ustepacne rady ze sis mel koupit benzin psat nebudu, ale napisu to, co si myslim. Koupil sis nejspis olitanou naftu, musel jsi pocitat s tim, ze to jednou proste prijde a zivotnost mu dojde. Neni to nic osobniho, je to proste fakt se kterym musi vsichni majitele ropaku pocitat. Jednou to proste prijde, jak turbo, tak cerpadlo, tak vstriky a samo ze i filtr... Otazka je jen kolikateho majitele ten pesek prasti a jak moc to bude bolet -)

Napsal: sob 24.08.2013 10:48
od matiz
Kazdopadne aby to bylo naprosto jasne, jedinna vec pokud se rozsviti dpf filtr je upalovat za dobrym diagnostikem a ten uz bude vedet co s tim. Rozhodne ta jizda byla zbytecna, protoze pruser uz nastal a je treba jej resit. Pokud bys nahodou potreboval nejake dily, neco mam skladem. Original BMW samozrejme a nove...

Napsal: sob 24.08.2013 11:11
od talio2
Děkuji moc za rady, diagnostika z JČ kraje neznám tak to vezmu do BMW.. auto má najeto 97000 a první majitel byl můj táta..

Napsal: sob 24.08.2013 12:20
od matiz
97 je velmi malo aby chcipnul. Jenze je hodne dalsich faktoru proc regenerace neprobiha a pak se lehce ucpe. Opravdu nekoho kdo vi na co se zamerit a bude dal spokojene jezdit. Rozhodne kdyz pojedes, mej alespon pul nadrze nafty. Myslim to vazne, bez ironie.

Napsal: čtv 29.08.2013 12:56
od talio2
Tak asi vyřešeno, jel jsem s tím do ACR, diagnostika ukázala víc jak dvojnásobné hodnoty zaplnění DPF oproti normálu, nastavili tam regeneraci, smazali hlášku, protáhl jsem auto ten den pořádně po dálnici ustálenou vyšší rychlostí a po přeměření hodnoty opět v normálu :)

PS: regenerace funguje i když je v autě méně jak polovina nádrže

Děkuji Matizovi za rady a názory. Kdyby něco tak to sem ještě připíšu jako případnou zkušenost pro další.

Napsal: čtv 29.08.2013 15:36
od matiz
Abys vynitl regeneraci, minimalni mnozstvi je a nezabijte mne jestli nebudu abslolutne presny 20l paliva, protoze si takove detaily fakt nepamatuju z palice a hledat to mam na haku, jelikoz jsem kurewsky nasrany, ale fakt fest. Ja to psal z toho duvodu ze musi byt dodrzeno minimalni mnozstvi, jinak ti ji nevynuti a jestli je to tech 20l, tak polovina nadrze je 30l... Neboj, duvod jsem k tomu mel. To jsi mel prd a ne zanesene, ja nedavno mel auto ktera melo vice nez desetkrat prekrocene hodnoty a odjizdel s tlakem jako v novem filtru.