Stránka 1 z 1

Napsal: ned 07.07.2013 10:53
od mitman
Ahoj,
našel jsem si čas a napíchnul e39 540i(M62B44) na diag a výsledky přiloženy.
Mohl by mě někdo zkušený říct, co to znamená?
To druhý je asi nějaký čidlo u vačky?
To znamená ten graf? Předpokládám, tam kde jsou vyšší hodnoty, bude nějaký problém, že?

Mám teď v plánu měnit:
svíčky (NGK BKR6EQUP) - teď tam jsou NGK BKR6E
termostat - někdyv minulosti mě vyhodil bmw scanner "Output termostat error" a motor se kolikrát zahřeje až na 113 stupnu
membránu - čas od času, když nastartuju, auto trošku bíle zahulí

A podle toho co mě řeknete k těmto chybám, objednám další díly :)
--------------------------------------------------------------------------------

EDIT 26.7

Ahoj, dneska jsem jel prijel, zaparkoval a uz neodjel. Auto nastartuje a za chvili chcipne.. kdyz zkusim pridat plyn .. zakucka se a chcipne... ted jsem teda jeste v praci ale pak zkusim diag...

Jo a jeste jsem objednal cidlo vacky :

Objednal jsem od FEBI FB 26203 respektive 12 14 7 539 166 .... ale je to pro rok 09/98+ ... to co tam ma bejt (FEBI FB 24845 respektive 12 14 1 742 185) tak to jsem nesehnal ....

Jeste me napadlo to vzit v BMW .. ale to ted uz tezko ...

Neví někdo jakej je mezi nima rozdíl? Nebo to bude fungovat?

Napsal: ned 07.07.2013 11:28
od Fx
První chyba se týká termostatu, druhá čidla na vačce. Nepíšeš, co máš přesně za motor, číslo chyby se liší pro jednotlivé jednotky u 540i podle typu motoru.

U M62 bez VANOSu (jednotka 5.2) to znamená čidlo na vačce na první řadě válců (strana spolujezdce), u M62 s VANOSem je to údaj o časování - signál A. Taky bych to odhadoval na první řadu válců. Každopádně to může mít souvislost i s membránou, váhou vzduchu a podobně, pokud se ti k tomu načítají i chyby typu Misfire apod.

Začal bych tím, že bych vyměnil to, co máš v plánu měnit, smazal bych chyby, chvíli jezdil a načetl znova.

Engine roughness měří zrychlení pístu na jednotlivých válcích. Na to má vliv komprese, vstřik, cívka a svíčka, případně právě řízení časování.

EDIT: Teď koukám, že máš auto z roku 97 - tím pádem druhá chyba je čidlo na vačkovém hřídeli na první řadě válců (strana spolujezdce). Mimochodem, máme stejné chyby na motoru :-D Taky to zrovna řeším.

Napsal: ned 07.07.2013 12:57
od mitman
Fx: Díky moc :)
No tak doufám, že se nám to oboum povede dát dohromady :), klidně sem pak napiš, co ti pomohlo a tak ;)

Napsal: pát 26.07.2013 16:01
od mitman
Tak dneska mi čidlo vačky kleklo uplně, nastartuje a hned chcipne...
Objednal jsem od FEBI FB 26203 respektive 12 14 7 539 166 .... ale je to pro rok 09/98+ ... to co tam ma bejt (FEBI FB 24845 respektive 12 14 1 742 185) tak to jsem nesehnal ....

Jeste me napadlo to vzit v BMW .. ale to ted uz tezko ...

Neví někdo jakej je mezi nima rozdíl? Nebo to bude fungovat?

Objednal jsem oboji, jak snimac tak generator ..

Napsal: pát 26.07.2013 20:11
od mitman
Na diag to psalo neco s lambdama.. muze to bejt tim? a volnobeh kolem 500ot/min...


Poradte nekdo.. jsem z toho dneska na prasky:-\