Stránka 1 z 2
Napsal: sob 03.08.2013 12:04
od petratria
Tak jsem si koupil dia a výsledek mě ani nepotěšil ale ani nepřekvapil

.
- nejsem jsi zcela jist zda je můj závěr dobrý.
Osobně to vydím na váhu vzduchu a pak tam jsou ještě hodnoty které moc nechápu ale třeba někdo napoví

Napsal: sob 03.08.2013 17:58
od all
máš odpojený egr.
hlásí ti to chyby DDE?
Napsal: sob 03.08.2013 18:41
od petratria
EGR jsem zapojil zpět. ( něco se mi tam po... a začlo to papat

Napsal: ned 04.08.2013 18:05
od sklenus
Co tak kukam pri 2200rpm tlaci (mozno iba) 1.2 baru, napamatam si kolko tlacilo u mna v takych otackach, skus pokontrolovat podtlaky, mozno netlaci dostatocne turbinka, ale ten vykricnik a pri tom vzduchu mi nepride fajn, to by bola byt ta vaha ako vravis, inak vidim tie zakladne normy motora ok
Napsal: ned 04.08.2013 20:56
od petratria
- Nedávno jsem komplet vyměnil podtlak hadičky ovládání, k silentbloku, egru apod. a když odpojím vahu tak se nic na chodu motoru nezmění tak to tipuju na ni, i když se mi 3 000,- vyhodit za novou zrovna nechce

- ale asi mi nic jiného nezbyde

Napsal: pon 05.08.2013 02:32
od airbone
a co mas vlastne za problem s autom? lebo z tych hodnot urcite nikto nebude mudry..... RIesis nejaky konkretny problem alebo len prezeras hodnoty a nieco sa ti nezda? co vypis chyb dde ?
Napsal: pon 05.08.2013 11:34
od fornax
Já jsem koupil novou váhu, trochu se sice hodnoty změnily ( výkřičník stejně naběhne až od cca 18000ot), ale žere to pořád stejně. Taky jsem vyměnil všechny hadičky.
Napsal: pon 05.08.2013 21:48
od petratria
Chyba je tam že to začalo zničeho nic brát o 1.5-2L/100km víc ( dřív jsem jezdil couračky do 8L ted 10L, dálka 7L ted 9L na sto.
No moc jsi mě nepotěšil že výmněna váhy nepomohla

, ale já to risknu
Edit: váhy vyměněna spotřeba klesla ale zlepšilo se to tak o 50%
- jel jsem Olomouc a zpět cca 400km Dalnice 150km/h, obec 70tkou a mimo obec 110tkou. Spotřeba 8.4L/100km dle Bc. (přijde mi že at jedu rychle nebo pomalu tak to bere stále stejně
- couračky jsem ještě netestoval ( dle mě tam je ještě něco špatně ) -zkusím hodit zpět podtlak od EGRu a uvidím
Napsal: sob 17.08.2013 12:00
od mates_
jen bych ještě podotknul a jestli kecám opravte mě, jak máš hodnoty vstřiků tak ideál je když jsou okolo hodnoty 0, když jsou do záporu tak je to fajne ale když lezou přez 0 tak už to není hit , tolerance je do hodnoty 1 , pak už to je buď zkusit aditiva na pročištění a nebo počítat že vstřik půjde pod drn, a tvůj 5. vstřik není zázračný....
pro porovnání sem naházím své 330da 135kw hodnoty, tam vstřik na 2. válci je špatný, je pravda že motor nebyl při tomhle diag 100pro ohřátý, jak je ohřátý na 100% , tak je hodnota vstřiků lepší a ten 2. vstřik má něco okolo 3,6, ale stejně tragéd, nalil jsem aditiva na pročištění tak uvidím, najeto po tom cca 200km, pokud se po dalších pár set km nezlepší půjde ven
jinak mi prosím mrkněte kluci taky na hodnoty co si o tom myslíte.
díky

