Stránka 1 z 2
Napsal: úte 25.06.2013 23:18
od mates_
zdravím mám 530d automat 04rok a mám ko turbo, mohu homklasikdy někde koupit a vyměnit?? nebo se to usí nějak naodovat?? nebo se dá oddělit ta elektronická část a prostě k ní připojit jiné turbo které je ok a nebo po repasu?? díky za rady
ještě ikdyž mne ukamenujete ale mám na pc fakt máločasu , tak se zeptám
co je dynamic drive?
a jak se ovládají a ukládají pozicena paměťových sedačkách e60/e61 ??
další věc M-packet prahy pasují na e60 i e61 stejné?
jakou baterii v e60/61 máte a šla v poho nakodovat??
díky moc všem
Napsal: stř 26.06.2013 00:46
od Laco19
Ak zvladnes vymenu turba tak mozes kupit novy kompletny stred turba (CHRA) za cca 214€ (na ebay, predajca mi.sta, vyrobca je Melett), doma si ho vymenit a mas v podstate nove turbo.
Napsal: stř 26.06.2013 17:48
od mates_
no pracuji na demontáži turba a nějak se mi zdá a pěkně mě to sere že kuli tomu musím sundat ventildekl? který je jeden kus se spodní částí airboxu?
Napsal: stř 26.06.2013 18:05
od HuNTeR
matess píše:
co je dynamic drive?
a jak se ovládají a ukládají pozicena paměťových sedačkách e60/e61 ??
další věc M-packet prahy pasují na e60 i e61 stejné?
jakou baterii v e60/61 máte a šla v poho nakodovat??
díky moc všem
1.Systém Dynamic Drive používaný v automobilech BMW zvyšuje komfort cestování díky elektronicky řízeným stabilizátorům na přední a zadní nápravě. Vozy vybavené systémem Dynamic Drive vykazují menší náklony při projíždění zatáček, což zvyšuje agilitu automobilu a dělá jízdu příjemnější.viz.třeba
http://cs.autolexicon.net/articles/dynamic-drive/
2. zmáčkneš při nastartovaným autě "M" a podržíš než začne blikat,potom zmačkneš "1" nebo "2" v závislosti na kterou pozici to chceš.
3. Ano,mělo by to tak být protože v katalogu maj stejné číslo.(Možná se pletu)
4.Baterii nevim a ani nevim jestli je nakódovaná

Napsal: stř 26.06.2013 18:26
od Laco19
matess píše:jakou baterii v e60/61 máte a šla v poho nakodovat??
Z tych vykonnejsich sa da nakodovat klasicka 90Ah, 110Ah a AGM 90Ah. Posledna je najvykonnejsia, tu mam a ani po 7-mich rokoch nie je problem s webastom alebo dlhym diagnostikovanim bez pripojeneho 50A zdroja.
Napsal: stř 26.06.2013 21:19
od hubajzed
U E60 se baterie nekoduje ale je dobré ji v autě zaregistrovat, když je nová. Pres INPU prace na 35 vterin.
Napsal: stř 26.06.2013 21:45
od Laco19
hubajzed píše:U E60 se baterie nekoduje ale je dobré ji v autě zaregistrovat, když je nová. Pres INPU prace na 35 vterin.
Typ akumulatora mas zapisany vo VO (FA) a podla toho su nakodovane prislusne ecu (ak vies ktore ecu a nazov polozky tak ich mozes nakodovat ak nie tak process car v NCS expert).
Ak menis za rovnaky typ tak je jasne ze kodovanie netreba menit a staci zaregistrovat ale nemozes povedat ze sa v e60 akumulator nekoduje.
Napsal: čtv 27.06.2013 00:22
od mates_
a co ta demontáž turba?
Napsal: čtv 27.06.2013 00:37
od hadice
...no dejme tomu že to je stejné jak na e39 (k tomu turbu)....až vyndáš vzdzchovej filtr tak pod nim jsou videt takové tri gumové špunty....ty vytlač pak tam je nejaký plíšek....a už uvidíš tri hlavy šroubu na prírube turba...vytoč je..predtím si samo odpoj výfuk a sácí hadice+ olej hadice/trubku a je venku.....žádný ventildekel nesundávat!!!!proboha práca se vstrikama a tesnení tfujtajksl......ju

neboj dáš to hrave
Napsal: čtv 27.06.2013 09:56
od mates_
oka, lépe si , prohlédnu a budu moc doufat že máš pravdu

