Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 18.07.2013 11:31
od mates_
e61 530d ztrácí se voda a bíle hulí :(, začlo to dělat včera, na 5-6km cca půl litru vody, a bílej hulan chvíli po nastartování, myslím si správně prasklou hlavu?? :(

Napsal: čtv 18.07.2013 12:12
od Miguel
Naprosto přesně 8)

Napsal: čtv 18.07.2013 12:41
od milo
tak muze to byt jen tesneni... pripadne i neco kolem EGR - tam se taky muze dostavat voda do vyfuku

Napsal: čtv 18.07.2013 14:20
od mates_
byl jsem u člověka co bmw servisuje a dost tomu rozumí a ten říká že bude na 90% " jen" prasklý jakýsi výměník

Napsal: čtv 18.07.2013 15:13
od abaton12
Presne, taky jsem menil...

Napsal: čtv 18.07.2013 20:54
od mates_
a v tejhle svini to praskne a pak to jde přez egr do motoru?? nebo jak to může jít do motoru?? díky za info

Napsal: čtv 18.07.2013 22:24
od all
může to jít do motoru a do vejfuku, tenhle výměník spojuje výfuk a sání.

-> funkce je taková, že pokud je EGR ventil otevřený, motor nasává výfukové plyny (při nízkém tlaku v sání.. turbo netlačí) se zběrného potrubí ( výfukové parohy před turbem ) a ty plyny jsou horké. a proto se ve výměníku schlazují vodou co je ve vodním okruhu.
no a voda teče do sání a také do výfuku a taky se ztrácí voda....

Napsal: čtv 18.07.2013 23:49
od mates_
díky all za vysvětlení, konečně mi to dává smysl, a asi to tak bude oritiže auto se nepřehřívá jede ok, ale hulí jako když ti jde pára z hrnce :(, no teď někde sehnat a vyměnit ten výměník.

Napsal: ned 21.07.2013 14:26
od Jendix
přesně to samý jsem měl taky, pasuje tam trbuka z E39, je to pak bez toho jednoho termostatu a bez výměníku.. má to vliv ale jen na režimy kdy se hodně používá EGR.

Napsal: ned 21.07.2013 21:37
od mates_
na e60 jsem to měl asi vyhozené, oprotože ten výměník tam vůbec nemám, tu na e61 bohužel je a doufám že toje tím, stalo se to náhle, ok ok, a najeddnou voda mizí a bíle hulí, nepřehřívá se ani nci jiného, tak snad je to ten výměník ( ochlazovač výfukových plynů)

Napsal: pon 22.07.2013 09:07
od _milan_
stejna zkušenost - chladič výfukových plynů...akorad z e91 330d... hulil bíle , pak ještě praskla jedna přívodní roura k tomu vyměníku a už hulilo přímo pod kapotou - výfukove splodiny... myslim sem daval 7800kč nový origo přímo z renocaru

Napsal: čtv 01.08.2013 20:22
od mates_
Jendix píše:přesně to samý jsem měl taky, pasuje tam trbuka z E39, je to pak bez toho jednoho termostatu a bez výměníku.. má to vliv ale jen na režimy kdy se hodně používá EGR.

takže tata náhrada je schůdná cesta, nebo nikoli?? díky za info

Napsal: čtv 01.08.2013 22:20
od Jendix
matess píše:
Jendix píše:přesně to samý jsem měl taky, pasuje tam trbuka z E39, je to pak bez toho jednoho termostatu a bez výměníku.. má to vliv ale jen na režimy kdy se hodně používá EGR.

takže tata náhrada je schůdná cesta, nebo nikoli?? díky za info
u mě už to 70tkm tak funguje, nevidim důvod proč by nemělo.. jidiný na co to má vliv jsou emise a malinko výkon když je egr aktivní.. jinak to nemá na nic vliv..

Napsal: čtv 01.08.2013 23:47
od mates_
a vývod od egr a prostě vývody co z toho vedou si prostě zaslepil?? nebo jak si tam tu trubku zakomponoval prosím?? díky za info

Napsal: pát 02.08.2013 00:01
od Jendix
matess píše:a vývod od egr a prostě vývody co z toho vedou si prostě zaslepil?? nebo jak si tam tu trubku zakomponoval prosím?? díky za info
nedělal jsem si to sám, měl jsem tenkrát auto v servisu s jinými problém a tohle se čistě náhodou objevilo..

jestli se nepletu je to zaslepený.. a bloky motoru jsou v podstatě stejný, tzn. trubka tam pasovala..

máš v podstatě dvě možnosti, bud bypas, nebo zaslepit.. osobně bych zaslepoval, bypas nebude mít takovou ztrátu a teoreticky bys tudy honil vodu která ti pak bude chybět na chlazení motoru..

jeslti si to děláš sám, skoč někam na vrakáč sežen tu trubku a uvidíš sám co to dodatečně obnáší..