Stránka 1 z 1

Napsal: ned 14.07.2013 22:06
od fereros2
Omlouvám se, že píši, hledal jsem, ale nenašel jsem přesně můj problém...Mám 525tds v automatu a jakmile se zahřeje tak chcípne a nenaskočí dokud nevychladne...napadá mě jen čerpadlo případně nějaké teplotní čidlo...na diag bohužel nedojedu v těchto vedrech a nevím o někom kdo by přijel za mnou...Každopádně podavací čerpadlo je K.O., ale nafty je v nádrži dost a myslím si, že tohle by na to vliv mít nemělo nebo jo? Prosím pomozte, potřebuji to už rozchodit. Díky

Napsal: ned 14.07.2013 23:38
od Author
co třeba nějakej napůl upadlej drát od stop ventilu
zkus na něj přivézt na tvrdo +12V

nevim, kdyby čidlo teploty pro DDE kecalo, že už je to přehřátý jestli to vypne motor, ale mam za to, že to jen ztratí výkon a na volnoběh to běží


odkud si?

Napsal: pon 15.07.2013 13:56
od ViktorDDD
podávačka s tým nič nemá, keď naskočí a je tam aspoň 20l nafty tak to potom musí bežať, poprípade skontroluj či nie sú bublinky v hadičke od filtra do čerpadla, ale to by nešlo ani za studena potom

napr. mŕtve čidlo teploty nafty by to mohlo byť, alebo úplne rozladené čerpadlo

Napsal: pon 15.07.2013 14:56
od fereros2
jsem z Chebu, zkusím na to mrknout nevíte nějaké hodnoty teplotního čidla nafty? Mám pocit že to bylo 600 ohmů při teplým motoru, ale nejsem si jistej, jinak čerpadlo nic moc slavný není (klasika horší teplý start, ale pochybuju, že by to vypínalo motor.) Na elektromag. ventil zkusím dát permanentní plus a uvidíme, děkuji za reakce, večer dám vědět jestli se povedlo...jinak automat v tom prsty mít asi nemůže co?

Napsal: úte 16.07.2013 15:38
od parizek
ahoj, nevim jak u BMW, ale u Sharanu tohle delalo teplotni cidlo. Definitivne to taky resil chip, ale to uz zase jiny level.

Napsal: úte 16.07.2013 20:48
od fereros2
taky mám podezření, na čtvrtek jsem si domluvil diagnostiku, tak snad to v nějakým chybovým listu bude ..

Napsal: čtv 18.07.2013 20:56
od fereros2
tak nový poznatek, teď už jen horší teplé starty snad, naložil jsem mu po zahřátí a drží se, ale diag zítra stejně bude, jinak pod sáním byla vypadlá hadička, která podle mě je zasunutá v sání u konektoru a pokračuje do nějaké krabičky s konektorem co to je?

http://fereros2.rajce.idnes.cz/bimmer#foto.jpg

Napsal: čtv 18.07.2013 23:33
od oldaf
Vyhoď ten prašivej balonek na přívodu paliva. Ten šmejd dělá jen samý problémy. To tam nemá bejt takhle namontovaný. Pokud ho tam chceš mít tak ho dej na vracečku. Ten šmejd se ti za jízdy vcucává do sebe a auto ti zdechne protože jak splaskne tak přes něj nic neproteče. A kor při teple pod kapotou, změkne jak hadr. Kdyby ti jela podávačka tak se ti nevcucne ale bez ní to fungovat s balonkem nebude.

Napsal: pát 19.07.2013 06:07
od fereros2
Pumpicka uz tam neni, byla tam jen kvuli tomu, kdyz dosla nafta, tak jsem tocil jak o zivot :-D a k te krabicce?

Napsal: pát 19.07.2013 18:47
od beny-maser
krabička= snímač tlaku v sání

Napsal: pát 19.07.2013 20:49
od fereros2
děkuji moc, alespoň vím, že to tam má být ta hadička a ne jinde, takže to vypadá, že to způsobovala ona, jinak si to vysvětlit nedokáži.