Stránka 1 z 1

Napsal: pon 22.07.2013 23:14
od jararak
Po tom co som zrepasoval podtlakovi system sa objavil novy problem.
Motor hvizda ako stary cajnik s pistalkou. Je to ciastocne pocut uz na volnobehu a stupnuje sa to az do 2500 otacok kedy podla mna odstavy podtlak a preklopy vrtulky. Ak tlacim nato kontinualne, tak pri 2500rpm znova citim mierny kopanec spolocne s utisenim sa cajnika.

Mamsilne podozrenie na
1. Zasonik podtlaku
2. Samotny ventil na turbe

Je estemiesto kdeby som mal pozriet alebo co skontrolovat?

Napsal: úte 23.07.2013 15:26
od Pavel 528
jararak píše:Po tom co som zrepasoval podtlakovi system sa objavil novy problem.
Motor hvizda ako stary cajnik s pistalkou. Je to ciastocne pocut uz na volnobehu a stupnuje sa to az do 2500 otacok kedy podla mna odstavy podtlak a preklopy vrtulky. Ak tlacim nato kontinualne, tak pri 2500rpm znova citim mierny kopanec spolocne s utisenim sa cajnika.

Mamsilne podozrenie na
1. Zasonik podtlaku
2. Samotny ventil na turbe

Je estemiesto kdeby som mal pozriet alebo co skontrolovat?
mam tento samy problem,tak pokud na neco prijdes,dej sem pls vedet cim to bylo...

Napsal: úte 19.11.2013 14:08
od jararak
cajnik sa zmenil na klepanie ako TDI rotacka, nasledne sa to zmenilo na taku 40 rocnu karosu a momentalne to uz bolo ako sekacka na travu (taka ktorou ste chytili trubku u brany, alebo kus zeleza)

podozrenie - prasknute zvody, ved to fukalo odtial, cely motorovy priestor zadymeny.

co tomu bolo/je? uplne chybalo tesnenie pod zvodami na prvom valci, styfty ulomene zarovno s hlavou, takze caka ma demontaz vika ventilov a odvrtavanie, uz sa tesim :(

Napsal: úte 19.11.2013 15:39
od Perunwit
... já jsem měl svody prasklé přímo tam jak přechází hrnec katu v potrubí... celá sranda s rozebráním, vařením apod. mě vyšla na 7 kolíků, nakonec se musel kat rozříznout slabým kotoučkem po obvodu, zevnitř svařit oba kusy a potom zase kat svařit :-))... a mě to klepalo jako traktor, bylo to takové prdění... tak držím palce abyste to odvrtali dobře...