Stránka 1 z 2
Napsal: úte 02.07.2013 15:34
od Geoorgee
Zdravim kluci, mám doma E-34, 520i, 24V, automat. Rozhodl jsem se do auta investovat s představou, že časem získá větší hodnotu. Auto je původem z německa a více stálo v garáži než jezdilo. Karoserie bez rezu a v té bíle barvě krásně vynikne. Stav prostě perfektní... Může mi někdo z vás k tomu něco říct? Děkuju
Napsal: úte 02.07.2013 16:49
od Lennox
Geoorgee píše:Zdravim kluci, mám doma E-34, 520i, 24V, automat. Rozhodl jsem se do auta investovat s představou, že časem získá větší hodnotu. Auto je původem z německa a více stálo v garáži než jezdilo. Karoserie bez rezu a v té bíle barvě krásně vynikne. Stav prostě perfektní... Může mi někdo z vás k tomu něco říct? Děkuju
Nevím, co přesně chceš slyšet. Jakou hodnuto má tvoje auto ? Že si do auto investoval nikoho zajímat nebude a už vůbec se to neodrazí na ceně, bohužel.
Napsal: úte 02.07.2013 17:16
od e155
Tak zrovna 520tka asi moc velkou hodnotu nezíská. Tak možná za dalších 30 let. Jako investice asi jenom M5.
Napsal: úte 02.07.2013 19:26
od Geoorgee
Jen jsem chtěl vědět, jestli mají nějaké investice cenu... Nebo je lepší to ještě za něco málo prodat...
Napsal: úte 02.07.2013 19:50
od Filozof
Pokud by jsi měl origo ALPINU nebo M5 origo vše jak má být tak to má smysl si nechat 20-40let jako investici ... ale jinak ne... navíc 520i v automatu ... no v EU jich je mraky nic vyjimečného jako 635Csi nebo 850Csi či M3 e30 apod.. to jsou auta které už ted rostou na ceně pokud jsou v top stavu.
Počítej jako leštěnku na pár dní do roka jinak v top stavu. Ne auto na denní ježdění.
Napsal: stř 03.07.2013 15:53
od aDAm_2
Pokud bys to chtěl jako investici tak to je běh na hooodně dlouhou trať, musel bys počkat až ty ostatní vymřou a bude zase v oblibě mít E34ku. Ale to je fakt na x let a s nejistým koncem. Já osobně mám E34iXko a taky sem zvažoval zda má cenu do něho teď nasypat cca 20k na udržbu....no nakonec jsem to do něj dal protože se mě ho nechce prodavat a když bych prodal tak za takovou cenu že bych musel kurevsky hodně doplácet abych pořídil něco dalšího zajímavého.
Ale přemýšlím že ji pořídím zajímavého bratříčka či sestřičku v podobě E34 M5 či 850Ci či E30 convertible.....zatim se ale nemůžu rozhodnout co by to mělo být

Napsal: stř 03.07.2013 17:03
od Kail
Jestli mají investice do auta cenu?To myslíš vážně?
To si musíš rozhodnout sám,prostě buď tu 34ku chceš udržovat protože se ti to auto líbí a baví tě s ním jezdit a nebo ne.
Aby se ti to vyplatilo,to je naivní.Každý auto je díra na peníze,je to spotřební věc...
Napsal: stř 03.07.2013 22:00
od aDAm_2
Kali: tak s tím se nedá nic jiného než NEsouhlasit....
Napsal: pát 05.07.2013 10:43
od Kail
No,to je taky jediná věc co s tím můžeš dělat.
Napsal: ned 07.07.2013 11:11
od aDAm_2
Tvé tvrzení pak ale popíra to že se určitá auta pořizují právě jako investice kde je jejich cílem tyto investice zhodnotit. Samozřejmě jako investice nelze považovat běžnou E34 ale historicke nebo jinak ojedinělé auto.
Napsal: ned 07.07.2013 11:36
od ARMAN
koupit tuctovku jako investici?

kam na to chodite? kup si starou m5 nebo m3 nebo alpinu to je investice ty ubyvaji a budou čim dal dražši ale auto ktereho se vyrobilo 1,331,056 kusů?
jako neřikam že za 10-15 let ti nikdo neda o 5 tisic navic nad to cos za ni dal za zachovalou a udržovanou e34 v 2l v automatu ale to se neda nazvat investici

Napsal: ned 07.07.2013 16:51
od aDAm_2
ARMAN: nemáš to ještě detailnější? by mě zjímalo kolik je iXek v touru...ale i tak necelých 10t celosvětově to není moc

dokonce méně než M5tek

Napsal: úte 09.07.2013 13:38
od jerrykx
nejvzácnější je 518g....yeáh...chci nabroušenou 518

Napsal: úte 09.07.2013 18:14
od -miki-

Přiznám se, že jednu mám 518g mám.
Jezdí, svítí, troubí, ale nic línějšího jsem neřídil.

