Stránka 1 z 1

Napsal: pon 19.08.2013 20:30
od cmana2
Ahoj všichni, mám takový problém, jedu třeba po dálnici 130 na 5ku a sešlápnu plnej. Vše v pohodě, spotřeba cca 20l ale náhle cca ve 180 190 ubere jako kdybych ubral plyn, spotřeba najednou jen 10l a začne zpomalovat. Chytne se jak kdy někdy třeba až za minutu, prostě nejede ubíráni, přidávání, nepomáhá. Dělá to i na nižší stupně když dám kotel, jak kdy... Na volnoběh občas zahoupe a někdy i při ustálené rychlosti. Diag píše vysoký plnící tlak, auto mám chvíli tak mě napadá jestli někdo nepřidal na wastegete nebo jak se to píše. nebo špatná podtlak hadice, nebo čidlo??? Vyměněn levý silentblok motoru nějaké ty podtlak hadice, né všechny a zaslepen egr, nevím jak to může jednotka poznat, jen jsem dal plech do trubky co vede od svodu, jinak jsem to nechal...

Díky moc za rady


E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 08/16/13 12:13:03 ECU: DDE40KW0 JobStatus: OKAY Variant: DDE40KW0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 3 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
1152 Electric fan
Error frequency : 1 Logistic counter: 40
Engine speed 749.25 1/min Coolant temperature 87.32 Grad C Supply voltage 13.89 V duty factor 4.73 % Fehler aufgetreten bei 280630.00 km
Error present Controll circuit or short circuit to positive B-
Errorcode: 04 80 28 01 74 08 1E BC 78 0C 6D 9F 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
-------------------------------------------------------------
1028 EGR control
Error frequency : 12 Logistic counter: 38
Error occured 1. times at:
Engine speed 1473.53 1/min Coolant temperature 50.45 Grad C Einspritzmenge 8.70 mm^3 RPC rail pressure 512.05 bar Fehler aufgetreten bei 280630.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 1898.10 1/min Coolant temperature 82.54 Grad C Einspritzmenge 16.90 mm^3 RPC rail pressure 590.36 bar Fehler aufgetreten bei 280630.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 1373.63 1/min Coolant temperature 88.68 Grad C Einspritzmenge 13.31 mm^3 RPC rail pressure 554.22 bar Fehler aufgetreten bei 280670.00 km
Error not present Sporadic error neg. deviation / Air mass to big
Errorcode: 04 04 26 0C 78 20 3B 86 11 55 6D 9F 20 4C B5 21 62 6D 9F 20 37 BE 1A 5C 6D
-------------------------------------------------------------
5232 boost pressure control
Error frequency : 4 Logistic counter: 37
Error occured 1. times at:
Engine speed 3471.53 1/min Coolant temperature 90.73 Grad C Einspritzmenge 58.88 mm^3 Boost pressure 2464.00 mbar Fehler aufgetreten bei 280630.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 3721.28 1/min Coolant temperature 90.05 Grad C Einspritzmenge 55.81 mm^3 Boost pressure 2288.00 mbar Fehler aufgetreten bei 280630.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 2697.30 1/min Coolant temperature 90.73 Grad C Einspritzmenge 57.86 mm^3 Boost pressure 2480.00 mbar Fehler aufgetreten bei 280640.00 km
Error not present Sporadic error neg. deviation / Boost pressure to big
Errorcode: 14 70 25 04 78 20 8B C1 73 9A 6D 9F 20 95 C0 6D 8F 6D 9F 20 6C C1 71 9B 6D
=============================================================

Napsal: úte 20.08.2013 11:54
od jararak
od akych otaciek zacina tahat auto?

mas zaslepene egr?

Napsal: úte 20.08.2013 13:34
od DaweTDS
Má tam psané,že egr zaslepen...
Tohle turbo co tam máš už nemá westgte,ale tlak se reguluje naklápěním lopatek v turbu. Je dost možné,že jsou zatuhlé a proto Ti to háže tuhle chybu...turbo se nereguluje a tlak stále stoupá...aby se Ti ovšem motor nenafoukl jako balon jednotka zasáhne a stáhne naftu.
Vzal bych diagnostiku a nebo možná i budík a jel to projet..koukl bych kolik to tlačí a jak se to chová - reguluje.
Samo to může být vadné čidlo nebo ten ventil co ovládá regulaci...,prasklý zásobník podtlaku nebo hodičky k němu.
Ale zase při nedostatečném podtlaku jsou lopatky uplně otevřené a tím to spíš nejede a má to malý plnící tlak...asi bude chyba v tom turbu.

Napsal: úte 20.08.2013 21:14
od cmana2
Díky, prosím tě nevíš kde v inpě najdu tlak turba? Mám ji chvíli a moc se v tom nevyznám...

