Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: pon 19.08.2013 13:26
				od koleji
				Ahoj, mám na své e34 (525tds) Nechlazené kotouče, vím že většinou už mají chlazené proto se ptám zda se dají zaměnit za chlezené bez problému, nebo musím vyměnit i třmeny ? Děkuji
			 
			
					
				
				Napsal: pon 19.08.2013 13:26
				od koleji
				Přední brzdy 

 
			
					
				
				Napsal: pon 19.08.2013 13:33
				od Francis
				Chlazený kotouč je tlustší než nechlazený. Vejde se tlustší kotouč do stejného třmenu i s novýma deskama?
Je v ETK uveden rozdílný třmen pro chlazené a nechlazené kotouče?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 19.08.2013 15:23
				od koleji
				ja se ptam třeba to je delane že vejde ja nevim jen se ptam takže bych musel sehnat i třmeny že ? a ty třmeny sednou bez upravy že ?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 19.08.2013 16:22
				od Francis
				Nejen třmeny, ale i držáky třmenů. Pak jen přešroubuješ, odvzdušníš a jezdíš.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 19.08.2013 16:35
				od koleji
				Aha super tak to musim sehnat nejake třmeny. :/
			 
			
					
				
				Napsal: pon 19.08.2013 17:31
				od Tumon
				mám vše co potřebuješ  

 
			
					
				
				Napsal: úte 20.08.2013 00:15
				od Kail
				Podle mně teda uplně zbytečná práce,když už tak rovnou něco lepšího,nějaký čtyřpístky,nebo alespoň větší...
Tohle sice nebude stát moc peněz,ale v praxi to taky vůbec nepoznáš.To už ti spíš pomůže když koupíš nějaký opravdu kvalitní kotouče a hlavně desky...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 20.08.2013 08:37
				od Francis
				Na první zabrždění to nepozná, ale pokud bude brzdit několikrát intenzivně za sebou, je rozdíl chlazené/nechlazené velmi znatelný.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 20.08.2013 09:31
				od koleji
				No prej tam jdou napasovat z 750-tky nevite někdo co všechno se tam musi upravit nebo tam sednou jen tak ? , zadní se dají dát taky chlazené ?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 20.08.2013 09:40
				od Francis
				Nenech se vyprovokovat. Pokud máš auto na denní ježdění, nemíváš cesty do Alp s přívěsem, tak upgrade na chlazené z 525i je dostatečné posílení (tahal jsem za E34 525iA plato 2 tuny a brzdy problémy neměly).
Brzdy ze 750i jsou větší, nedostaneš pak na ně 15" kola.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 20.08.2013 09:47
				od koleji
				Aha díky moc.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 20.08.2013 10:27
				od Kail
				Francis: Já ho neprovokuju,říkám to co jsem si sám zkusil  

 .
Vtip je v tom že ani obyč nechlazenej kotouč nemá ani s plaťákem žádnej větší problém (vono taky když ti dobře brzní plaťák tak proč žeo).
koleji: Rozmlouvat ti to nebudu,jestli to chceš tak si je tam dej,jen ti říkám aby jsi počítal s tím že to skoro (nebo vůbec) nepoznáš.Prostě když už to děláš,řešil bych něco lepšího.
PS: I některý TDSa maj chlazený kotouče už z výroby,nemusí to být nutně z 525i.
 
			
					
				
				Napsal: úte 20.08.2013 12:05
				od koleji
				Jj chápu tě ale jelikož zatím nemám moc financí a brzdy už jsou naprd chci už aspon ty chlazené když už to budu dělat. A navic když na ty z 750 nenarvu 15" tak mi to je zatim stejně zbytečné. Aspon ty chlazené. Jinak nevite nekdo kde najdu navod jak seřidit vstřikovací čerpadlo ? mam knižku jak na to a nemužu to pochopit. Díky moc.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 20.08.2013 16:22
				od darklord
				Francis píše:Brzdy ze 750i jsou větší, nedostaneš pak na ně 15" kola.
Brzdy zo 750i E32 su presne tie same ako 740i E32 a 540i E34 (
http://bmwfans.info/parts/catalog/34116756090/). Sam ich mam na aute - staci vymenit brzdice s drziakmi a kotuce. Rozdiel medzi 525i a 540i brzdami je 6mm v sile kotuca (302x22 vs 302x28). Ziaden problem s 15" diskami som nezaznamenal. Jedine problemove mozu byt 4 piestove brzdy ktore su vacsie, ale realne som ich este na ziadnej E32 nevidel.
 
			
					
				
				Napsal: úte 20.08.2013 22:42
				od Francis
				darklord: Máš pravdu. Na E34 jsem toto nikdy neřešil. Na E36 jsem dával 300 mm kotouče z E46 a 15" kola už na ně nešly, ale to asi kvůli většímu ET u 3er.