Stránka 1 z 1
Napsal: pát 05.07.2013 21:00
od cabatomas
Zdary kluci,zacalo mi to ve vyssich otackach v zatahu nejak hulit,olej nemizi,odlucovac oleje menen pred 3tisici a zkusil jsem ted vymenit i podtlakove hadicky a porad stejny.Jezdim ted dost mesto,kde to moc neprotahnu,ale kdyz pak vyjedu ven tak mi to tak ve 3,5 otackach zacne kourit.

Napsal: ned 07.07.2013 23:03
od cabatomas
Nikdo nema podobny problem?Je to vazne od 3500 a vic.

Napsal: pon 08.07.2013 10:59
od jararak
kedy ti zacina tlacit turbo, mas kopanec pri 2t alebo az pri 2,8t?
Napsal: pon 08.07.2013 14:36
od DaweTDS
Co třeba vzduchový filtr?
Napsal: pon 08.07.2013 20:18
od cabatomas
To jeste zkusim,v kolika je kopanec,ale urcite driv,2,8 je moc.Vzduchac jsem menil s olejem pred 5tisici,dal jsem tam od meyle.
Napsal: úte 09.07.2013 18:26
od cabatomas
Tak od 2 je kopanec

Napsal: úte 09.07.2013 18:29
od DaweTDS
cabatomas píše:Tak od 2 je kopanec

Na jaký kvalt? a to máš 135 nebo 142kw?
2000ot je už celkem pozdě.
Máš to čiplé nebo série?
Napsal: úte 09.07.2013 18:59
od cabatomas
142kw,bez chipu.Tak podrobne jsem to nezkoumal,musim to poradne vyzkouset a pozorovat.Myslis,ze jde turbo do haje?
Napsal: úte 09.07.2013 20:56
od DaweTDS
cabatomas píše:142kw,bez chipu.Tak podrobne jsem to nezkoumal,musim to poradne vyzkouset a pozorovat.Myslis,ze jde turbo do haje?
Tak to možná tak má být.. ty 142kw byly odspodu trošku línější jak 135kw.
Mě 135kw před i po čipu tahala už snad od 1500.
Chtělo by to diagnostiku a za jízdy kouknout jestli turbo dává požadovaný tlak.Pak by jsi byl chytřejší.