Stránka 1 z 1

Napsal: ned 14.07.2013 19:53
od ACDC
Během dvou let odešel diferák 3x. Poprvé lajdáctví-olej pomalu zmizel. Podruhé jetý, ale zdál se OK a choval se normálně, po asi 10 kkm opět v háji, olej byl OK. Potřetí opět v hajzlu, olej OK ale rachotí a jsou v něm piliny (Byl z automatu). Je to normální? S autem teď jezdí více mladá holka a ta mu klády ap. nedává...

Napsal: pon 15.07.2013 21:13
od ACDC
Tak vím, čím je to. Povolená matka...Na hnací přírubě.. Mám jiný, ale z TDS. Poměr by neměl ani tak vadit. Nevíte někdo, zda bude pasovat unášecí příruba výstup z 535 do diferenciálu z TDS??? (Tisícihran) V etk píšou, že se hnací příruba nesmí měnit. Dělal jste to někdo? Nebo je to fakt nemožný?? Dík