Jinak začíná tahat jak kdy, někdy je turbo slyšet už od nějakých 1200ot, ale pořádně táhne od 2500

Napsal: úte 20.08.2013 21:32
od DaweTDS
cmana2 píše:Díky, prosím tě nevíš kde v inpě najdu tlak turba? Mám ji chvíli a moc se v tom nevyznám...

Jinak začíná tahat jak kdy, někdy je turbo slyšet už od nějakých 1200ot, ale pořádně táhne od 2500


V inpě to je tady na té první fotce a jmenuje se to charge pressure nebo tak nějak http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=127596 nezapomeň,že to ale měří i s atmosférickým tlakem. Takže když tam bude hodnota 1950,tak turbo tlačí +/- 1 bar.

Napsal: stř 21.08.2013 09:38
od cmana2
Dik, pojedu to zkusit, ale včera se stala taková věc, mám podezření na vstřikovač. Strašně to skubalo a nechtělo jet. Na volnoběh nepravidelné otáčky, jako by motor chtěl vyskočit ven a kovové rány, trochu jsem tomu dal a už je to ok. Když koukám na regulaci vstřiku - zilinder selektive mengenkorrektur tak

1. 3,1
2. -1,5
3 -0,7
4. -0,3
5. -0,8
6. -0,3

1. 2. v háji? Díky

Napsal: stř 21.08.2013 09:42
od DaweTDS
cmana2 píše:Dik, pojedu to zkusit, ale včera se stala taková věc, mám podezření na vstřikovač. Strašně to skubalo a nechtělo jet. Na volnoběh nepravidelné otáčky, jako by motor chtěl vyskočit ven a kovové rány, trochu jsem tomu dal a už je to ok. Když koukám na regulaci vstřiku - zilinder selektive mengenkorrektur tak

1. 3,1
2. -1,5
3 -0,7
4. -0,3
5. -0,8
6. -0,3

1. 2. v háji? Díky


Spíš akorád 1. Ten je nejhorší a dokáže dost rozhodit ostatní.

Napsal: stř 21.08.2013 09:46
od cmana2
jo dík, může to mít vliv i na to ubírání nafty?

Napsal: stř 21.08.2013 10:54
od DaweTDS
cmana2 píše:jo dík, může to mít vliv i na to ubírání nafty?


Určitě..někdo tady začal výměnou jednoho vstřiku a skončil myslím až u 5ti..nějak to jelo,ale po přidání plynu to ubýrano,nebo i zdechlo.
Udělej lahvičkový test a budeš vědět na čem jsi.

Napsal: stř 21.08.2013 13:38
od cmana2
Jo, díky a to se dělá jak?

Napsal: stř 21.08.2013 14:59
od DaweTDS
cmana2 píše:Jo, díky a to se dělá jak?


Tady to máš http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... t&start=30

Napsal: pát 23.08.2013 23:38
od sumik525tds
Me to delal ridici vstrik

Napsal: pát 23.08.2013 23:47
od bibikuba
řídící vstřik má ale bohužel jen TDS u 530d už není :wink:

Napsal: sob 24.08.2013 00:51
od cmana2
jj u TDS mi to dělalo také. pre-supply pressure 2,88 není to nějak málo? čerpadlo pod řidičem? Jinak na railu 1289. Jinak naftu ubírá když píše tlak charge-air 2437 pak to vypne vypadá to na turbo. Ale hrozně cuká nejspíš vstřik na 1. válci nebo jen to čerpadlo pod řidičem?

Napsal: sob 24.08.2013 08:30
od DaweTDS
cmana2 píše:jj u TDS mi to dělalo také. pre-supply pressure 2,88 není to nějak málo? čerpadlo pod řidičem? Jinak na railu 1289. Jinak naftu ubírá když píše tlak charge-air 2437 pak to vypne vypadá to na turbo. Ale hrozně cuká nejspíš vstřik na 1. válci nebo jen to čerpadlo pod řidičem?


2,88 je dost málo. Tahle chyba se v jednotce zapisuje ,když tlak klesna na 3,5.
2437 je už dost velký tlak na to ,aby to spadlo do nouze.Může to být vadné čidlo tlaku turba,nebo ten ventil co ovládá podtlak k ovládání turba,nebo samotné turbo.. Plní moc a tak bych hledal vše co s tím souvisí.. Třeba máš jen lehce přidřené lopatky v turbu a jsou pořád přivřené a to by vysvětlovalo ten vysokej plnící tlak.

Napsal: úte 12.08.2014 18:18
od Wolfi
zdarec, v čem byla chyba ? začalo mi to na x53 3.0D dělat to samé . :(

Napsal: pon 18.08.2014 13:30
od cmana2
Vstriky