Stránka 1 z 1

Napsal: ned 28.07.2013 15:36
od MiroK
Ahoj všem.

Cca před 8 dny jsem nechal vyměnit levý měch, jelikož došlo k jeho opotřebení (kompresor ho již nedokázal nafouknout). Výměna se provedla za pomocí již použitého měchu.

Po výměně fungovalo vše normálně, ale pouze do ujetí cca 200km, poté došlo k jeho poklesu s chybovou hláškou regulace výšky podvozku a po cca ujetí dalších 50 km došlo k poklesu i druhého měchu. Po zastavení, vypnutí motoru a následně jeho zapnutí (cca po 10 min) došlo k nafouknutí obou měchu, ale když kompresor přestal pracovat, tak se oba měchy opět vyprázdnily. Prázdné zůstaly i po ujetí dalších cca 640 km s několika přestávkami s vypnutím a zapnutím motoru. Po dojezdu do cíle (celkem cca 890 km) a vypnutím motoru na dobu cca 15min s jeho následným zapnutím došlo k jejich plnému nafouknutí, které vydrželo 7 dnů "klidového režimu" a dalších cca 750 km kdy došlo po najetí do výmolu k jejich vyfouknutí. Po odstavení auta a pauze cca 15 min došlo k jejich opětovnému nafouknutí a ujetí dalších 250 km. Měchy jsou nafouknuté doteď.

Nemá s tímto někdo nějakou zkušenost? Jedná se o vadné čidla, závadu v elektroinstalaci, chybu kompresoru (vadné relé).....?

Předem děkuji za odpověď.

MiroK

PS: jedná se o model: E61 Touring 530xd ECE L A

Napsal: ned 28.07.2013 16:00
od all
viděl bych to na chybu a v podstatě špatné a špinavé elektroventily na kompresoru, pokud i samontný kompresor není po smrti, jak bývá zvykem ;-) u e61

Napsal: ned 28.07.2013 16:27
od MiroK
Ahoj Alle.

Dekuji za tip.

Necham tedy ty elektroventily zkontrolovat/vymenit. Pokud by to nepomohlo, napada Te jeste neco?

PS:Kdyby byl kompresor po smrti, tak by nefungoval vubec, nebo se pletu?

PSS: nedival ses nahodou i na ty dva dalsi me problemy?

Dekuji.

MiroKl