Napsal: ned 07.07.2013 10:53
Ahoj,
našel jsem si čas a napíchnul e39 540i(M62B44) na diag a výsledky přiloženy.
Mohl by mě někdo zkušený říct, co to znamená?
To druhý je asi nějaký čidlo u vačky?
To znamená ten graf? Předpokládám, tam kde jsou vyšší hodnoty, bude nějaký problém, že?
Mám teď v plánu měnit:
svíčky (NGK BKR6EQUP) - teď tam jsou NGK BKR6E
termostat - někdyv minulosti mě vyhodil bmw scanner "Output termostat error" a motor se kolikrát zahřeje až na 113 stupnu
membránu - čas od času, když nastartuju, auto trošku bíle zahulí
A podle toho co mě řeknete k těmto chybám, objednám další díly
--------------------------------------------------------------------------------
EDIT 26.7
Ahoj, dneska jsem jel prijel, zaparkoval a uz neodjel. Auto nastartuje a za chvili chcipne.. kdyz zkusim pridat plyn .. zakucka se a chcipne... ted jsem teda jeste v praci ale pak zkusim diag...
Jo a jeste jsem objednal cidlo vacky :
Objednal jsem od FEBI FB 26203 respektive 12 14 7 539 166 .... ale je to pro rok 09/98+ ... to co tam ma bejt (FEBI FB 24845 respektive 12 14 1 742 185) tak to jsem nesehnal ....
Jeste me napadlo to vzit v BMW .. ale to ted uz tezko ...
Neví někdo jakej je mezi nima rozdíl? Nebo to bude fungovat?
našel jsem si čas a napíchnul e39 540i(M62B44) na diag a výsledky přiloženy.
Mohl by mě někdo zkušený říct, co to znamená?
To druhý je asi nějaký čidlo u vačky?
To znamená ten graf? Předpokládám, tam kde jsou vyšší hodnoty, bude nějaký problém, že?
Mám teď v plánu měnit:
svíčky (NGK BKR6EQUP) - teď tam jsou NGK BKR6E
termostat - někdyv minulosti mě vyhodil bmw scanner "Output termostat error" a motor se kolikrát zahřeje až na 113 stupnu
membránu - čas od času, když nastartuju, auto trošku bíle zahulí
A podle toho co mě řeknete k těmto chybám, objednám další díly
--------------------------------------------------------------------------------
EDIT 26.7
Ahoj, dneska jsem jel prijel, zaparkoval a uz neodjel. Auto nastartuje a za chvili chcipne.. kdyz zkusim pridat plyn .. zakucka se a chcipne... ted jsem teda jeste v praci ale pak zkusim diag...
Jo a jeste jsem objednal cidlo vacky :
Objednal jsem od FEBI FB 26203 respektive 12 14 7 539 166 .... ale je to pro rok 09/98+ ... to co tam ma bejt (FEBI FB 24845 respektive 12 14 1 742 185) tak to jsem nesehnal ....
Jeste me napadlo to vzit v BMW .. ale to ted uz tezko ...
Neví někdo jakej je mezi nima rozdíl? Nebo to bude fungovat?