Stránka 1 z 1
Napsal: pát 28.06.2013 06:53
od Perunwit
Ahoj, chci se poradit... na mojí E39 i po výměně oleje (Castrol SAF XJ) dif hučí, nebo spíš hvízdá, no jako u starého autobusu, je to fakt otravný

a nevím co teď... mám shánět jinej, nebo se to dá vyřešit ještě jinak? Ten zvuk se projevuje hlavně ve studeném stavu a na rychlostní stupně 2 a 3 a tak od 2000 otáček při klidné jízdě v lehkém tahu... motor není téměř slyšet a odzadu to hučí jak z Karosy. Auto má najeto 292tkm.
Celkem sem tomu oleji věřil, no najelo to zatím 100km, třeba si to ještě nějak sedne časem, jezdím hodně málo a teď budu měsíc pryč...
Do jiného difu se mi příliš nechce z toho důvodu, že nebudu vědět, jestli nezačne hučet taky...
... to tam mám fakt nasypat piliny

? Jaké je vůbec označení toho difu, nebo jaký bych měl shánět a podle čeho - půjde tam dif i z jiného modelu? abych věděl, co případně honit (obrazně).
díky za nápady.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=05
Napsal: pát 28.06.2013 13:20
od Perunwit
... snad můžu prozradit, že mám nabídku na M5 dif... můj má dle uvedeného odkazu převod 3,07 a dle:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=05
má např. M5 facelift EU (manuál) převod 3,15.... 525i manuál taky, 528i automat má taktéž 3,07, takže ten by bylo nejlepší použít, pokud nebude 530kovej.
Napsal: pát 28.06.2013 13:30
od e155
Moc se v tom nevyznám. Rozumím tomu správné, že na svoji 525i můžu dát dif z M5?
Napsal: pát 28.06.2013 14:34
od Honza325
To bych viděl na nějaký ložisko,ale je mi divný,že hučí spíš za studena..
Kdybys sháněl jinej, tak mám na prodej z bouraný 530i.
Napsal: pát 28.06.2013 14:35
od Honza325
To bych viděl na nějaký ložisko,ale je mi divný,že hučí spíš za studena..
Kdybys sháněl jinej, tak mám na prodej z bouraný 530i.
Napsal: pát 28.06.2013 14:51
od DaweTDS
Podle toho oleje bych tipnuj,že tam máš samosvor.
Já do samosvoru dal obyčejnej olej a na ježdění do práce 3km to abolutně nic nedělalo.Chovalo se to jako obyčejnej diferák,ale jakmile jsem ujel cca 10km,tak to drnčelo při každé zatáčce.Tím olejem se to srovnalo.Tím chci říct,že ten Tvůj se chová přesně naopak.
To je divný.
Napsal: sob 29.06.2013 09:59
od Meda
M5 dif tam dat muzes, ale s nejvetsi pravdepodobnosti budes muset vymenit kloub na kardance (ca 4000,- kdyz se nebude muset upravovat jeji delka) a dost mozna i poloosy s unasecema, protoze bude dif na 90% sirsi..
Napsal: pon 01.07.2013 16:48
od Perunwit
byl jsem na fesťáku, tak jsem chvíli neřešil auto

no a jak ověřit jestli je to dif nebo ložiško? Někoho do kufru? nebo by se dotyčný ložisko případně hřálo? Dif je tam nesamosvor, ale olej je tam do samosvoru.