Napsal: čtv 27.06.2013 11:01
od hadice
matess píše:oka, lépe si , prohlédnu a budu moc doufat že máš pravdu

...neboj mám...overeno
Napsal: pát 28.06.2013 10:18
od mates_
tak turbo je venku, musí kuli tomu ale pryč držák motoru se silentblokem, potom první díl výfuku s dpf a potom to jde ven, ovšem ty dva šrouby co drží první díl k přatírubě turba, to je extrém porod

na ty se skoro nedá dostat
a s těma sedačkama to je jak s těma paměťma?? díky
Napsal: pát 28.06.2013 10:41
od HuNTeR
matess píše:
a s těma sedačkama to je jak s těma paměťma?? díky
Už jsem ti to popisoval:
Zmáčkneš "M" a podržíš než začne blikat,potom zmačkneš "1" nebo "2" v závislosti na kterou pozici to chceš.
Polopatě: Nastavíš si sedačku jak je pro tebe pohodlná,potom zmáčkneš červený tlačítko "M" na sedačce (ne na volantu

) než začne blikat a potom jen zmáčkneš "1 nebo 2" podle toho na jaký pozici to chceš mít uložený.
Napsal: sob 29.06.2013 22:10
od mates_
tak to já mám trochu problém že mko jaksi nezačne blikat a držet to mohu jak dlouho chci, přitom ale tam nějaké paměti uložené jsou, protože po zmáčknutí 1 nebo 2 se sedačka vždy stejně nastaví dle tej 1 nebo 2 z paměti
Napsal: pon 01.07.2013 10:12
od HuNTeR
A zkoušel si ho jen zmáčknout ? Bez držení.Zkus ruzný kombinace,vypnutý motor,na kontakt (rozsvícený kontrolky) a nebo nastartovaný.Řekl bych ti to přesně ale až budu u auta.

Napsal: pon 01.07.2013 10:26
od Velvetek
matess píše:tak to já mám trochu problém že mko jaksi nezačne blikat a držet to mohu jak dlouho chci, přitom ale tam nějaké paměti uložené jsou, protože po zmáčknutí 1 nebo 2 se sedačka vždy stejně nastaví dle tej 1 nebo 2 z paměti
Nevím, zdali je e60 tak rozdílná, ale uložení sedaček do paměti u e46 je: držet "M" a do toho stisknout požadované číslo, na které chceš pamět uložit... řekl bych, že to bude stejné...
Napsal: pon 01.07.2013 14:09
od JH76
Malý dotaz - v jakém stavu máš kabeláž vedoucí do 5. dveří? Být tebou, začal bych tam. Mně nefungovalo zamykání na DO, třetí brzdové, vyhřívání zadního okna, otevírání 5. dveří tlačítkem na dveřích (šlo to jen tlačítkem z místa řidiče), tuner, dopravní info na navigaci a mj. právě paměť sedaček (dvě polohy v paměti uložené byly - jedna z nich dost nesmyslná, a nešly ničím změnit). Poté, co jsem nechal vyměnit (resp. opravit) kabeláž v 5. dveřích (dělal mi to místní člen "all" - ještě jednou dík), tohle všechno bez čehokoli dalšího najednou začalo fungovat - tzn. včetně té paměti sedaček. Dokud nebudeš mít jistotu, že je kabeláž 5. dveří OK, nemá cenu hledat příčinu jinde.
Napsal: pon 01.07.2013 14:09
od mates_
zmačknout i držet a držet a do toho přimačknout 1 nebo dva jsem zkoušel a pořád nic, a hlavně se to M-ko ani nerozsvítí, zkoušel jsem to jen oři zaplých klíčkách v poloze 1, protože mám rozebrané auto
aha čtu přízpěvek od JH a je pravda, že cdo nefunguje, brzdovku a navi jsem nezkoušel
Napsal: pon 01.07.2013 14:28
od JH76
matess píše: aha čtu přízpěvek od JH a je pravda, že cdo nefunguje, brzdovku a navi jsem nezkoušel
Zkus prohlédnout ty kabely, určitě budou načaté, pokud je někdo nedělal. Teprve kdyby to v nich nebylo, řešil bych další možné příčiny.
Napsal: pon 01.07.2013 14:33
od mates_
JH76 píše:matess píše: aha čtu přízpěvek od JH a je pravda, že cdo nefunguje, brzdovku a navi jsem nezkoušel
Zkus prohlédnout ty kabely, určitě budou načaté, pokud je někdo nedělal. Teprve kdyby to v nich nebylo, řešil bych další možné příčiny.
díky za tip, mrknu na to