Stránka 1 z 1
Napsal: úte 25.06.2013 21:27
od Teddy92
Ahoj vsichni.Po dlouhem premysleni a naslednem dlooouhem hledani,jsem si nedavno poridil tenhle stroj e39 530d 135kw r.v.99.Jen chci dodat jeste,ze je to moje prvni BMW,tak na me berte ohled prosim.Jenze mam s nim PROBLEM----NECO MI VYBIJI BATERI,uz po nekolikate se mi stalo,ze sem nenastartoval,tak sme dnes meril a meril a zjistil jsem,ze to nekde bere cca 0.85V skousel jsem nejdrive vytahnout toho jezka,co je za topenim,co sem nasel na netu,jako nejcastejsi problem,ale nic,zadna zmena,tak sme sel po pojistkach a zjistil sme,ze to dela 4 a 24 pojistka jenze-4-osv.prihradky,sterace a 24- palubovka,tlak v pneu...nasel sem to tak na netu,pokud ty pojistky nejsou k tomu,opravte me prosim.Takze kdyz vytahnu tyhle dve pojistky,tak mi ten odber klesne na 0,11V,coz uz by slo,ne? jen nechapu,co by mohlo zrat prod ohledne techdle dvou pojistek??diky moc predem za radu[/b]
Napsal: úte 25.06.2013 21:33
od sklenus
a skús premerať samotnú odpojenú baterku, mne odišla a tiež som mal v aute mŕtvo
a jediné čo ma napadá je lightmodul, možno odišiel a niekde to proste prebíja a vybíja baterku, ale to je len odhad
ale skús najpr tú baterku samotnú
Napsal: úte 25.06.2013 21:40
od Teddy92
Jak premerit baterku?ona ma asi nejlepsi leta za sebou,ale stejne ji neco vybiji,kdyz dam novou,tak ji to bude i tak vybijet,ne?pokud te teda dobre chapu,jinak ten odber sem samozrejme meril na baterce seriove mezi kostrou a - baterie.
Napsal: úte 25.06.2013 22:07
od hubajzed
Jestli jsi meril ze odber tak jsi ho meril v Amperech ne?
Protoze proud se meri seriove.

¨
Jinak je dulezity ten odber merit az po tom co se auto uspi. Je to neco kolem 5-15 minutama, u automatu to poznas tak ze ti zhasne ikonka na voliči rychlosti.
Idealní je baterku nabít do full a zajet někam na zátěžák aby jsi vyloučil tuhle možnost.
Napsal: úte 25.06.2013 22:26
od Teddy92
Jasny,v amperech:) mas pravdu. auto se uspi asi cca za 5 min,do te doby to ma odber 2.4,po 5minutach to ukazuje 0.11,teda az sem vytahl ty dve pojistky,do te doby to bylo 0.85 nejak.to je jako moznost,ze kdyz nasadim jinou baterku-novou,tak se odber ztrati??nejak mi to nedava smysl,ale vyskouset to zitra muzu,mam jeste jednu,ta vim,ze je dobra.
Napsal: pon 01.07.2013 16:56
od Teddy92
tak nevim proc,ale uz uz to baterii nevybiji,takze je to asi vyreseno,prosim smazat tema,at tu nestrasi,diky
Napsal: pon 01.07.2013 20:29
od Hanes08
Cus mel sem ten samy problem a celkem dlouho sem to resil s bmw servis nejdrive ze je to jezek tak sem ho nechal vymenit vse bylo ok jen dny a zas byla baterka vycucana nakonec se zjistilo ze to byl panel od klimatizace (neuspaval se) zkus ho vypojit a uvidis

Napsal: pon 01.07.2013 21:51
od sklenus
no zistiť chybu - najlepšie odpájať postupne jedno po druhom
tú baterku som myslel zmerať pokles napätia pri odpojenej, cez noc, prípadne pár dní
v mojej e39 som mal ko baterku, od 99teho bola originál, spolu s vybehanými uhlíkmi mi počas jazdy vedelo klesnúť napätie pod 12 V, napísalo iba getriebenotprogramm, nevedel som čím to je až kým som nepichol diagnostiku ukázalu chyba zapísanú pri napátí 11.4 V, z malého napätia resetlo jednotky, tak som vymenil baterku a znovu, kukol som na altík, vymenil uhlíky a už si jedu své a kontrolka dobíjania si nespomenula, žeby mala fungovať