Napsal: sob 17.08.2013 13:06
od fornax
to Petratria: Tak něco nového? Zjistil jsi něco?
Kamoš měl prasklé sací potrubí, taky mu to nejelo a žralo. Po výměně OK.
Napsal: sob 17.08.2013 17:57
od petratria
Jsem na dovče at jedu jako klobou nebo jako prase stále Průměr 8.4
- bohužel u střiků netuším jak to je ale každopádně když to mám napojené na DIA a přidám plyn tak hodnoty spadnou na nulu ( volnoběh si to létá jak chce +/-
- jedna jdiná věc která mě už napadá je to že jsem přezul gumy nic závažného se jinak nedělo ale že by díky tomu šla spotřeba rapidně nahoru se mi nezdá!!
Možná by mi ještě pomohlo znát nastavení koeficientu spotřeby ( který jsem možná nechtěně přeladil
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... highlight=
Napsal: ned 18.08.2013 10:42
od DaweTDS
Tak to změř podle tankování a hned víš. Já si s tím koeficientem hrál cca měsíc a mám to teť +/- 0,1
Napsal: ned 18.08.2013 13:32
od petratria
DaweTDS píše:Tak to změř podle tankování a hned víš. Já si s tím koeficientem hrál cca měsíc a mám to teť +/- 0,1
No a jakou tam máš nastavenou hodnotu, mělo by to být stejné snad

Napsal: ned 18.08.2013 15:02
od DaweTDS
petratria píše:DaweTDS píše:Tak to změř podle tankování a hned víš. Já si s tím koeficientem hrál cca měsíc a mám to teť +/- 0,1
No a jakou tam máš nastavenou hodnotu, mělo by to být stejné snad

Tak to si už nepamatuju...musím se podívat.
Napsal: ned 18.08.2013 22:53
od mates_
tan koeficient je kde kluci?? jen abych skontroloval?? díky moc a jinak co jste koukali na ty hodnoty z mého auta tak mám se na něco zaměřit??
Napsal: pon 19.08.2013 13:57
od jararak
koeficient vies nastavit cez DIS
Napsal: stř 21.08.2013 18:58
od DaweTDS
Tak jsem se díval a mám nastaveno 1244
E39 135kw manuál
Napsal: stř 21.08.2013 21:07
od petratria
Je to dobrý dal jsem plnou a ted mám najeto 900km a ještě tam mám cca 8l v nádrži

takže spotřeba cca 7L/100Km. Jen to BC ukazuje spotřebu 8.2...
_ přikláním se k závadě
1. podtlak hadičky KO (oprava cca 300,-Kč)
2. možná váha vzduchu ( jelikož mám novou a starou zpět dávat nehodlám tak v to i věřím

(oprava 3000,-Kč)
3. EGR odpojen a vše OK
matess:
Tady link na to ja vyčisit vstřiky bez demontáže
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=206928
a nebo
http://www.youtube.com/watch?v=hyZwmMV8gz0
každopádně ta hodnota na tom 2 cilindru není zřejmě moc dobrá
Edit:
- tady cajk na vyndání vstřiků
http://www.schmiedmann.cz/cs/bmw-e39/12 ... -0-135-250
- popřípadě můžeš otestovat vstřiky:
http://www.schmiedmann.cz/cs/bmw-e39/18 ... ukt=26078L ,
http://www.youtube.com/watch?v=5w7eP4yCg3A
- samozřejmě to jde i takto
http://www.youtube.com/watch?v=NZZAQD0IxL8 
Napsal: stř 21.08.2013 21:09
od petratria
DaweTDS píše:Tak jsem se díval a mám nastaveno 1244
E39 135kw manuál
Super díky moc zítra to tam natukám

530d/142Kw
Napsal: stř 21.08.2013 23:15
od mates_
omg co má bejt to poslední video?? to jako ty vstřiky v motoru tak brutusácky drží??? to je extrema, já si nechal poslat vstřik od baga a myslel jsemsi jak si ho vymením a pak jen nechám nakodovat k jednotce...( to inpa neumí že?) takže by mi to dělal známý na boschce diag.... ale ta výměna mě dost znepokojila