Napsal: pát 23.08.2013 19:39
Nedávno jsem měl možnost řídit audi TT 2 turbo a mimo jiné mě zaujalo řazení resp. krátké dráhy. Rozdíl oproti mé 5er propastný. Na ETK jsem našel origo díl přímo pro můj vůz označený dokonce jako shorthift. Seriově se dával od 04/2005 - 25 11 7 546 373.
Dnes jsem se rozhodl řadičku vyměnit. Jelikož jsem líný (nechtělo se mi lézt pod auto a sundavat plasty, vejfuk a možná i kardan) ale doufám, že šikovný, rozhodl jsem se o výměnu z interiéru. Předčasný závěr - jde to, ale dře to
Chce to, tenké prstíčky nebo různé kleště. Kritické bylo nasazení táhla zpět na novou řadičku a vrácení ségrovky. Zbytek vpoho. Zde mám fotky pro srovnání, možná bude i video srovnání dráh


Ještě dodám dojem. Dráhy se příjemně zkrátili, ale furt to není jak v TT. Mě to ale nevadí, takhle mi to stačí. Vím, že jsem mohl zvolit extrém typu Z4M, ale to už by pak asi v 5er působilo trochu komicky.
Další nezanedbatelné plus je ztužení řazení - nová řadička líp drží v tý gumě přes kterou jsou oba díly spojené. Samozřejmě jsem dával i nové nylonové lůžko.
Kdyby o tom někdo přemýšlel, tak vřele do toho. Myslím, že tato řadička funguje i u e39
Dnes jsem se rozhodl řadičku vyměnit. Jelikož jsem líný (nechtělo se mi lézt pod auto a sundavat plasty, vejfuk a možná i kardan) ale doufám, že šikovný, rozhodl jsem se o výměnu z interiéru. Předčasný závěr - jde to, ale dře to


Ještě dodám dojem. Dráhy se příjemně zkrátili, ale furt to není jak v TT. Mě to ale nevadí, takhle mi to stačí. Vím, že jsem mohl zvolit extrém typu Z4M, ale to už by pak asi v 5er působilo trochu komicky.
Další nezanedbatelné plus je ztužení řazení - nová řadička líp drží v tý gumě přes kterou jsou oba díly spojené. Samozřejmě jsem dával i nové nylonové lůžko.
Kdyby o tom někdo přemýšlel, tak vřele do toho. Myslím, že tato řadička funguje i u e39