Stránka 1 z 1

Napsal: stř 21.08.2013 19:55
od Bambim
Ahoj,

prosím vás o radu zda někdo nevíte čím bych vyřešil problém, který se mi objevil na diagnostice:

8372354 - 3F Instrument cluster current to high

Stalo se mi to, že auto jezdí hodně z těžka, ale někdy to bývá dobré. Když to bývá dobré tak se stane, že jednou za cestu auto cukne, jako by chtělo chcípnout.
Ale vcera se mi stalo, že jsem jel a asi po 200m šly otáčky dolů a auto se dusilo, tak jsem ho vypnul a znovu nastartoval a běželo dobře. Dnes ráno se mi stalo to samé, ale už jsem auto nenastartoval, tak jsem ho nechal na místě. Když jsem se vrátil z práce, tak jsem si řekl, že to zkusím a jelo to opět v pořádku.

Tyhle problémy nemám rád, protože nevím co hledat... :(

Díky moc za rady,

Bambi.

Napsal: stř 21.08.2013 20:51
od KoZi_man
Když jsem dáš celej výpis z diagnostiky nejlépe z INPY, myslím, že se rada najde.

Napsal: čtv 22.08.2013 08:33
od Frax
tohle se mi děje na mojí 528i taky...

vyměnil jsem už uplně všechno co jde... palivový filtr, podávací čerpadlo, svíčky, cívky, váhu, čidlo na klepání, čidlo vačky... už nevím co dál...

všechno originální díly INPA vypíše sporadickou chybu čidla vačky (je tam už třetí a dělá to pořád)

Napsal: čtv 22.08.2013 13:15
od Bambim
KoZi_man píše:Když jsem dáš celej výpis z diagnostiky nejlépe z INPY, myslím, že se rada najde.
Bohužel mám pouze Carsoft... :(

Napsal: čtv 22.08.2013 17:14
od Fx
Frax píše:tohle se mi děje na mojí 528i taky...

vyměnil jsem už uplně všechno co jde... palivový filtr, podávací čerpadlo, svíčky, cívky, váhu, čidlo na klepání, čidlo vačky... už nevím co dál...

všechno originální díly INPA vypíše sporadickou chybu čidla vačky (je tam už třetí a dělá to pořád)
Možná by pomohl novější software řídící jednotky - dnes vyrobené čidlo nebude určené pro verzi softwaru z roku 97 například.