Kdyby někoho zajímalo jak vypadá tovární CNG od BMW z 1996, klidně se podělím.
Napsal: úte 09.07.2013 19:51
od jerrykx
-miki- píše::D Přiznám se, že jednu mám 518g mám.
Jezdí, svítí, troubí, ale nic línějšího jsem neřídil.

Kdyby někoho zajímalo jak vypadá tovární CNG od BMW z 1996, klidně se podělím.

fakt?...hoď foto, pod kapotou

Napsal: úte 09.07.2013 20:48
od xxmenn
přesně to mě taky zajímá

CNG hmm
Napsal: stř 10.07.2013 14:13
od Kail
aDAm píše:Tvé tvrzení pak ale popíra to že se určitá auta pořizují právě jako investice kde je jejich cílem tyto investice zhodnotit. Samozřejmě jako investice nelze považovat běžnou E34 ale historicke nebo jinak ojedinělé auto.
Působíš na mně dost naivně (a neber to vůbec zle,nemyslím to jako urážku).
To že si e34m5 drží poměrně cenu je fakt,nicméně je to od nějakých 150tis do nějakých 300tis za opravdu krasavici.A tak už je to spousta let co já pamatuju a troufnu si s ledovým klidem říct že to tak ještě dalších spousta let bude.
Hezký,cena neklesá.Ale vem v potaz kolik ročně stojí peněz takovou m5ku udržet v top stavu (aby si držela prodejní cenu alespoň trochu vysoko),můžeš se zeptat kluků tady na fóru,může to být 50 nebo klidně 100tis. ročně.Vem si jenom kolik stojí udělat komplet podvozek,když jeden zadní origo nivotlumič stojí skoro 20tis kč.
Tak si například koupíš trochu slušnou M5ku za 200tis,budeš do ní dávat 50tis ročně (a to se držíme hodně při zemi),za 4 roky budeš v tom autě mít klidně 400tis a víc,
fakt si myslíš,že za 4 roky se budou prodávat e34m5 za víc jak 400tis?To ani náhodou...
Je mi jasný že to nejde takhle přesně zaškatulkovat a spočítat,ale to auto prostě investice vyžaduje (taky je to dneska 20 let starý...),a pokud to má mít hodnotu (historickou,raritní) tak musíš používat origo díly a udržovat jí v origo stavu,a to prostě stojí těžký prachy.
Nemám problém s tím cpát do auta peníze (vlastně mi to jde celkem dobře

),ale beru to tak že je to koníček,o nějakým zhodnocení nemůže bejt řeč.Pokud si to nemyslíš,zkus si to

.
Napsal: stř 10.07.2013 21:17
od -miki-
jerrykx píše:-miki- píše::D Přiznám se, že jednu mám 518g mám.
Jezdí, svítí, troubí, ale nic línějšího jsem neřídil.

Kdyby někoho zajímalo jak vypadá tovární CNG od BMW z 1996, klidně se podělím.

fakt?...hoď foto, pod kapotou

Jasně, o víkendu nafotím. Budete se divit, ale tenkrát se s tím vůbec nes... šup bombu do kufru, pár hadic do předu, tlačítko na přepínání plynu. Místo ekonoměru stav plnu v nádrži a tradá do světa.
Zde jsou náklady:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/514424.html
Napsal: čtv 11.07.2013 09:24
od aDAm_2
Kail sedíš si na očích? Ja jsem někde napsal že se vyplatí brát jako investici E34 ať už by to byla 518ka či tebou zmíněná M5? Tys tvrdil
"Jestli mají investice do auta cenu?To myslíš vážně?"
a na to sem ti odvětil že
Tvé tvrzení pak ale popíra to že se určitá auta pořizují právě jako investice kde je jejich cílem tyto investice zhodnotit. Samozřejmě jako investice nelze považovat běžnou E34 ale historicke nebo jinak ojedinělé auto.
tak nevím proč tady píšeš něco o najivitě a M5ce....
Napsal: čtv 11.07.2013 21:05
od Kail
Možná si sedíš na očích ty,protože název vlákna je "E-34 dotaz",zakladatel se ptá na e34 520i a uplně všichni v celém vlákně krom tebe se bavěj o 34kách (snad krom jedný zmíňce o 6er a 8er).
Chyba v metrixu?